Onside stinker
-
Kasper_Nielsen
Re: Onside dufter!
Jeg tror ikke der sættes så meget spørgsmålstegn til programmets dækning mm. Viasat kanalerne dækker SAS ligaen perfekt. Og personligt synes jeg også værterne er gode. Dog kunne jeg godt undvære Prof. Frimanns kloge analyser.
Det som der egentlig sættes spørgsmålstegn ved er, hvorfor der gøres mere ud af dækningen af de københavnske hold (FCK og BIF), kontra de jyske, fynske og det enkelte sjællandske hold udover de 2 slagskibe.
Der må vel også være nogen som har grublet over viasats valg af kampe.
Hvis man tager udgangspunkt i denne runde, hvor FCM spillede mod VFF.
Onside.dk har brugt meget energi på at fortælle, hvor store opgør VFF-FCM kampene er blevet. "The new firm" "Den nye klassiker" "FCK-BIF efterfølgeren" mm.
Så forstår jeg så bare ikke, at man ikke vælger denne som live kamp om Søndagen, frem for at vise Brøndby-FC Nordsjælland?
Og jeg kan opremse flere eksempler.
I sidste sæson, hvor OB spillede mod Viborg, i en af de alt afgørende kampe om, hvem som skulle have bronze. Her valgte viasat at se bort fra denne, og i stedet vise Brøndby eller FCK (Kan ikke lige huske, hvem af dem det var).
Jeg synes helt sikkert at der skal strammes op omkring dette.
Det som der egentlig sættes spørgsmålstegn ved er, hvorfor der gøres mere ud af dækningen af de københavnske hold (FCK og BIF), kontra de jyske, fynske og det enkelte sjællandske hold udover de 2 slagskibe.
Der må vel også være nogen som har grublet over viasats valg af kampe.
Hvis man tager udgangspunkt i denne runde, hvor FCM spillede mod VFF.
Onside.dk har brugt meget energi på at fortælle, hvor store opgør VFF-FCM kampene er blevet. "The new firm" "Den nye klassiker" "FCK-BIF efterfølgeren" mm.
Så forstår jeg så bare ikke, at man ikke vælger denne som live kamp om Søndagen, frem for at vise Brøndby-FC Nordsjælland?
Og jeg kan opremse flere eksempler.
I sidste sæson, hvor OB spillede mod Viborg, i en af de alt afgørende kampe om, hvem som skulle have bronze. Her valgte viasat at se bort fra denne, og i stedet vise Brøndby eller FCK (Kan ikke lige huske, hvem af dem det var).
Jeg synes helt sikkert at der skal strammes op omkring dette.
-
Rovsing
Re: Fnys!
Hvis så fremt i fald det forholder sig således at en tv station kan købe en liga og udpine den som oneside åbenbart har lov til, så kunne man måske stille følgende spørgsmål : Er det ikke DBU der har kvajet sig noget så grundigt ved ikke at forlange en vis bredde i dækningen for ikke at ødelægge det produkt som superligaen skal være?
Jeg har i lang tid syntes at det er helt forkert at lave en 90min udsendelse om seks kampe, så er der ½ time til fck, ½ time til brøndby, 20 min reklamer og ca 2 min til hver resterende kamp.
Det program hele provinsen hungrer efter er et program hvor man får nogle reelle indtryk af modstanderne i ligaen. 10-15% af tiden på hver kamp og for hvert kamp skift skal man kunne se hvilke kampe der har været fra og hvilke der kommer. (Hvor mange gange er man ikke kommet hjem og har slæbt sig igennem over en times propaganda for blot at opdage at glimtet havde været der.)
De må for min skyld lave lige så mange og lige så lange propaganda udsendelser om fck og brøndby de vil, det jeg ligeglad med, jeg kan bare slukke. Jeg synes bare det er hammer træls at jeg er nødt til at se deres propaganda for at få de få glimt de onder os.
Det eneste der nok vil virke i denne kamp er sejr. Gang på gang, men kun en ad gangen. Nu gælder det brøndby og en sejr til os.
Jeg har i lang tid syntes at det er helt forkert at lave en 90min udsendelse om seks kampe, så er der ½ time til fck, ½ time til brøndby, 20 min reklamer og ca 2 min til hver resterende kamp.
