FCK - FCM LiveTråden - startopstillinger
-
Ravnen
Pause...
Lige et par tanker. Først og fremmest var FCK skodheldige med 1-0 målet, på stolpen og lige ud i knolden på Svensson som ingenting skulle gøre for at score.. ØV
Mht. FCM så ser det sandelig skidt ud. Vi mangler rent ud sagt Zidan, for vi er aldeles tandløse i angrebsfasen. Poku vinder stort set ingen mand til mand dueller. Vores bedste spillere synes jeg so far er Sørensen og Frandsen.
Det kan let gå helt galt det her...
Mht. FCM så ser det sandelig skidt ud. Vi mangler rent ud sagt Zidan, for vi er aldeles tandløse i angrebsfasen. Poku vinder stort set ingen mand til mand dueller. Vores bedste spillere synes jeg so far er Sørensen og Frandsen.
Det kan let gå helt galt det her...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Pause...
Det kan muligvis være at vi for det største nederlag i FCMs historie. Jeg ved ikke om vi mangler Zidan, men vi mangler da Frank Kristensen og David Nielsen til at score målene!
-
Kent
Re: Pause...
FCK er før gået ned i 2. halvleg (fx GF-kampen i efteråret). Lad os håbe det sker igen....
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Nyt navn!
Vi hedder vidst FC Midtjyder ifølge P3 Kommentatoren 
-
faurby (Fcm)
Re: 3-0 og hvad sker der lige !!!
Hvaaa har vi kun 8 spiller på banen eller hvad ????? det er godt nok pinligt at skulle starte forårs sæsonen på den her måde........!!!!! troede vi havde mere at stå imod med ........
-
YahooSeeker [Bot]
-
Fc-Arne
Re: 4-0 dermed det største nederlag
naah, vi tabte den første kamp med Erik Rasmussen 4-0 til OB
-
faurby (Fcm)
Re: 4-0 dermed det største nederlag Og meget Pinligt!
Det her er meget meget meget pinligt.......godt være vi er på udebane mod fck ....Men shit vis det er det fcm kan diske op med så får vi en meget meget forår sæson...!!!!!!!
jeg er måløs og skuffet !!
jeg er måløs og skuffet !!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 4-0 dermed det største nederlag Og meget Pinligt!
TRIST TRIST
Det værste gang L...... der længe er set, holdet er jo reduceret til en flok statister. Der er virkelig noget at få rettet op på.
Det værste gang L...... der længe er set, holdet er jo reduceret til en flok statister. Der er virkelig noget at få rettet op på.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 4-0 dermed det største nederlag
jaja... men det er jo den største sammen med den!
-
Ravnen
Manglende skarphed
At tabe 4-0 er noget lort. Men vi må ikke glemme at FCK er skarpe efter Royal League kampene, mens FCM tydeligt havde store problemer med skarpheden, og vi havde tendens til at lodse bolden for meget opad istedet for at spille den nede på jorden.
Poku ligner dog ikke en der er superligaklar inden for overskuelig fremtid, det er lidt som med Pim i starten, han mangler simpelthen fysikken og vinder ingen nærkampe.
Det kneb også tydeligt med kommunikationen i forsvaret, og jeg er stadig ikke helt tryg ved Anders Rasmussen.
Hjemme mod OB i næste runde møder vi endnu et Royal League-skarpt hold, men forhåbentlig kan vi få noget oprejsning efter denne blamage mod FCK. Under alle omstændigheder vil det pynte med David Nielsen i front..
Poku ligner dog ikke en der er superligaklar inden for overskuelig fremtid, det er lidt som med Pim i starten, han mangler simpelthen fysikken og vinder ingen nærkampe.
Det kneb også tydeligt med kommunikationen i forsvaret, og jeg er stadig ikke helt tryg ved Anders Rasmussen.
Hjemme mod OB i næste runde møder vi endnu et Royal League-skarpt hold, men forhåbentlig kan vi få noget oprejsning efter denne blamage mod FCK. Under alle omstændigheder vil det pynte med David Nielsen i front..
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Manglende skarphed
Set fra Parken - Så kan du dårligt bebrejde jeres angribere for manglende skarphed! De havde max 2 chancer kampen igennem - De blev altså blæst ud af banen og var heldige med at det blev ved 4-0.
MEN, glæd jer til David kommer på banen for jer, han kommer til at gøre det godt!
God sæson!
MEN, glæd jer til David kommer på banen for jer, han kommer til at gøre det godt!
God sæson!