OB-FCM
-
Dahl Nielsen
Re: 1-1 (OT)
Viborg tabte i det mindste deres kamp (AaB - Viborg 3-1), så ud over et egentligt okay 1-1-resultat, så har vi da lidt andet at fryde os over 
Dahl Nielsen
Dahl Nielsen
-
johnnynielsen
Ja...
Det ser ud til at superligaen har taget form.. De 2 nedrykkere er i hvert fald allerede på de pladser de skal være hele sæsonen....
Det ser ud til at superligaen har taget form.. De 2 nedrykkere er i hvert fald allerede på de pladser de skal være hele sæsonen....
-
Jan
Jeg havde faktisk troet vi kunne gøre det godt i Odense, da jeg mener deres offensiv er svækket, men at styre spillet, som de gjorde i store dele af kampem, overrasker mig, men det lover godt for de kommende kampe.
Selvfølgelig ærgeligt vi ikke vandt, for vi havde chancerne.
-
Dahl Nielsen
Tja... Et eller andet sted ønsker jeg ikke, at Viborg rykker ned, for så mister vi vores tre opgør mod dem. Måske kunne man være heldige at møde dem i pokalen, men alligevel...
Men burde vi ikke ligge nummer 5 i stedet for OB, nu hvor vi har et udebanemål?
(Kan informere om, at de par steder jeg har set det, ligger vi foreløbig nummer 6, og OB ligger nummer 5)
Dahl Nielsen
Men burde vi ikke ligge nummer 5 i stedet for OB, nu hvor vi har et udebanemål?
(Kan informere om, at de par steder jeg har set det, ligger vi foreløbig nummer 6, og OB ligger nummer 5)
Dahl Nielsen
-
johnnynielsen
Her er stedet hvor stillingen passer 
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_results=1
Den nye regl med unge spillere på bænken er vel heller ikke just til Vihårs fordel, da de jo reelt ikke har en ungdoms afdeling der kan præsterer det mindste
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_results=1
Den nye regl med unge spillere på bænken er vel heller ikke just til Vihårs fordel, da de jo reelt ikke har en ungdoms afdeling der kan præsterer det mindste
-
Dahl Nielsen
Jeg kan bare ikke komme ind på onside.dk lige nu. Ved ikke hvorfor, men det kommer nok snart.
Men du har helt ret angående den nye "bænk-regel". Den kommer bestemt ikke til Viborgs fordel!
Dahl Nielsen
Men du har helt ret angående den nye "bænk-regel". Den kommer bestemt ikke til Viborgs fordel!
Dahl Nielsen
-
Kent
OB havde heller ikke fyldt bænken ud i kampen. tror kun de havde 4 spillere. Men de er vist også dem, sammen med Viborg, der har færrest spillere under 21
-
Peter Ross
Færrest er pænt sagt 
De har Jonas Borring og Mads Timm som begge er 21. Det er de yngste i truppen... Fremtidens hold !
Peter Ross
De har Jonas Borring og Mads Timm som begge er 21. Det er de yngste i truppen... Fremtidens hold !
Peter Ross