Profil til angrebet
-
johnnynielsen
Profil til angrebet
Jeg håber at Jens Ørgaard er gået på seriøs jagt efter en profil til angrebet, da det er det eneste sted truppen pt. halter.
Vi har leveret en sæsonstart langt over min forventning og vi spiller os frem til mange chancer, men vi mangler manden til at putte dem ind. Jeg har ikke sonderet markedet, så jeg har derfor ingen emner!
Jeg ved gost at vi har Christian Olsen, Akeem Agbetu, Baba, Frank osv. men så kunne muligheden da være at leje en angriber i F.eks. ½-1 år.
Jeg mener bare at vi pt. er for tynde helt fremme og at dette gør at vi ikke pt. ligger helt med fremme, som vores spil ellers berettiger.
Vi har leveret en sæsonstart langt over min forventning og vi spiller os frem til mange chancer, men vi mangler manden til at putte dem ind. Jeg har ikke sonderet markedet, så jeg har derfor ingen emner!
Jeg ved gost at vi har Christian Olsen, Akeem Agbetu, Baba, Frank osv. men så kunne muligheden da være at leje en angriber i F.eks. ½-1 år.
Jeg mener bare at vi pt. er for tynde helt fremme og at dette gør at vi ikke pt. ligger helt med fremme, som vores spil ellers berettiger.
Senest rettet af johnnynielsen 3. aug 2006, 13:36, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Profil til angrebet
Ifølge søndagens kampprogram, er det vist længere tilbage på banen du skal håbe på forstærkninger. ER efterlyste endnu en gang en ny højre back - der har vi reelt kun Lindkvist.
Kent
Kent
-
BW - 665
Tjaa... Jeg vil som udgangspunkt give dig ret, men så synes jeg næsten at Leon skal smides over på venstrebacken i stedet. Synes virkelig at knægten har gjort det godt i de første 3 kampe, og den skepsis jeg havde overfor Leon på højreback er i hvert fald væk.
Så ja, det er nok den position vi er dårligst besat på, men indtil videre, udfylder Leon huldet fint vil jeg mene. Forstærkninger er selvfølgelig altid velkomne, så længe de viterligt ER forstærkninger...
Så ja, det er nok den position vi er dårligst besat på, men indtil videre, udfylder Leon huldet fint vil jeg mene. Forstærkninger er selvfølgelig altid velkomne, så længe de viterligt ER forstærkninger...
-
Kent
.... og dog. Det er i hvert fald en angriber der er til prøvetræning:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Er jeg den eneste, der med gru mindes den sidste makedoner vi havde - det var i hvert fald penge lige ud af vinduet...
Kent
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Er jeg den eneste, der med gru mindes den sidste makedoner vi havde - det var i hvert fald penge lige ud af vinduet...
Kent
-
Kent
BW - 665 skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjaa... Jeg vil som udgangspunkt give dig ret, men
> så synes jeg næsten at Leon skal smides over på
> venstrebacken i stedet.
Det er nok også planen. Han er langt bedre offensiv en Mikkelsen.
Kent
> Tjaa... Jeg vil som udgangspunkt give dig ret, men
> så synes jeg næsten at Leon skal smides over på
> venstrebacken i stedet.
Det er nok også planen. Han er langt bedre offensiv en Mikkelsen.
Kent
-
Aaes
Tror ikke du skal regne med at angrebet er det som allerførst bliver forstærket.
Er heller ikke så enig i at vi burde finde os en ny - tog lige et kig på angriberlisten i FCM:
Kwadwo Poku
Klaus Kærgaard
Christian Olsen
Frank Kristensen
Martin Jungbloot
Akeem Agbetu
Derudover må vi jo sige (uden at jeg virker alt for klog) at Claus Madsen "næsten" spiller angriber på den plads han har spillet i de sidste par kampe. Endvidere tror jeg Erik putter endnu en angriber, fra egne rækker, på listen efter nytår, Baba Collins.
Så efter min mening må vi heller se os om efter en ny højre back, da Leon ikke er 100% sikker på den plads !
Er heller ikke så enig i at vi burde finde os en ny - tog lige et kig på angriberlisten i FCM:
Kwadwo Poku
Klaus Kærgaard
Christian Olsen
Frank Kristensen
Martin Jungbloot
Akeem Agbetu
Derudover må vi jo sige (uden at jeg virker alt for klog) at Claus Madsen "næsten" spiller angriber på den plads han har spillet i de sidste par kampe. Endvidere tror jeg Erik putter endnu en angriber, fra egne rækker, på listen efter nytår, Baba Collins.
Så efter min mening må vi heller se os om efter en ny højre back, da Leon ikke er 100% sikker på den plads !
-
BW - 665
Jo tak! Håber sandelig ikke en eventuel kontrakt til den knægt skal efterfølges af en transfersum oven i hatten...
Tvivler også på det er med henblik på en plads i startopstillingen han er hentet til prøvetræning, men lad os nu ikke være for skeptiske og se hvad de finder ud af... Kan jo være det er en ny lille Zidan de har opsnuset
Tvivler også på det er med henblik på en plads i startopstillingen han er hentet til prøvetræning, men lad os nu ikke være for skeptiske og se hvad de finder ud af... Kan jo være det er en ny lille Zidan de har opsnuset
-
Nielsen
Kent skrev:
> .... og dog. Det er i hvert fald en angriber der
> er til prøvetræning:
>
>
>
> Er jeg den eneste, der med gru mindes den sidste
> makedoner vi havde - det var i hvert fald penge
> lige ud af vinduet...
