Verge ud af Fodbold?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Myth

Verge ud af Fodbold?

Indlæg af Myth »

Efter at have lidt under det misserable onside koncept hele sidste år, troede jeg ikke det kunne blive værre. MEN superkloven Carsten Verge har fået et "fantastisk" nyt koncept, der er så dårligt at jeg hellere nøjes med resultater på tekst-tv eller P3 sporten.

Er der andre der har det som mig? skulle vi så ikke finde på et stunt til at lufte vores mening.. Verge ud af fodbold streamers, bannere på stadion eller andet?

Måske er jeg den eneste der hader Verge, så kunne hetz'en også bare startes på Total (uden)fodbold konceptet, der virkeligt er spild af tid.
Senest rettet af Myth 30. jul 2006, 17:45, rettet i alt 1 gang.

Danny

Re: Verge ud af Fodbold?

Indlæg af Danny »

Jeg synes personligt, at det ser spændende ud. Hvis man oddser, så er det jo ligefrem genial, for så kan man følge med i det hele på én gang. Der er, og vil altid være mange delte meninger om Verge, men jeg synes, at han er humoristisk og frisk, og er nok en af de få, som for alvor kan styre sådan et program.

Myth

Indlæg af Myth »

Selvom man oddser, synes jeg nu nok at det er tyndt nok at høre folk sidde og snakke om kampe de selv ser på tv.. så kunne de da i det mindste vise højdepunkter fra de kampe, og så kommentere dem!

Danny

Indlæg af Danny »

Ja der er jeg enig. De kunne godt vise målene eller seværdige ting i kampene. Det skulle man tro at de havde teknikken til.. Det ville også gøre det meget mere interessandt som seer..

NME

Indlæg af NME »

Danny skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja der er jeg enig. De kunne godt vise målene
> eller seværdige ting i kampene. Det skulle man tro
> at de havde teknikken til.. Det ville også gøre
> det meget mere interessandt som seer..
>
> --------------------------------------------------
> -----------------

Men så ville de nok få svært ved at sælge de program-pakker der indeholder de kanaler der viser kampene..
Og derudover indgår det ikke i det konceptet : TotalFodbold...

Men ellers er jeg enig - ville være nice for os seere med højdepunkter..

Myth

Indlæg af Myth »

Tjoee men når jeg som de sikkert efterhånden fleste har kabel-tv i en eller anden form, så er deres viasat sports kanaler jo ikke en option.. jeg må ikke engang hænge en parabol op hvis jeg så havde lyst...

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Massere af ros til Werge herfra :)

Besvar