Så er det bevist at VFF-Fans ikke er for kloge!

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Takito

Så er det bevist at VFF-Fans ikke er for kloge!

Indlæg af Takito »

Hej venner!

Jeg købte en Alvbåge-trøje for en lille måned siden. Jeg fik den også uden problemer. De havde bare glemt og fortælle, at nummer 1 trøjen blev leveret som en målmandstrøje, og siden jeg gerne ville have haft en alm. grøn hjemme-trøje med nummer 1 og Alvbåge på ryggen.

Jeg har fået og vide, at lige netop trøjer med tryk kan jeg ikke få byttet, så jeg ville høre om der er nogen her imellem som kunne have interesse i den trøje.

Det er som sagt en målmands trøje (gul) i størrelse XXL med tryk "1" og "Alvbåge" på ryggen. Den er din for 500,00 kr. inkl. porto. (Normalpris er 579,00 kr. inkl. porto) Jeg har selv bestilt en ny trøje, men jeg har ikke noget at bruge denne målmandstrøje til. Den er derfor aldrig blevet brugt, og har stadig størrelse og vaskeanvisnings dims på sig, og er stadig pakken i posen jeg fik den leveret til.

- - - - -

Tror også næste gang jeg vil købe en Bak Nielsen trøje med nr. 32.. og forvente den bliver leveret som målmandstrøje til mig ;)

Bliver altså nødt til lige at grine 1 gang mere.. LOOOL

Senest rettet af Takito 27. jul 2006, 21:08, rettet i alt 1 gang.

Kasper_Nielsen

Re: Så er det bevist at VFF-Fans ikke er for kloge!

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Hvad får dig til at tro, at nogen på FCMs debatside, har interesse i en viborg målmandstrøje med alvbåge på ryggen ?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

For det første fatter jeg ikke hvad du skal med en VFF-trøje med mindre det var for at brænde den i en TIFO-aktion (fed idé, men temmelig dyr). Og for det andet hvordan satan kan du tro at nogen vil give 500 kroner for noget så grimt som en VFF-trøje? Ville ikke engang eje den om jeg så kunne få den for en krydderbolle

Chap

Indlæg af Chap »

I misforstår det. Dét som Takito skriver, er noget én fra TGPs debatforum har skrevet :)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

hmm okay, så havde en henvisning jo nok været lidt på sin plads, for jeg tænkte sgu da også at det var synd, hvis en FCM-fan var så dum og klodset at købe en Viborg trøje :-)

kopien

Indlæg af kopien »

Det kan da ikke være synderlig svært at regne ud når der er afsluttet "citatet" med følgende:

------

og herefter skriver Janek så sin egen mening om det..

Eller også er det ikke kun vff fans der ikke er for kloge :/

kopi..

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

Ved gennemlæsning tror man ikke det er et citat. Det er kun når - og hvis - man når til slutningen, at det fremgår.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ahh for satan mester.. Du må sq undskylde at jeg beskyldte dig for at smide penge efter VFF-grej. Men jeg kunne ikke helt gennemskue at det var et citat. Det må du godt lige gøre opmærksom på en anden gang så vi undgår disse forfærdelige misforståelser :)

kopien

Indlæg af kopien »

så du plejer ofte at svare på et indlæg uden at læse det hele eller hvad??

ellers kan jeg nemlig ikke helt se din pointe..

MikL

Indlæg af MikL »

Den her debat minder mest af alt om en blondinevits

Man skal ikke kaste med sten/(flasker) hvis man selv bor i et glashus
Husk nu det!

Besvar