Back på vej
-
hviid
Re: Back på vej
En anden mulighed kunne være Erik Wahlstedt, tidligere EFB, nu Helsingborg. Han spiller højre back og skrev tilbage i 2004 en tre-årig kontrakt med klubben. Han var ikke helt ringe, da han spillede i Esbjerg.
Om han er solbrændt eller har en bil med tyske nummerplader, ved jeg ikke...
http://www.hif.se/Lagen/A_lag/truppen/erik_wahlstedt
Om han er solbrændt eller har en bil med tyske nummerplader, ved jeg ikke...
http://www.hif.se/Lagen/A_lag/truppen/erik_wahlstedt
-
Villy Tejlgaard Hansen
Stefan Schmidt
Et andet spændende bud kunne være Stefan Schmidt fra Brøndby. Han har dobbelt statsborgerskab i Tyskland og Danmark og kunne således godt køre i en tysk indregistreret bil.
Han er defensivspiller og højrebenet og så kniber det jo med spilletiden i Brøndby. Minuserne er at han er 30 år og på kontrakt til 2007. Ifølge transfermarkt.de koster han 100.000 euro. Bare et bud
Han er defensivspiller og højrebenet og så kniber det jo med spilletiden i Brøndby. Minuserne er at han er 30 år og på kontrakt til 2007. Ifølge transfermarkt.de koster han 100.000 euro. Bare et bud
-
B
Re: Back på vej, mere info om Mr. X
Kim Madsen...spillede han ikke centralt i FCK eller er han decideret højre back?
Mener i hvert fald man skal gå efter en typisk back type, eksemplet med Anders Møller på backen i OB synes jeg taler for sig selv - intet offensivt fra den kant og det til trods for at han engang i tidernes morgen var back.
Jonas Troest som en nævner ville da være suverænt det fedeste!, men tror fortsat på at Kolja er mest sandsynlig.
Mener i hvert fald man skal gå efter en typisk back type, eksemplet med Anders Møller på backen i OB synes jeg taler for sig selv - intet offensivt fra den kant og det til trods for at han engang i tidernes morgen var back.
Jonas Troest som en nævner ville da være suverænt det fedeste!, men tror fortsat på at Kolja er mest sandsynlig.
-
felisan
det bliver Kolja.
og nyheden om den nye back er nu lagt på www.tvupdate.dk også.
se udsendelsen fra den 3. - eftermiddag.
-
Martin
felisan skrev:
-------------------------------------------------------
> > det bliver Kolja.
>
> og nyheden om den nye back er nu lagt på
> www.tvupdate.dk også.
> se udsendelsen fra den 3. - eftermiddag.
>
>
>
>
>
Hvis det er tilfædetm så mener jeg Ulrik fortsat skal have den plads
> > det bliver Kolja.
>
> og nyheden om den nye back er nu lagt på
> www.tvupdate.dk også.
> se udsendelsen fra den 3. - eftermiddag.
>
>
>
>
>
Hvis det er tilfædetm så mener jeg Ulrik fortsat skal have den plads
-
Bobby
Er det noget du ved. Eller et kvalifiseret gæt?
Han er iøvrigt med i EFB's trup til kampen mod FC Nordsjælland. Måske ikke noget der taler for at han er på vej væk...
Han er iøvrigt med i EFB's trup til kampen mod FC Nordsjælland. Måske ikke noget der taler for at han er på vej væk...
-
jakob88
Der bliver da ikke sagt noget om at det er Kolja i det indslag. Det oplyses kun, at den nye back vil blive præsenteret i næste uge
-
felisan
nej, det ved jeg.
men indslaget er først kommet online her i morges,
så alle de der tidligere har været inde for at se indslaget er gået forgæves.
det gør de ikke længere..
-
Bobby
Hekler, kan du ikke vise din kilde et billede af hhv. Kim Madsen og Kolja? Så kan han måske blive mere konkret?
-
Bobby
Kim Madsen fik fuld spilletid for Hansa i en træningskamp mod Schwerin i onsdags. Måske heller ikke noget der taler for at han er på vej væk- desværre.
-
Altoriso
Bobby skrev:
> Er det noget du ved. Eller et kvalifiseret gæt?
>
> Han er iøvrigt med i EFB's trup til kampen mod FC
> Nordsjælland. Måske ikke noget der taler for at
> han er på vej væk...
Absalonsen spillede da også for Brøndby sidste søndag, og et par dage efter blev det offentliggjort at han skiftede til OB med det samme, hvor han jo lynhurtigt fik debut
> Er det noget du ved. Eller et kvalifiseret gæt?
>
> Han er iøvrigt med i EFB's trup til kampen mod FC
> Nordsjælland. Måske ikke noget der taler for at
> han er på vej væk...
Absalonsen spillede da også for Brøndby sidste søndag, og et par dage efter blev det offentliggjort at han skiftede til OB med det samme, hvor han jo lynhurtigt fik debut
-
Bobby
Ja, godt ord igen. Selvfølgelig et godt argument og det kan du selvfølgelig have ret i. Jeg tror bare ikke Troels Bech tager ham med i truppen, hvis han ved han er på vej væk. Men det er bare min personlige vurdering.
Når nu vi er ude i gisningerne så spillede Jonas Troest ikke med i Hannovers træningskamp mod Palermo, selvom der var stor udskiftning i pausen. Så måske han gerne vil til Dk og gerne forenes med hans bror. Det kunne være stort. Samtidig tror jeg desværre bare han er for dyr.
Når nu vi er ude i gisningerne så spillede Jonas Troest ikke med i Hannovers træningskamp mod Palermo, selvom der var stor udskiftning i pausen. Så måske han gerne vil til Dk og gerne forenes med hans bror. Det kunne være stort. Samtidig tror jeg desværre bare han er for dyr.