Der var roser fra en tilfreds træner oven på kampen mod AaB.
Velkomen tilbage til Akeem, der havde været med en tur i Norge.
Bak trænede ikke med, havde en step pult med ud men forsvant hurtigt igen.
Dennis forlod træningen efter 10 min. holdt sig til lænden, så ikke der skete noget, og hørte ikke hvad der blev sagt, men han pev hvist lidt oven på gårsdagens kamp.
Madsen nøjedes med at løbe lidt for sig selv, tror generelt han er på skånekost, når han har spillet.
Frank og Traoré helt fraværende fra træningen.
Der arbejdes med små tekniske øvelser med meget høj intensitet. Jeg vil faktisk næste påstå at kunne se at de er blvet sikkere med bolden, og hurtigere i afviklingen, end tidligere. Det at have Den fysiske træner med fuld tid betyder også, at kvaliteten af opvarmningen er på et helt andet niveau.
Det er en fornøjelse at se det individuelle arbejde, som ITU Træneren (Anders) laver med de unge spillere.
Og så skal jeg da ellers love for det ikke er fordi man bliver sat på smalkost, hvis man er skadet. ej så laver man bare det man kan, og det, des mere. Så den fysiske træner (Lars) løbe den ene omgang intervaltræninge efter den anden med Røll skulder ved skulder, så han nærmest selv ville kunne mærke hvornå belastningen blev for stor.
I spil til to mål, ville alle have bolden hele tiden, og man kunne godt mærke at intensiteten var lidt højere end normalt. Faktisk var der nogle situationer, hvor det godt kunne være blevet helt farligt. Thyge var meget tændt.
Træning lørdag
-
YahooSeeker [Bot]
Træning lørdag
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 15. jul 2006, 16:34, rettet i alt 1 gang.
-
BW - 665
Re: Træning lørdag
Tak for info'en Hekler!
Lyder lidt bekymrende med skaderne, men ellers positivt.
Lyder lidt bekymrende med skaderne, men ellers positivt.