BWtifo har ikke planlagt at gøre noget særligt ud af søndagens kamp. Vi vælger i stedet at lægge det over til jer der møder op. Vi opfordrer derfor til at alle medbringer halstørklæde, som holdes op ved indløb. Alene giver det ikke effekt, men hvis alle medbringer, så kan det være med til at give vores spillere det ekstra der skal til for at hive en sejr hjem, og det er jo det vi møder op for!
God kamp og husk at synge med, det kunne jo være din stemme der var med til at give spillerne de sidste 5 % til sejr.
Simon / BWtifo
Husk halstørklæde(r) søndag!
-
Simon
Husk halstørklæde(r) søndag!
Senest rettet af Simon 5. aug 2006, 09:47, rettet i alt 1 gang.
-
Dahl Nielsen
Re: Husk halstørklæde(r) søndag!
Kan folk så ikke også tage deres flag med, hvis man har sådan et? De giver alligevel en noget anden effekt end halstørklæder - der er meget mere dynamik i flag.
Dahl Nielsen
Dahl Nielsen
-
Simon
Folk er selvfølgelig også velkommen til at tage deres flag med! Vi kan så bare opfordre til at flagene bliver brugt i løbet af kampen, og ikke mens haltørklæderne bliver holdt op under indløb.
BWtifo er jo ikke noget diktatur, der bestemmer alt
Simon / BWtifo
BWtifo er jo ikke noget diktatur, der bestemmer alt
Simon / BWtifo
-
Dahl Nielsen
Jeg har bare erfaringer med, at mange folk er meget irriterede over brugen af flag under kampene, da de spærrer udsyn osv.
Men det kan selvfølgelig være godt ved scoringer og lign.
Dahl Nielsen
Men det kan selvfølgelig være godt ved scoringer og lign.
Dahl Nielsen
-
kopien
undskyld men det syns jeg er noget decideret fis.. Hvis folk bliver irriteret over et flag skal de ikke stå der hvor der er stemning!
Hvis man gerne vil se/betragte/observere/analysere en kamp og ikke leve sig ind i den er siden af tribunen nok en fin ting for en.. Og ja her mener jeg også udekampe..
Hvis man gerne vil se/betragte/observere/analysere en kamp og ikke leve sig ind i den er siden af tribunen nok en fin ting for en.. Og ja her mener jeg også udekampe..