Rygning i bus til OB og dens konsekvenser
-
JesperD
Rygning i bus til OB og dens konsekvenser
Under busturen til OB var der et par stykker som røg bagved mig, hvilket jeg gik ned og sagde det til Søren Ross, som derefter fik det stoppet. Da vi så er kommet til OB og mange er steget af bussen, sidder de selvsamme og ryger igen. Jeg sagde det til dem om det var blevet en ryger bus igen, og spurgte om det var svært at acceptere reglerne hvorefter jeg gik.
Tror i så ikke at da vi skal til at hjem, den ene af dem som røg skulle begynde at provokere mig med diverse ting.....- rykke i sædet, vifte med flag i hovedet af mig, og sidst men ikke mindst smed han øl i hovedet af mig, hvilket fik mig omgående til at gå ned til Søren Ross og sige det. Og han gik op og sagde noget til ham. Jeg sad nedenunder resten af turen hjem for ikke at se på den FJOLS.
Da vi så kommer til Ikast og skulle af skulle der lige smadres en flaske udenfor bussen af den selvsamme person som havde smidt øl i hovedet af mig, hvilket jeg mener Søren Ross så.
Så er det jeg tænker efter disse ting, om sådan en fjols ikke skulle have karantæne fra busture, når han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig.
Hilsen Jesper
Tror i så ikke at da vi skal til at hjem, den ene af dem som røg skulle begynde at provokere mig med diverse ting.....- rykke i sædet, vifte med flag i hovedet af mig, og sidst men ikke mindst smed han øl i hovedet af mig, hvilket fik mig omgående til at gå ned til Søren Ross og sige det. Og han gik op og sagde noget til ham. Jeg sad nedenunder resten af turen hjem for ikke at se på den FJOLS.
Da vi så kommer til Ikast og skulle af skulle der lige smadres en flaske udenfor bussen af den selvsamme person som havde smidt øl i hovedet af mig, hvilket jeg mener Søren Ross så.
Så er det jeg tænker efter disse ting, om sådan en fjols ikke skulle have karantæne fra busture, når han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig.
Hilsen Jesper
Senest rettet af JesperD 21. jul 2006, 02:06, rettet i alt 1 gang.
-
Anni
Re: Rygning i bus til OB og dens konsekvenser
JesperD skrev:
-------------------------------------------------------
> Under busturen til OB var der et par stykker som
> røg bagved mig, hvilket jeg gik ned og sagde det
> til Søren Ross, som derefter fik det stoppet. Da
> vi så er kommet til OB og mange er steget af
> bussen, sidder de selvsamme og ryger igen. Jeg
> sagde det til dem om det var blevet en ryger bus
> igen, og spurgte om det var svært at acceptere
> reglerne hvorefter jeg gik.
> Tror i så ikke at da vi skal til at hjem, den ene
> af dem som røg skulle begynde at provokere mig med
> diverse ting.....- rykke i sædet, vifte med flag i
> hovedet af mig, og sidst men ikke mindst smed han
> øl i hovedet af mig, hvilket fik mig omgående til
> at gå ned til Søren Ross og sige det. Og han gik
> op og sagde noget til ham. Jeg sad nedenunder
> resten af turen hjem for ikke at se på den FJOLS.
> Da vi så kommer til Ikast og skulle af skulle der
> lige smadres en flaske udenfor bussen af den
> selvsamme person som havde smidt øl i hovedet af
> mig, hvilket jeg mener Søren Ross så.
> Så er det jeg tænker efter disse ting, om sådan en
> fjols ikke skulle have karantæne fra busture, når
> han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig.
>
> Hilsen Jesper
Fuldstændig enig Jesper, kan man ikke overholde de regler, der er på busture, så skal det give karantæne.
/Anni
-------------------------------------------------------
> Under busturen til OB var der et par stykker som
> røg bagved mig, hvilket jeg gik ned og sagde det
> til Søren Ross, som derefter fik det stoppet. Da
> vi så er kommet til OB og mange er steget af
> bussen, sidder de selvsamme og ryger igen. Jeg
> sagde det til dem om det var blevet en ryger bus
> igen, og spurgte om det var svært at acceptere
> reglerne hvorefter jeg gik.
> Tror i så ikke at da vi skal til at hjem, den ene
> af dem som røg skulle begynde at provokere mig med
> diverse ting.....- rykke i sædet, vifte med flag i
> hovedet af mig, og sidst men ikke mindst smed han
> øl i hovedet af mig, hvilket fik mig omgående til
> at gå ned til Søren Ross og sige det. Og han gik
> op og sagde noget til ham. Jeg sad nedenunder
> resten af turen hjem for ikke at se på den FJOLS.
> Da vi så kommer til Ikast og skulle af skulle der
> lige smadres en flaske udenfor bussen af den
> selvsamme person som havde smidt øl i hovedet af
> mig, hvilket jeg mener Søren Ross så.
> Så er det jeg tænker efter disse ting, om sådan en
> fjols ikke skulle have karantæne fra busture, når
> han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig.
>
> Hilsen Jesper
Fuldstændig enig Jesper, kan man ikke overholde de regler, der er på busture, så skal det give karantæne.
/Anni
-
Søren Ross
Det vil blive taget op på næste bestyrelsesmøde.
Igen kan jeg kun opfordre folk til at komme til de busansvarlige såfremt der er problemer. Det nytter intet selv at lege politimand.
Mvh Søren Ross
Igen kan jeg kun opfordre folk til at komme til de busansvarlige såfremt der er problemer. Det nytter intet selv at lege politimand.
Mvh Søren Ross
-
Chap
Det lyder præcis som det, der skete i bussen på vej hjem fra Aalborg i sidste sæson. Men der blev de 2, der gjorde det da også sat af midt ude på en landevej 
-
Outlaws
Så lang tid tog det heller ikke at gå hjem:)
-
Outlaws
Du er så sød når du tuder! Hvem var det der selv sad og spillede smart, hvem var det der startede med at true, så selv episoden du omtaler.
-
JesperD
Til grin at skrive noget som ikke passer, hvilket du sikkert udemærket ved Outlaws........................
-
Altoriso
Ja så kan det jo godt være at Ross havde ret, da han mente at nogle kastede et brændende cigaretskod efter ham på vej ud fra stadion !!!
Der røg nemlig et skod ned fra tribunen, som ramte ham i nakken, hvilket jeg dog negligerede som et tilfældigt uheld
Men efter den historie du beretter om, så kan det jo godt have været en helt anden hensigt...
Forholder det sig sådan, så skal de pågældende helt sikkert have silkesnoren...
Der røg nemlig et skod ned fra tribunen, som ramte ham i nakken, hvilket jeg dog negligerede som et tilfældigt uheld
Men efter den historie du beretter om, så kan det jo godt have været en helt anden hensigt...
Forholder det sig sådan, så skal de pågældende helt sikkert have silkesnoren...
-
Kasper_Nielsen
Outlaws - Hvis du er den jeg tror du er, som blev sat af på vejen hjem fra Ålborg, så vil jeg mene, at du ingen intentioner har om at se fodbold, men udelukkende er med for at skade andre.
Hvis du kun er ude på at skade andre med alt dit lort, hvad så med at skride over på steff houlberg når der spilles?
...Kasper Nielsen
Hvis du kun er ude på at skade andre med alt dit lort, hvad så med at skride over på steff houlberg når der spilles?
...Kasper Nielsen