Vejle
-
Martin
Vejle
Efter at have set Vejles kamp imod OB idag, så bliver man da bare endnu mere bekræftet i, at der skal tre sikre point på kontoen... Det eneste som kan holde os fra sejren er vel, hvis angriberne virkelig har en offdag endnu engang..
Kravet er vel tre point??
Senest rettet af Martin 4. aug 2006, 14:59, rettet i alt 1 gang.
-
LarsK
Re: Vejle
Enig!
Afsted til Vejle.
Til folk fra Århus:
http://fcmaarhus.michael-christensen.dk ... ic.php?t=5
Lars
Afsted til Vejle.
Til folk fra Århus:
http://fcmaarhus.michael-christensen.dk ... ic.php?t=5
Lars
-
Martin
Thomas Lund skrev:
-------------------------------------------------------
> Kravet til os tilhængere er vel at vi minimum
> møder en 5-600 mand stærk?
>
> Lund
Jeg er klar har sikret mig billet osv... Så jeg er egenlig allerede på vej derned
Tre point folkens det er kravet, og med lidt skudtræning i træningen, så havler guderne boldene ind bag et særdeles ringe Vejle forsvar der nu har lukket 7 mål ind i to kampe, og bestemt ikke har været uheldige med at lukke endnu flere ind...
> Kravet til os tilhængere er vel at vi minimum
> møder en 5-600 mand stærk?
>
> Lund
Jeg er klar har sikret mig billet osv... Så jeg er egenlig allerede på vej derned
Tre point folkens det er kravet, og med lidt skudtræning i træningen, så havler guderne boldene ind bag et særdeles ringe Vejle forsvar der nu har lukket 7 mål ind i to kampe, og bestemt ikke har været uheldige med at lukke endnu flere ind...
-
gusten
Re: Vejle: billet
Hej jeg ville bare høre om I tror det er nødvendig, for dem der ikke tager med busen og køre selv, at købe billet i forsalg.
-
Martin
Re: Vejle: billet
gusten skrev:
> Hej jeg ville bare høre om I tror det er
> nødvendig, for dem der ikke tager med busen og
> køre selv, at købe billet i forsalg.
Nej, det tror jeg bestemt ikke...
Det skulle undre mig meget, hvis der blev udsolgt...
> Hej jeg ville bare høre om I tror det er
> nødvendig, for dem der ikke tager med busen og
> køre selv, at købe billet i forsalg.
Nej, det tror jeg bestemt ikke...
-
YahooSeeker [Bot]
Vi kommer hvertfele 4 fra Århus,så er der nogen der ved hvordan man nemeste kommer fra Vejle station til Vejle stadion?
-
Johannes Skov Olesen
Prøv følgende for at komme på stadionfra stationen:
Ud ad hovedindgangen - til højre til Havnegade - til højre ad Havnegade (under viadukten) - fortsæt til rundkørslen ved havnen - til venstre ad Østerbrogade - fortsætlige ud til Horsensvej (stort T-kryds) - til højre ad Horsensvej til Roms Hule - til højre op ad Roms Hule og bingo - så er man der.
Håber det kan bruges.
Johannes
Ud ad hovedindgangen - til højre til Havnegade - til højre ad Havnegade (under viadukten) - fortsæt til rundkørslen ved havnen - til venstre ad Østerbrogade - fortsætlige ud til Horsensvej (stort T-kryds) - til højre ad Horsensvej til Roms Hule - til højre op ad Roms Hule og bingo - så er man der.
Håber det kan bruges.
Johannes
-
YahooSeeker [Bot]
Nemlig ja:S hvor lang tid tager det?