OB-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Re: 1-1

Indlæg af Cortez »

Jeg synes nu ikke, at der var noget heldigt over deres mål. Brasilianeren header den flot uden for Anders' rækkevidde.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

For fanden da osse ... pis pis pis...

Dahl Nielsen

Re: 1-1 (OT)

Indlæg af Dahl Nielsen »

Viborg tabte i det mindste deres kamp (AaB - Viborg 3-1), så ud over et egentligt okay 1-1-resultat, så har vi da lidt andet at fryde os over ;-)

Dahl Nielsen

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Ja...

Det ser ud til at superligaen har taget form.. De 2 nedrykkere er i hvert fald allerede på de pladser de skal være hele sæsonen.... :-)

Jan

Indlæg af Jan »

Jeg havde faktisk troet vi kunne gøre det godt i Odense, da jeg mener deres offensiv er svækket, men at styre spillet, som de gjorde i store dele af kampem, overrasker mig, men det lover godt for de kommende kampe.

Selvfølgelig ærgeligt vi ikke vandt, for vi havde chancerne.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Tja... Et eller andet sted ønsker jeg ikke, at Viborg rykker ned, for så mister vi vores tre opgør mod dem. Måske kunne man være heldige at møde dem i pokalen, men alligevel...

Men burde vi ikke ligge nummer 5 i stedet for OB, nu hvor vi har et udebanemål?
(Kan informere om, at de par steder jeg har set det, ligger vi foreløbig nummer 6, og OB ligger nummer 5)

Dahl Nielsen

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Her er stedet hvor stillingen passer :-)

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_results=1

Den nye regl med unge spillere på bænken er vel heller ikke just til Vihårs fordel, da de jo reelt ikke har en ungdoms afdeling der kan præsterer det mindste

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Jeg kan bare ikke komme ind på onside.dk lige nu. Ved ikke hvorfor, men det kommer nok snart.

Men du har helt ret angående den nye "bænk-regel". Den kommer bestemt ikke til Viborgs fordel!

Dahl Nielsen

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Nogen der ved noget om skader og kort til os?
Evt. nogen der ved hvilke fra bænken der kom ind, ud over Christian Olsen?

Dahl Nielsen

caspersm

Indlæg af caspersm »

Dennis og reid fik vist et gult ellers så jeg ik nogen kort, skader så jeg ingen af.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Okay, mange tak!

Det er vigtigt, at drengene ikke tabte kampen i dag - og spillede en rigtig fornuftig kamp. Lad os håbe på et resultat i Viborg, og så tre points hjemme mod Brøndby. Så har vi fået en kanon sæsonstart! ;-)

Dahl Nielsen

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jungbloot fik en lille forstrækning, og Erik trak ham derfor ud.

At Christian Olsen så scorede lige efter var ikke helt uheldigt...

Peter Ross

Kent

Indlæg af Kent »

OB havde heller ikke fyldt bænken ud i kampen. tror kun de havde 4 spillere. Men de er vist også dem, sammen med Viborg, der har færrest spillere under 21

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Færrest er pænt sagt :-)
De har Jonas Borring og Mads Timm som begge er 21. Det er de yngste i truppen... Fremtidens hold !

Peter Ross

Besvar