Kontrakt udløb for spillerne

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: Kontrakt udløb for spillerne

Indlæg af Peter Ross »

Målmænd:
1. Anders Rasmussen - 1. januar 2008
16. Ola Tidman - 1. januar 2007
25. Lasse Heinze - 1. januar 2008

Forsvar:
2. Magnus Troest - 1. juli 2009
12. Jesper Mikkelsen - 1. januar 2008
15. Nikolaj Jørgensen - 1. juli 2007
19. Leon Jessen - 1. juli 2007
22. Rasmus Hansen - 1. januar 2008
29. Winston Reid - 1. januar 2010
31. Ulrik Lindkvist - 1. juli 2007
32. Kristian Bak Nielsen - 1. januar 2008

Midtbane:
5. Christian Traoré - 1. juli 2009
7. Claus Madsen - 1. juli 2008
8. Thomas Røll - 1. juli 2009
11. Simon Poulsen - 1. januar 2009
21. Mikkel Thygesen - 1. januar 2008
24. Dennis Sørensen - 1. juli 2009
26. Oluwafemi Ajilore - 1. januar 2008 (?)
34. Christian Sivebæk - 1. juli 2009
38. Nick Ragus - 1. januar 2007

Angreb:
17. Kwadwo Poku - 1. juli 2008
18. Klaus Kærgaard - 1. juli 2009
20. Christian Olsen - 1. juli 2008
23. Frank Kristensen - 1. juli 2009
33. Martin Jungbloot - 1. januar 2007 (Halvtids)
35. Akeem Agbetu - 1. juli 2010

2007, januar:
Ola Tidman, Nick Ragus, Martin Jungbloot

2007, juli:
Nikolaj Jørgensen, Leon Jessen, Ulrik Lindkvist

2008, januar:
Anders Rasmussen, Lasse Heinze, Jesper Mikkelsen, Rasmus Hansen, Kristian Bak Nielsen, Mikkel Thygesen, Femi (?)

2008, juli:
Claus Madsen, Kwadwo Poku, Christian Olsen

2009, januar:
Simon Poulsen

2009, juli:
Magnus Troest, Christian Traoré, Thomas Røll, Dennis Sørensen, Christian Sivebæk, Klaus Kærgaard, Frank Kristensen

2010, januar:
Winston Reid

2010, juli:
Akeem Agbetu

Jeg er lidt i tvivl med Troests kontrakt, om hvorvidt der blev forlænget med 3 år, eller om det var en ny 3-årig kontrakt han skrev tidligere i år.
Derudover har jeg ikke kunnet finde nogle informationer vedrørende Femis kontrakt, anyone ?

Ellers skulle det gerne være den opdatede udgave af Kims ganske glimrende liste, og nu kan alle vist finde den her inde :-)

Peter Ross

Dahl Nielsen

Jespers kontrakt til 2009

Indlæg af Dahl Nielsen »

Der står i ULVEHYLET, i den i øvrigt gode artikel om Jesper Mikkelsen, at hans kontrakt løber til 2009...
Det står i første kolonne ca. midt på side 10, og står sikkert også andre steder deri.

Dahl Nielsen

Peter Ross

Re: Jespers kontrakt til 2009

Indlæg af Peter Ross »

Okay, de sidste nyheder jeg har kunnet finde på Infomedia, FCM.dk og diverse andre sider, har bare sagt 1/1-08 :-)

Peter Ross

Kent

Indlæg af Kent »

Fint arbejde Peter - det er rart at have et overblik.

Vedr. JM:

http://www.fcm.dk/index.php?ID=999&nyhe ... ed&topID=2

tyder på at det er 1.1.2009 - 2009 er det under alle omstændigheder :-)

Kent

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ja, der kan man bare se :-)

Men det er ikke til at finde en skid, når FCM.dk dækker eventuelle kontraktforlængelser under overskrifter som "200 kampe er ikke nok", så man skal til at rode 300 nyheder i gennem, for at finde den mindste info.

Peter Ross

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hehe... ;-) Ja, det er mega irriterende.

Men det bliver lækkert, når den liste nu engang bliver færdig.

- SAS Liga igen fra i morgen... Herligt!

Dahl Nielsen

Peter Ross

Femis kontrakt ?

Indlæg af Peter Ross »

Er der nogen, som ved noget om Femis kontrakt ?
Jeg har søgt lidt på Infomedia, og det eneste jeg kan finde nævnt er fra 1. december sidste år, hvor Berlingske Tidende havde en artikel om de mange kontraktudløb, nedenstående er et lille stykke af artiklen:
"I går morges landede den opsigtsvækkende nyhed om, at en større udrensning er på vej i klubben. Hele otte spilleres kontrakter udløber til sommer. Blandt disse profiler som Michael Hansen, Rasmus Daugaard, Anders Rasmussen og Claus Madsen.
Selvfølgelig er det ikke usædvanligt, at kontrakter udløber. Det usædvanlige ligger i, at de fleste af spillerne sandsynligvis må sige farvel til klubben til sommer. Samtidig starter en kapacitet som Razak Pimpong allerede efter jul hos FC København.
Det ligner unægtelig en plan om at stille med et helt nyt hold - og dermed starte på frisk - når næste sæson begynder. Faktisk er det kun Ulrik Lindkvist og Femi Ajilore der på nuværende tidspunkt er forlænget med. »Det er utopi at tro, at alle otte spillere får forlænget,« fastslog sportsdirektør Jens Ørgaard på Ekstra Bladets spørgsmål."

Men hvornår udløber den ?

Peter Ross

Kent

Re: Femis kontrakt ?

Indlæg af Kent »

Det eneste jeg kan huske er, at han blev præsenteret sammen med Poku til en hjemmekamp - jeg tror det var den mod EfB i foråret 2004. Der er en nyhed om tilgangen af Poku d. 22.5.04, men der nævnes ikke noget om Femi.

Jeg kan huske at han blev nævnt af lokale medier ifm en træningskamp mod Randers op til forrige sæson.

Men det er nok det tidsrum, der skal afsøges. Mon ikke der er tale om en standard 3-årig kontrakt med? - Jeg kan ikke mindes noget om forlængelser i hvert fald.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Femi skrev kontrakt i sommeren 2004, med debut i Aalborg d. 25/7 (2-1, Zidan med begge kasser), så vidt jeg husker, så løb den 2½ år, og Femi skulle derfor have haft kontraktudløb her til vinter, men den skulle så åbenbart være forlænget i vinters - Men hvor længe ?!

Peter Ross

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

30. juni 2009 !

Peter Ross

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

godt gået Peter så har vi alle spillerne,

hvor fandt du det?

Kim

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Spioner på kontoret :-)

Peter Ross

Mose

Re: Kontrakt udløb for spillerne

Indlæg af Mose »

Kunne vi måske få oplysninger om Lawal og Salami?

Besvar