Stemingen mod viborg!
-
caspersm
Stemingen mod viborg!
syntes der var en fremragende stemning i kampen mod viborg, tror vi sang højere og mere end dem, men det kan jeg ikke sige ordentligt da jeg stod midt i det hele..
Nogle der kender en eller har snakket med nogen der var et mere neutralt sted? kunne godt tænke mig at hører hvad de sagde.
nogle der iøvrigt har hørt om uroligheder efter kampen mellem FCM og VFF fans?
Nogle der kender en eller har snakket med nogen der var et mere neutralt sted? kunne godt tænke mig at hører hvad de sagde.
nogle der iøvrigt har hørt om uroligheder efter kampen mellem FCM og VFF fans?
Senest rettet af caspersm 24. jul 2006, 20:31, rettet i alt 1 gang.
-
Chap
Re: Stemingen mod viborg!
Jeg tror også vi generelt sang højere og mere end dem. De var da heller ingen over på deres tribune? Det var kun lige en ekstrem lille flok man kunne se, der stod og sang. Lidt skuffende af dem synes jeg.
Men nej jeg har ikke hørt om nogle uroligheder. Tror politiet har taget sig lidt mere sammen i dag, end de gjorde sidste gang.
Men nej jeg har ikke hørt om nogle uroligheder. Tror politiet har taget sig lidt mere sammen i dag, end de gjorde sidste gang.
-
Rovsing
FC Midtjyllands fans hørtes langt mere end hjemmeholdets lille flok. Jeg sad helt oppe bagved på en midtertribune.
I store dele af kampen var det helt vildt fedt, men der var også tider hvor vore fans blot ønskede at være negative overfor værterne.
I store dele af kampen var det helt vildt fedt, men der var også tider hvor vore fans blot ønskede at være negative overfor værterne.
-
felisan
på TV var det osse klart FCM's BW'ere der dominerede lydbilledet.
godt gået
-
Jacob2602
Ingen tvivl om vi skabte den bedste stemning, da de fleste af børnene fra Viborgs Fanclub vist var på spejderlejr, for de var dæleme ikke mange...
De kan jo faktisk heller ikke andet end stå i bar mave og hoppe lidt rundt...
Synes generelt fremmødet af FCM-fans og stemningen var rigtig god, taget i betragtning vi er midt i sommerferie...
Jacob2602
--- Thomas Frandsen --- du er så sød når du tuder...........
De kan jo faktisk heller ikke andet end stå i bar mave og hoppe lidt rundt...
Synes generelt fremmødet af FCM-fans og stemningen var rigtig god, taget i betragtning vi er midt i sommerferie...
Jacob2602
--- Thomas Frandsen --- du er så sød når du tuder...........
-
Vinding
Jeg hørte kampen i radioen, og inden de sagde at det var FCM der scorede troede jeg at det var VFF der havde fået et mål pga. at man kunne høre jublen i radioen, som om at det var hjemme holdet der havde scoret.
Vinding
Vinding
-
kopien
Ja ikke for at smadre den gode stemning i denne tråd men jeg syns faktisk ikke stemningen var synderlig fed..
Ja vi sang højt og var nu nok flere end dem, men vores sange går ALT ALT for hurtigt døde.. At vi ikke har voldsomt mange sange at vælge imellem endnu bekymrer mig ikke, da vi jo trods alt er en nystartet fanklub og syns tendensen i et stykke tid har været god mht at få skabt nye sange.
Jeg tror der var perioder på optil 10 minutter igår hvor vi ikke sang og det er sku alt for meget..
Ja vi sang højt og var nu nok flere end dem, men vores sange går ALT ALT for hurtigt døde.. At vi ikke har voldsomt mange sange at vælge imellem endnu bekymrer mig ikke, da vi jo trods alt er en nystartet fanklub og syns tendensen i et stykke tid har været god mht at få skabt nye sange.
Jeg tror der var perioder på optil 10 minutter igår hvor vi ikke sang og det er sku alt for meget..
-
Kasper_Nielsen
Det var også et af de punkter, jeg var særdeles skuffet over. Når en sang døde, kunne der gå meget lang tid, før en ny startede. En kammerat og jeg startede konstant sange, for at holde stemningen ved lige, uden at skulle helliggøre mig selv.
En ting som skuffede mig var, at der skulle gå så lang tid, før vi kunne få folk til at rejse sig fra deres, åbenbart ret så konfortable stole. Og da jeg så kampens highlights i onside kunne jeg sågar se, folk som sad ned. Det irriterer mig grænseløst, da det tager noget af glansen. Så kan de vel sætte sig på neutral tribune, hvis de gerne vil "se" fodbold.
En ting som skuffede mig var, at der skulle gå så lang tid, før vi kunne få folk til at rejse sig fra deres, åbenbart ret så konfortable stole. Og da jeg så kampens highlights i onside kunne jeg sågar se, folk som sad ned. Det irriterer mig grænseløst, da det tager noget af glansen. Så kan de vel sætte sig på neutral tribune, hvis de gerne vil "se" fodbold.
-
JesperK
Hehehe det troede jeg sgu også.. plejer jo altid at være mest larm, når hjemmeholdet har garnet.
Godt gået
Godt gået
-
Rovsing
Rigtigt nok var der perioder hvor man ikke hørte så meget fra den gode ende, men når man hørte noget overdøvede vi totalt hjemmeholdet ved midterlinien (minus to pladser).
Jeg tænkte netop efter målet på at det ville have været rart at skulle høre det jubeludbrud i radioen fra Viborg stadion.
Jeg tænkte netop efter målet på at det ville have været rart at skulle høre det jubeludbrud i radioen fra Viborg stadion.
-
Poulsgaard
Jeg havde den tvivlsomme fornøjelse at følge kampen i radioen.
kommentatoren kom en standard kommentaren: "vi stiller om til Viborg stadion, hvor der er scoret...."
Og ud at dømme fra niveauet på jublen, vurderede jeg straks at det var Viborg der havde bragt sig foran, og det værktøj jeg lige lå med i hånden blev knaldet op i undervognen på min elskede gamle Corolla....
-Bare for 4 sekunder senere at knalde hovedet op i bundkaret da det gik om for mig at det var FCM der scorede.....
Så fra min plads til denne kamp må jeg klart dømme BW som vinder på langsiden
Poulsgaard
kommentatoren kom en standard kommentaren: "vi stiller om til Viborg stadion, hvor der er scoret...."
Og ud at dømme fra niveauet på jublen, vurderede jeg straks at det var Viborg der havde bragt sig foran, og det værktøj jeg lige lå med i hånden blev knaldet op i undervognen på min elskede gamle Corolla....
-Bare for 4 sekunder senere at knalde hovedet op i bundkaret da det gik om for mig at det var FCM der scorede.....
Så fra min plads til denne kamp må jeg klart dømme BW som vinder på langsiden
Poulsgaard
-
Dahl Nielsen
Jeg synes, vi FCM-fans gjorde det meget godt i størstedelen af første halvleg, men i hele anden halvleg døde samtlige sange efter et halvt minut, og der gik lang tid, inden folk var med på nye sange igen.
Selv om jeg også stod ca. midt i det hele, var det trods alt min vurdering, at vi sang højest når der var gang i den, men at Viborgs tilhængere til gengæld formåede at synge næsten uafbrudt.
Dahl Nielsen
Selv om jeg også stod ca. midt i det hele, var det trods alt min vurdering, at vi sang højest når der var gang i den, men at Viborgs tilhængere til gengæld formåede at synge næsten uafbrudt.
Dahl Nielsen