Danni

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Martin

Danni

Indlæg af Martin »

Danni fra FCN ville spille for FCM, hvis han skulle skifte klub i DK... Da hans synes vi har en god træner mv. og der skulle være nogle gode venner herovre :)

Jeg synes det er særdeles positivt, at en spiller som ham vælger os i bare fodbold, og det viser vel et eller andet sted også, at vi bliver set som et særdeles attraktivt springbræt i dansk fodbold :) ´

Om han kunne være et emne er jeg så lidt mere i tvivl om, han har da gjort det udemærket i FCN, men om han vil kunne slå igennem herovre er jeg lidt mere i tvivl om, han er vel på højde med Dennis da vi hentede ham, og han er da blevet til noget må man sige...

Senest rettet af Martin 2. aug 2006, 15:13, rettet i alt 1 gang.

casper89

Re: Danni

Indlæg af casper89 »

Jeg synes at det ville være en glimrende forstærkning med Danny Olsen på holdet. Han er en fremragende udfordrende kantspiller som scorer masser af mål.

Ørgaard...Slå til nu!!!!!

Martin

Indlæg af Martin »

casper89 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes at det ville være en glimrende
> forstærkning med Danny Olsen på holdet. Han er en
> fremragende udfordrende kantspiller som scorer
> masser af mål.
>
> Ørgaard...Slå til nu!!!!!
>
> "Som jeg sagde her forleden: Målmandens mest
> sårbare punkt er ofte mellem benene"
> - Andy Gray, Sky Sports

Jeg så det mest positive i udmeldingen, jeg tror at der er mange unge der ser os som det mest optimale springbræt for fremtiden... I FCM er folkene klar over, at vi ikke står i vejen, hvis det rigtige tilbud kommer...

Men kære Danni, han er da ganske fin ingen tvivl om det, men vil han kunne slå en Claus Madsen, Dennis Sørensen, Nikolaj J, Sivebæk, Røll Thyge, Simon mv. Så er det overhovedet plads til ham ???

Dahl Nielsen

Danny Olsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Danny Olsen spiller samme position som Dennis Sørensen, og da det er planen at skyde Dennis af i løbet af denne sæson (enten til vinter eller til sommer), synes jeg da, at Danny Olsen kunne være en udmærket forstærkning. Dog skal vi nok vente med at hente ham, til Dennis er blevet solgt (hvis vi skulle hente ham, vel at mærke).

Dahl Nielsen

Gaston

Indlæg af Gaston »

Hvis bare man har fuldt lidt med i FCN's kampe vil man ikke være i tvivl om at Danni ville være en forstærkning! Manden har spillet superliga omkring et års tid, og har med assist og mål vist at han er mindst lige så god som Simon Poulsen og "desværre" bedre end de andre kantspillere du nævner...
Claus Madsen er dygtig, ingen tvivl om det men det trækker ned at han går så let i stykker.
Dennis Sørensen er ok i mine øjne, men så stopper euforien også.
Nikolaj har jeg ikke set nok gange på kanten, men bare det at Danni er fast mand og Nikolaj højst er indskifter siger vist alt...
Sivebæk skal nok slå til når hans tid kommer, men nu og her er der vist ingen tvivl om Dannis kvaliteter.
Røll og Thyge mener jeg hører til på midtbanen, da det er der deres forcer ligger, og er derfor ude for min betragtning af kantspillere...
Derfor mener jeg Danni ville være en kærkommen forstærkning. Om det så nogen sinde bliver aktuelt er en anden sag... :)

Besvar