VFF-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: BT karakterer fra kampen

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------

> 8 Anders Rasmussen
Jeg synes det var over middel 9

> 8 Leon Jessen
min personlige MoM 11

> 9 Kristian Bak
ok præstation 9

> 8 Winston Reid
nice going 9

> 8 Jesper Mikkelsen
ok præstation 8

> 8 Dennis Sørensen
lidt anonym idag 7

> 8 Ajilore Oluwafemi
ike helt oppe og ringe men solid 9

> 7 Mikkel Thygesen
jeg så ham næsten ikke idag.

> 8 Simon Poulsen (86)
udfordrede meget 9

> 7 Claus Madsen (75)
synes han spillede godt, men ikke den fantastiske speed.

> 6 Akeem Agbetu (40) (46)
skide god i 1 havleg, men fik ikke så meget ud af det.

Martin

Re: BT karakterer fra kampen

Indlæg af Martin »

Hekler skrev:

> 8 Anders Rasmussen
10 spiller uden fejl, virkelig dejligt at se...

> 8 Leon Jessen
10 spiller virkelig godt idag

> 9 Kristian Bak
9 solid, taber vel ingen dueller idag

> 8 Winston Reid
10 er han virkelig ikke ældre ?? Spiller som en med meget stor rutine

> 8 Jesper Mikkelsen
7 kommer ikke frem til nogle indlæg, men solid defensivt

> 8 Dennis Sørensen
7 Vi ved, at Dennis kan gøre det bedre, og burde have et mål på kontoen nu

> 8 Ajilore Oluwafemi
8 fin indsats

> 7 Mikkel Thygesen
7 glider lidt ud i kampen

> 8 Simon Poulsen
8 Mange gode aktioner, men savner nogle skud fra hans side...

> 7 Claus Madsen
7 energisk som altid, det bliver interessant at se, hvor længe han holder denne gang

> 6 Akeem Agbetu
5 ikke speciel god, og trækker et gult kort

Salami
7 ret begrænset, hvad man når at se til ham, men et par fine driblinger nåede vi da... henter også et gult kort...

Cristian Olsen
10 scorer det afgørende mål...Derudover trækker han det der efter min overbevisning burde være en direkte rødt kort også....
Rent boldmæssigt ser man ikke det vilde til ham, men han er købt for at score mål og det gør han jo ganske glimrende, derfor vil jeg forsvare et 10 tal til ham...

Så bestemt godkendt, ser allerede frem imod næste uges kamp, hvor vi er på hjemmebane, så får vi også noget tv tid...

Kent

Re: VFF-FCM raf.

Indlæg af Kent »

Super research:

"Det syntes utroligt, for FC Midtjylland havde 10 nederlag på stribe i Viborg at rette op på, og ..."

YahooSeeker [Bot]

Re: VFF-FCM ref.

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Super research:
>
> "Det syntes utroligt, for FC Midtjylland havde 10
> nederlag på stribe i Viborg at rette op på, og
> ..."
>

jeg har skrevet til hende, men da det er en kvinde må vi give hende lidt snor. forskellen på ikke at vinde og at tabe er svær at forstå?

Peter Ross

Re: VFF-FCM ref.

Indlæg af Peter Ross »

"Havde de stylede spillere i Viborg og FC Midtjylland været et boyband, så ville de blive kritiseret for et tamt playbackshow, der aldrig kom ud over scenekanten."

Ringeste form for billed-sprog jeg til dato har hørt !

Og godt sommervejr ligefrem ? Så vidt jeg kunne se, så var det overskyet og ikke overvældende varmt i dag ?

Peter Ross

jakob88

Re: VFF-FCM

Indlæg af jakob88 »

http://www.shamrock-ultras.dk/Nyheder/derby.htm

Det var en latterlig lille flok, konfirmanderne kunne samle idag. Det skinner meget tydeligt igennem, at den klubs tilhængere, kun består af små 13årige drenge.

Nogen der kan berette (dømt fra tv), hvordan stemningen var idag. Hvem dominerede?

E!

Indlæg af E! »

Ud fra de ca 42 sekunder On(e)side havde tid til at vise, er det vist ikke til at bedømme

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Kampen blev jo vist på en af viasat kanalerne, så der burde være mindst én, der har set kampen på tv

E!

Re: VFF-FCM - Tirsdag kl 17.02 Viasat Sport 1

Indlæg af E! »

Det har du jo nok ret i.

Var lige inde og se på viasat sport 1 programmet for ugen der kommer, og det afslørede at kampen kommer på tirsdag kl. 17.02

Peter Ross

Jubilæum og klubrekord...

Indlæg af Peter Ross »

I går rundede vi kamp nr. 200 i den bedste danske række. De har resulteret i 83 sejre, 55 uafgjorte og 62 nederlag, samtidig var det vores udekamp nr. 100, og lidt overraskende har vi formået at få alle 3 point i 36 tilfælde, 42 gange har vi tabt, mens der 22 gange ikke er fundet en vinder.

Sejren i går betød også ny klubrekord. Vi har nu spillet 8 udekampe uden nederlag, hvilket er første gang nogensinde. Tidligere har vi haft 7 udekampe uden nederlag, men denne gang blev den rekord udbygget, og med Vejle i næste udekamp, er der grundlag for yderligere udbyggelse af rekorden :-)

Peter Ross

Peter Ross

Viborg sætter nye standarder for dumhed !

Indlæg af Peter Ross »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=185649

”Midtjydernes bænk jublede overstadigt efter scoringen. Jeg synes, at det havde klædt dem at holde lavere profil. De skulle måske i stedet have kaldt spillerne til sig og sagt, at Viborg nu skulle have lov at score”, siger Christensen til Ekstra Bladet.

Haha !
At Viborg skulle have lov til at score ? Hvor fanden står der i reglerne, at man ikke må fortsætte spillet, fordi der er en spiller nede, hr. Ove Christensen ?

Og selvfølgelig jublede de overstadigt. De hader jer, Ove Christensen !

Peter Ross

caspersm

Re: Viborg sætter nye standarder for dumhed !

Indlæg af caspersm »

”Spillerne er rasende og har ondt af sig selv. Men den selvmedlidenhed kan vi ikke bruge til noget, så nu gælder det om at komme videre”, siger Ove Christensen.

så tag og kom videre og stop med at tude!

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg skulle lige nøjagtig til selv at poste det indlæg. Det er simpelthen det sjoveste jeg har læst længe:

"De andre jublede da de scorede"
"Nu bør de lade os score"

Forhåbentlig er det sagt med et glimt i øjet, for ellers har det da slået fuldstændig klik for tude-ove.

Kent

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nej nej nej hvor pinlig kan man være... Jeg gad godt se Tove Christensen kalde VFFerne hen til sig og bede dem om at lade modstanderne få et mål, det er komplet utopi, manden pisser på sine egne fødder i fuld offentlighed :-D

Besvar