Vi kommer også med en fyldt bil (fire personer).
Dahl Nielsen
Vejle
-
Kent
Overmod?
Jeg vil blive meget skuffet hvis ikke vi får 3 point mod Vejle. Den største trussel mod det, er efter min vurdering at vi ryger ned i tempo, og tager let på opgaven.
Det er FCM godt klar over, men jeg kan alligevel ikke helt forlige mig med måden man ligger op til kampen: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
For mig lyder det stadig som om man undervurderer dem. Citater som "Den største fare for os er, at vi undervurderer dem, men de skal være heldige, hvis de får point i mod os." synes jeg er lidt selvmodsigenden. På den ene side skal vi ikke undervurdere dem - på den anden side er de dårlige.
Håber ikke det er de samme signaler, der sendes til truppen, hvor der er mange unge spillere, der måske tror det bliver en walk-over.
Kent
Det er FCM godt klar over, men jeg kan alligevel ikke helt forlige mig med måden man ligger op til kampen: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
For mig lyder det stadig som om man undervurderer dem. Citater som "Den største fare for os er, at vi undervurderer dem, men de skal være heldige, hvis de får point i mod os." synes jeg er lidt selvmodsigenden. På den ene side skal vi ikke undervurdere dem - på den anden side er de dårlige.
Håber ikke det er de samme signaler, der sendes til truppen, hvor der er mange unge spillere, der måske tror det bliver en walk-over.
Kent
-
Altoriso
Re: Overmod?
Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg vil blive meget skuffet hvis ikke vi får 3
> point mod Vejle. Den største trussel mod det, er
> efter min vurdering at vi ryger ned i tempo, og
> tager let på opgaven.
Jeg vurderer dem da også til at være klart dårligere end os !
Hvis du så kampen mod OB den anden dag er der da bestemt ikke noget der tyder på at de har en jordisk chance, og hvis du så sammenfatter med de andre argumenter om deres dårlige start, kan jeg ikke se noget galt i artiklen
MEN som man siger "hovmod står for fald"
> Det er FCM godt klar over, men jeg kan alligevel
> ikke helt forlige mig med måden man ligger op til
> kampen:
>
> For mig lyder det stadig som om man undervurderer
> dem. Citater som "Den største fare for os er, at
> vi undervurderer dem, men de skal være heldige,
> hvis de får point i mod os." synes jeg er lidt
> selvmodsigenden. På den ene side skal vi ikke
> undervurdere dem - på den anden side er de
> dårlige.
Dog glemmer du denne indledende bemærkning:
" Vi må ikke undervurdere dem. En sejr kommer ikke af sig selv, og de er ved at være et presset hold. Men vi er et bedre hold, og vi går 100 procent efter at vinde."
Som jeg synes hører væsentligt med til det citat du fremfører
> Håber ikke det er de samme signaler, der sendes
> til truppen, hvor der er mange unge spillere, der
> måske tror det bliver en walk-over.
>
> Kent
Jeg tror de har så meget gejst og glæde lige nu, at visse ting nok preller af på dem, men så må de jo bare lære det henad vejen
Jeg er nu sikker på at man nok skal bygge op til kampen på forsvarlig måde
-------------------------------------------------------
> Jeg vil blive meget skuffet hvis ikke vi får 3
> point mod Vejle. Den største trussel mod det, er
> efter min vurdering at vi ryger ned i tempo, og
> tager let på opgaven.
Jeg vurderer dem da også til at være klart dårligere end os !
Hvis du så kampen mod OB den anden dag er der da bestemt ikke noget der tyder på at de har en jordisk chance, og hvis du så sammenfatter med de andre argumenter om deres dårlige start, kan jeg ikke se noget galt i artiklen
MEN som man siger "hovmod står for fald"
> Det er FCM godt klar over, men jeg kan alligevel
> ikke helt forlige mig med måden man ligger op til
> kampen:
>
> For mig lyder det stadig som om man undervurderer
> dem. Citater som "Den største fare for os er, at
> vi undervurderer dem, men de skal være heldige,
> hvis de får point i mod os." synes jeg er lidt
> selvmodsigenden. På den ene side skal vi ikke
> undervurdere dem - på den anden side er de
> dårlige.
Dog glemmer du denne indledende bemærkning:
" Vi må ikke undervurdere dem. En sejr kommer ikke af sig selv, og de er ved at være et presset hold. Men vi er et bedre hold, og vi går 100 procent efter at vinde."
Som jeg synes hører væsentligt med til det citat du fremfører
> Håber ikke det er de samme signaler, der sendes
> til truppen, hvor der er mange unge spillere, der
> måske tror det bliver en walk-over.
>
> Kent
Jeg tror de har så meget gejst og glæde lige nu, at visse ting nok preller af på dem, men så må de jo bare lære det henad vejen
Jeg er nu sikker på at man nok skal bygge op til kampen på forsvarlig måde