YES.................. BAK FORLÆNGER
-
Altoriso
YES.................. BAK FORLÆNGER
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Det er bare for lækkert at Bak har skrevet med 4 år mere
Det er bare for lækkert at Bak har skrevet med 4 år mere
Senest rettet af Altoriso 11. aug 2006, 14:41, rettet i alt 1 gang.
-
Chap
Re: YES.................. BAK FORLÆNGER
Damn det er vigtigt. Havde jeg overhovedet ikke regnet med han ville gøre.
-
YahooSeeker [Bot]
Nu ved jeg hvorfor jeg fik lyst til at stå op igen.
Nice.
Nice.
-
BW # 163
Super nyhed !
Håber han oplever et mesterskab i FCM, og at han snarest udtages til landsholdet.
Der er krummer i den knægt !
BW # 163
Håber han oplever et mesterskab i FCM, og at han snarest udtages til landsholdet.
Der er krummer i den knægt !
BW # 163
-
Kent
Kanon godt. Men mon ikke det er med henblik på at blive skudt af sted indenfor 1-2 sæsoner.
Jeg hørte faktisk godt rygtet i søndags, men ville ikke bringe det til torvs her, da jeg ikke vidste hvor pålidelig kilden var - kilden sagde dog også at det ville blive offentliggjort i går, så helt pålidelig var den ikke
Kent
Jeg hørte faktisk godt rygtet i søndags, men ville ikke bringe det til torvs her, da jeg ikke vidste hvor pålidelig kilden var - kilden sagde dog også at det ville blive offentliggjort i går, så helt pålidelig var den ikke
Kent
-
Mose
Hvor er det stort!
Brøndby havde Vilfort og nu Per Nielsen, og vi har altså Bak.
En trofast kanonspiller der kan få (har) enorm betydning for fremtiden. Jeg troede ikke dette var muligt. Mange rygklap til Ørgaard.
Brøndby havde Vilfort og nu Per Nielsen, og vi har altså Bak.
En trofast kanonspiller der kan få (har) enorm betydning for fremtiden. Jeg troede ikke dette var muligt. Mange rygklap til Ørgaard.
-
Rainier W
Re: YES.................. BAK FORLÆNGER (OT)
Ja bortset fra at Vilfort jo blev købt i Lille og er vokset op i Frem. Han spillede også sine første 4 landskampe mens han var i Frem.
>:-D
Edit: efter nærmere undersøgelse spillede han faktisk i Skovlunde i sin meget tidligere karriere.
>:-D
Edit: efter nærmere undersøgelse spillede han faktisk i Skovlunde i sin meget tidligere karriere.
-
NME
Super nice !
Det kan squ da lige redde hele ens ellers temmelig kedelige og arbejdsfyldte dag !!
Havde frygtet at han ville lade sin kontrakt løbe ud, og forsvinde til udlandet.
Det kan squ da lige redde hele ens ellers temmelig kedelige og arbejdsfyldte dag !!
Havde frygtet at han ville lade sin kontrakt løbe ud, og forsvinde til udlandet.
-
YahooSeeker [Bot]
Vigtigt!!!
-
Cee-Jay
Det er genialt det her! Huttelihut!
Han er vigtig for hele holdet, og nok også den spiller vi har, som er tættest på landsholdet... Kanon med en forlængelse... Vigtigt!
Han er vigtig for hele holdet, og nok også den spiller vi har, som er tættest på landsholdet... Kanon med en forlængelse... Vigtigt!
-
Jacob2602
Klasse, klasse og KLASSE... han er vigtig for vores unge urutinerede forsvar, selvom har kun er 23 år, så har han spillet næsten 150 kampe for os - det vidner om talent, så mon ikke han for chancen på landsholdet engang hvis Morten Olsen kan finde til jylland...
-
M. Lissau
Bak og landsholdet...
Ser selvfølgelig gerne Bak på landsholdet, men tror der er flere center forsvarer der står foran ham...
GRavgaard, agger, Leon Andreasen, per nielsen (hvis han da ikke fastholder sit stop), krøldrup og Laursen, hvis han kommer igang igen...
Så ser ham nok ikke på landsholdet i en kval kamp som det første... men en træningskamp, hvor han kan vise formatet og slå til, så....
GRavgaard, agger, Leon Andreasen, per nielsen (hvis han da ikke fastholder sit stop), krøldrup og Laursen, hvis han kommer igang igen...
Så ser ham nok ikke på landsholdet i en kval kamp som det første... men en træningskamp, hvor han kan vise formatet og slå til, så....
-
Denis Egebæk
Re: Bak og landsholdet...
Enig. Jeg ser heller ikke Bak som et oplagt bobleemne til landsholdet. Han er i mine øjne stadig lidt for ustabil i sit spil. Det kan selvfølgelig have forskellige årsager - bl.a. at han i FCM er blevet brugt på forskellige pladser, men det gør bare at for mig at se er langt fra landsholdet.
-
Møller(AGF)
Re: Bak og landsholdet...
Havde Bak været venstre eller højre Back, så havde det været aktuelt, men centerforsvaret er den plads på landsholdet, hvor der er mest bredde.