FCM - Horsens kl. 17 i Lund

Om FC Midtjylland og Black Wolves
kenny

Re: FCM - Horsens kl. 17 i Lund

Indlæg af kenny »

Hvad er det nu (-: betyder........kan det være noget med ironi....det var bare for at fortælle hvor hurtigt folk skifter mening

Takito

Re: FÆRDIG !

Indlæg af Takito »

Som en af de få var jeg nede og se kampen.

Det er begrænset hvad man kan sige om kampen, da den mest af alt mindede om en sommerkamp. Kampens højdepunkt var vel nærmest da Lawal fik direkte rødt efter omkring 20 min. Tror dommeren havde set lidt for meget VM ;)

Men ellers bølgede spillet meget frem og tilbage. Så resultatet 5 - 3 er vist meget passende for kampen.

Svært at sige noget om de enkelte spillere, men Jungbloot spillede en god kamp oppe i angrebet. Specielt afleveringen han fik lavet til Jesper Mikkelsen var høj klasse.

Hvis der er mere i vil vide er i velkomne til at spørge :)

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Jeg tror, vi er flere der gerne vil høre lidt om, hvordan Christian Olsen gjorde det i kampen.

To mål taler jo ikke nødvendigvis for sig selv, selv om det da giver visse indikationer om hans præstation.

Men hvordan klarede han det ellers?

Dahl Nielsen

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han klarede det fint.
Han er meget lille, men lynende hurtigt, hvilket da også overraskede Horsens et par gange i 1. halvleg.
Et par minutter inden hans åbningsmål, havde han en kæmpe-chance, hvor han driblede uden om keeperen, men afslutning blev lidt for spids, og bolden trillede derfor tæt forbi, hvorvidt det var et forsøg på en aflevering ind til Jungbloot, som var med på midten, ved jeg ikke, men tror det ikke umiddelbart.

Det andet mål kom også efter en bold i dybden, hvor CO stak fra Horsens' forsvar, og han kunne derefter lobbe den over den fremadstormende Jochumsen i ACH's mål.

Startopstillingen kunne meget vel ligne vores reservehold i år, og så kan jeg vist godt love en top-placering i 2. division ;-)
Angrebet var i topform, mens Sivebæk på kanten også så rigtigt godt ud. Winston vandt som sædvanligt alt i forsvaret, mens de andre heller ikke havde nævneværdige problemer.

Dagens joke, som Takito også nævner, var da Nikolai Vollquartz udviste Lawal midtvejs i 1. halvleg. Efter lidt tilfældigheder røg bolden ind i feltet, men Lawal tacklede den fremadstormende Horsens spiller. Tacklingen var til et gult kort, men det direkte røde kort var til grin. Det var langt fra en oplangt scoringschance, som reglerne foreskriver det skal være, før at der kan blive tale om en direkte udvisning, for et så svagt frispark.

Peter Ross

Takito

Re: FÆRDIG ! (OT)

Indlæg af Takito »

Men 1 vigtig ting kan man tage med fra kampen.. Ikke hver dag at man ser 4 mål i en af vores kampe som er scoret af vores angribere ;)

HauG

Re: FÆRDIG ! (OT)

Indlæg af HauG »

Jeg var ikke ubetinget glade for vores backs idag. syntes at vi så noget svage ud og ved to af målene er også efter en af backsene bliver sat. Håber de finder formen... Ulle klar til sæson start?

Nu der snakkes om Chr olsen.... Minder han ikke lidt i spillestil og statur om en anden christian angriber der har været i FCM? Syntes han minder lidt om en hurtigere lundberg? Dog ikke helt så kontant søgende boksen?

Besvar