>
> Kent
Var det ikke mest fordi, han var uheldig at blive skadet i den første kamp mod FCK.
> .... og dog. Det er i hvert fald en angriber der
> er til prøvetræning:
>
>
>
> Er jeg den eneste, der med gru mindes den sidste
> makedoner vi havde - det var i hvert fald penge
> lige ud af vinduet...
>
> Kent
Var det ikke mest fordi, han var uheldig at blive skadet i den første kamp mod FCK.
-
Kent
Info om Filip Ivanosvski?
En omgang google gav ikke så meget. Det ser ud til at hans klub ikke har en hjemmeside.
Det eneste jeg har fundet, er at han er født 1.5.1985, spiller i nr 22 og en newcastle-fan sammenlignede ham med Fernando Torres
Er der andre end mig, der har mere held med sig?
Kent
Det eneste jeg har fundet, er at han er født 1.5.1985, spiller i nr 22 og en newcastle-fan sammenlignede ham med Fernando Torres
Er der andre end mig, der har mere held med sig?
Kent
-
Kent
Var det ikke pokalkampen mod Aab? - men skadet var han i hvert fald.
Kent
Kent
-
NME
Re: Info om Filip Ivanosvski?
Der er lidt mere her, end inde på FCM´s egen hjemmeside : http://www.bolddk.com/nyt/?vis=58798
Synes ikke det vil være særligt smart at signe ham, med mindre han virkelig er et super talent. Han skal jo i hvertfald kunne slå Baba, Agbetu og de andre af, da Makedoniere vel ikke tæller som EU-spillere ?
Udover det er det vel også imod klubbens strategi at købe spillere udefra, med mindre det er strent nødvendigt ? - hvad det fx kunne være på back-pladsen.
Synes ikke det vil være særligt smart at signe ham, med mindre han virkelig er et super talent. Han skal jo i hvertfald kunne slå Baba, Agbetu og de andre af, da Makedoniere vel ikke tæller som EU-spillere ?
Udover det er det vel også imod klubbens strategi at købe spillere udefra, med mindre det er strent nødvendigt ? - hvad det fx kunne være på back-pladsen.
-
Kent
Jeg fandt alligevel en hjemmeside, men er ikke særlig stærk i makedonsk 
Nummeret og fødselsdato passer, så mon ikke det er ham her:
http://www.fcmakedonija.com.mk/en/Players.asp?id=13
1.86 m og 84 kg er hvad jeg kan få ud af det. I det mindste højere end vores nuværende. Han må også formodes at være i kampform, da de har spillet UEFA-kval.
Kent
Nummeret og fødselsdato passer, så mon ikke det er ham her:
http://www.fcmakedonija.com.mk/en/Players.asp?id=13
1.86 m og 84 kg er hvad jeg kan få ud af det. I det mindste højere end vores nuværende. Han må også formodes at være i kampform, da de har spillet UEFA-kval.
Kent
-
Morsing
Har fundet frem til at han spiller på det makedonske u21 landshold, og at han er den 16. mest scorende spiller i verdenen i sidste sæson med 22 mål.
-
mick
Re: Højreback
Synes at Leon er alt for hæmmet af at han spiller på en højrebenet plads. Det er venstrebenede spillere generelt.
Så derfor mener jeg at vi ska længere ned i rækkerne for at finde en højreback indtil Lindkvist er helt tilbage. F.eks Simon Kjær, han har både fysikken og spillet til at kunne begå sig. Ellers kan Morten Nielsen også spille højrebacken,også selvom man mener Leon er en bedre spiller,så er det altså bare bedst med en højrebenet back.
Så derfor mener jeg at vi ska længere ned i rækkerne for at finde en højreback indtil Lindkvist er helt tilbage. F.eks Simon Kjær, han har både fysikken og spillet til at kunne begå sig. Ellers kan Morten Nielsen også spille højrebacken,også selvom man mener Leon er en bedre spiller,så er det altså bare bedst med en højrebenet back.
-
Cee-Jay
Hvis vi får en ny angriber ind må det næsten betyde at der er en på vej ud... Er Kærgaards karriere måske slut? Eller forlænges Jungbloots kontrakt ikke? Vi får Collins til vinter og har i forvejen en del spillere helt fremme...
Højreback er førsteprioritet...
Mikkelsen har flere gange udtalt at udlandet er hans mål... Leon er vel den bedste til venstrebacken, men er nødsaget til at spille højreback, da Lindkvist er skadet... Vil Mikkelsen stå bag Leon? Han vil helst spille i centerforsvaret, men jeg mener ikke han står foran hverken Bak, Troest, Reid eller Grønberg. Hvis Erik Rasmussen er af samme opfattelse, kan han vel ikke være tilfreds? Og Nicolaj Jørgensen kan vi vil ikke komme af med? Han har ikke en fremtid i truppenm i mine øjne...
Højreback er førsteprioritet...
Mikkelsen har flere gange udtalt at udlandet er hans mål... Leon er vel den bedste til venstrebacken, men er nødsaget til at spille højreback, da Lindkvist er skadet... Vil Mikkelsen stå bag Leon? Han vil helst spille i centerforsvaret, men jeg mener ikke han står foran hverken Bak, Troest, Reid eller Grønberg. Hvis Erik Rasmussen er af samme opfattelse, kan han vel ikke være tilfreds? Og Nicolaj Jørgensen kan vi vil ikke komme af med? Han har ikke en fremtid i truppenm i mine øjne...