Er Winston blevet dansker?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Er Winston blevet dansker?

Indlæg af Mose »

Det kan efterhånden få betydning, om Winston er blevet dansker. Man kan forestille sig at både Agbetu, Salami og Femi er på banen samtidig, så bliver Winston nr. 4 ikke EU.

Hvem ved noget?
Senest rettet af Mose 23. jul 2006, 09:23, rettet i alt 1 gang.

LyNeT-DK

Re: Er Winston blevet dansker?

Indlæg af LyNeT-DK »

Jeg troede faktisk han var Dansker, men født i New Zealand (stave?)!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Nope han er fra New Zealand (du stavede rigtigt ;)), men han ville blive dansk statsborger inden længe... Er faktisk ikke klar over om han er blevet det endnu ?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Mener at have overhørt Glen Riddersholm snakke om, at Winston først bliver dansk statsborger til december, da der var nogle indviklede regler, og han var født et par dage for sent, men er absolut ikke 100 % sikker :-)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

synes det var noget med nytår??

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

December, nytår, what ever :-)

Jeg husker noget med Folketinget, en høring, noget sommerferie og andre ting, men er absolut ikke sikker :-)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg har kigget lidt på det.
Det ser ud til at der først iJuni g først i Decenmbr hvert år vedtages en lov om naturalistion. Dvs. at droningen underskriver den lov som giver en række navngivne borgere indfødsret/statsborgerskab.

Hvis Winston er godkendt betyder det at han er med i næste omgang her til december.

Mose

Indlæg af Mose »

Tak for de gode svar.

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Yup, korrekt.

Og faktisk, så kan man slå op på en side under danmark.dk og finde de navne som fik statsborgerskab i denne sommer =) Så kunne man vel lave en CTRL+B på Winston Reid :P

Besvar