Det program hele provinsen hungrer efter er et program hvor man får nogle reelle indtryk af modstanderne i ligaen. 10-15% af tiden på hver kamp og for hvert kamp skift skal man kunne se hvilke kampe der har været fra og hvilke der kommer. (Hvor mange gange er man ikke kommet hjem og har slæbt sig igennem over en times propaganda for blot at opdage at glimtet havde været der.)
De må for min skyld lave lige så mange og lige så lange propaganda udsendelser om fck og brøndby de vil, det jeg ligeglad med, jeg kan bare slukke. Jeg synes bare det er hammer træls at jeg er nødt til at se deres propaganda for at få de få glimt de onder os.
Det eneste der nok vil virke i denne kamp er sejr. Gang på gang, men kun en ad gangen. Nu gælder det brøndby og en sejr til os.
-
fadlaa
Re: Onside dufter!
For os som er vant til at følge Norsk tv2s dækning af Tippe og Adecco ligaen, hver søndag må jeg sige at totalfodbold set fra min sofa halter en del efter. Jeg mener at John Faxes evner til at speake en kamp lader noget tilbage at ønske. Men når det er sagt skal der osse lyde ros herfra. Endelig har mægtige tv3 taget ved lære af andre "norsk tv2,Sky sport etc"
Ps Ps det ville være lækker at se Roman Kienast i en ulvedragt. Han er jo ren Maradona
eller hva mener du Mini?
Ps Ps det ville være lækker at se Roman Kienast i en ulvedragt. Han er jo ren Maradona
eller hva mener du Mini?
-
Peter Ross
Re: Onside dufter! (OT)
Jeg sad med samme tanke om Kienast, da jeg så highlights fra Tippeligaen i går. Den mand kan altså noget med en bold, selvom han er 1,91 meter høj.
Den dag Dennis Sørensen bliver solgt, så ville Roman Kienast i hvertfald ikke være den være substitut, hvis han fortsætter sin nuværende form
Peter Ross
Den dag Dennis Sørensen bliver solgt, så ville Roman Kienast i hvertfald ikke være den være substitut, hvis han fortsætter sin nuværende form
Peter Ross
-
kopien
Re: Onside stinker
altså nu formoder jeg det er onside 2 folk har set for da jeg så onside 1 genudsendelsen kl 00.00 på viasat sport var der da lange og fyldige resumeer fra ALLE kampe så forstår ikke helt denne debat, men det skal så også siges jeg ikke så onside 2...
kopi...
kopi...
-
fadlaa
Eneste problem er bare at de vist lige har købt ham fra af Rapid Wien efter at have haft ham på lån. Han har da osse udtalt at han som de fleste at han ønsker at komme til enstørre og bedre liga. Og i så fald kommer han jo nok ik til DK da vi efterhånden bliver overhalet Indenom af den norske Liga. Der løber mange mange gode spillere rundt deroppe. Både normænd og udlændinge.
-
Peter Ross
Der skal nok en del knaster på bordet, før et skifte kommer på tale, desværre.
Han har kun spillet 17 kampe for Ham-Kam, men har allerede scoret 10 mål, og det for en middelgod klub i Norge, ganske imponerende må man sige
Peter Ross
Han har kun spillet 17 kampe for Ham-Kam, men har allerede scoret 10 mål, og det for en middelgod klub i Norge, ganske imponerende må man sige
Peter Ross
-
Peter Ross
Jeg synes næsten folk skal have lov til at nyde, hvor boldbegavet denne Kienast er.
Tjek videoen i toppen, og nyd hans driblinger/afleveringer.
http://www.fxt.no/tippeligaen/article691303.ece
Peter Ross
Tjek videoen i toppen, og nyd hans driblinger/afleveringer.
http://www.fxt.no/tippeligaen/article691303.ece
Peter Ross
-
Cortez
Onsides journalistik
Må indrømme at jeg også sad med en meget dårlig smag i munden efter afdækningen af "korruptionsskandalen" i kampen mellem Lazzio og FCK.
Mage til amatøragtig journalistik skal man da lede længe efter. Hvis ikke raportere havde en pokkers dårlig smag i munden efter interviewet med RAI uno-producenten, burde hun have sine journalisthøjskole-penge tilbage - hvis hun da overhovedet har gået der.
Fri os for den slags sensationsjournalistik, når I ikke har mere kød på historien, Onside/totalfodbold/Werges&Frimanns kloverier - eller hvad programmet efterhånden hedder.
Cortez
Mage til amatøragtig journalistik skal man da lede længe efter. Hvis ikke raportere havde en pokkers dårlig smag i munden efter interviewet med RAI uno-producenten, burde hun have sine journalisthøjskole-penge tilbage - hvis hun da overhovedet har gået der.
Fri os for den slags sensationsjournalistik, når I ikke har mere kød på historien, Onside/totalfodbold/Werges&Frimanns kloverier - eller hvad programmet efterhånden hedder.
Cortez
-
JesperK
Re: Vi kommer i Onside aften pga. manglende fair play
Tude Frandsen?
Nu har jeg ikke set målet, men er der ikke tale om 2 stationer efter 2 viborg nisser løber sammen? Kunne de ha nået at influere på spillet?
Hvis den ene var målmanden, så kan jeg måske forstå ramaskriget.. men.
Nu har jeg ikke set målet, men er der ikke tale om 2 stationer efter 2 viborg nisser løber sammen? Kunne de ha nået at influere på spillet?
Hvis den ene var målmanden, så kan jeg måske forstå ramaskriget.. men.
-
BW # 163
Fair Play.. hahahahahaha
Zidane får den gyldne bold, og nikker skaller....
hahahaha
Fair Play = en stor JOKE !
BW # 163
Zidane får den gyldne bold, og nikker skaller....
hahahaha
Fair Play = en stor JOKE !
BW # 163
-
Jesper BW1100
Simpelthen verdensklasse!! Mere tud fra Frandsen i aften. Nu har de vel sørget for at få en psykolog backstage, hvis han bryder sammen?
-
JesperK
Alt mht FIFA er jo en stor joke.
Men mht selve spillet synes jeg fair play er fint nok. Det skal bare ikke være sådan, at spillet bliver ødelagt og man ikke må få lov til at score mål, når man har muligheden. Ie. man spiller til dommeren fløjter.
Nu har jeg jo været så heldig at ha spillet med Ikast FS mod Silkeborg Kammeraterne i serie 4-5 stykker for mange år siden. Efter de havde skabt sig en 9-10 gange og sparket bolden ud, fik en af vores spillere nok af det fair play pis og kastede derfor indkastet til en af vores angribere. Han tyrede resolut bolden op i krogen - skideflot mål. Resten af kampen var en hårdt spillet farce med under 20 spillere på banen konstant... og vi endte desværre med at tabe 2-3 tror jeg.
Nå det var et sidespor.
Tude Frandsen.
Men mht selve spillet synes jeg fair play er fint nok. Det skal bare ikke være sådan, at spillet bliver ødelagt og man ikke må få lov til at score mål, når man har muligheden. Ie. man spiller til dommeren fløjter.
Nu har jeg jo været så heldig at ha spillet med Ikast FS mod Silkeborg Kammeraterne i serie 4-5 stykker for mange år siden. Efter de havde skabt sig en 9-10 gange og sparket bolden ud, fik en af vores spillere nok af det fair play pis og kastede derfor indkastet til en af vores angribere. Han tyrede resolut bolden op i krogen - skideflot mål. Resten af kampen var en hårdt spillet farce med under 20 spillere på banen konstant... og vi endte desværre med at tabe 2-3 tror jeg.
Nå det var et sidespor.
Tude Frandsen.
-
ste(fcm)fan
Nu er det også Ove Cristensen der tuder på Onside, han mener åbenbart at spillerne skulle have ladet Viborg score et mål efter at vi scorede. fuldstændigt til grin at høre på. sådan lyder orderne fra en rigtig taber:-)
Men hold da op hvor jeg glæder mig til at høre på at Tude Frandsen skal plapre løs om hans fair play syn. kan jo ikke undgå at blive morsomt.
Men hold da op hvor jeg glæder mig til at høre på at Tude Frandsen skal plapre løs om hans fair play syn. kan jo ikke undgå at blive morsomt.