Daugaard har netop scoret direkte på frispark i sin debut for Lyn...
Et frispark midt for mål, nogenlunde på kanten af feltet, som han flot placerer bag målmanden.
Peter Ross
Daugaard viser skarphed...
-
Peter Ross
Daugaard viser skarphed...
Senest rettet af Peter Ross 5. jul 2006, 10:18, rettet i alt 1 gang.
-
BW - 665
Re: Daugaard viser skarphed...
Sidder lidt med en blandet følelse efter den nyhed...
Man bliver glad når en tidligere FCM spiller gør det godt, men samtidigt bliver jeg bitter over at vi ikke har fået en krone for ham :-/
Men under alle omstændigheder, så er det godt for Daugaard!
Man bliver glad når en tidligere FCM spiller gør det godt, men samtidigt bliver jeg bitter over at vi ikke har fået en krone for ham :-/
Men under alle omstændigheder, så er det godt for Daugaard!
-
Peter Ross
http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikst ... 674343.ece
Målet kan ses et par minutter inde i videoen, som fremkommer øverst på siden.
Peter Ross
Målet kan ses et par minutter inde i videoen, som fremkommer øverst på siden.
Peter Ross
-
Altoriso
http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?pos=1-328-12-87445
Hvis man går ind i kampreferatet kan man bare klikke på teksten fra det 68. min, så kan man se målet en 3-4 gange
Edit: man kan også bare trykke på der hvor der står målscorerne
Det er jo en herlig scoring han der får sat ind
Hvis man går ind i kampreferatet kan man bare klikke på teksten fra det 68. min, så kan man se målet en 3-4 gange
Edit: man kan også bare trykke på der hvor der står målscorerne
Det er jo en herlig scoring han der får sat ind
-
FC Lyn Oslo
Ja, vi må bare få takke for Rasmus! Jeg har nå sett han i 2 kamper (treningskamp mot Hønefoss og seriekamp mot Fredrikstad). Han har i begge kampene vist seg som en angrepsvillig og offensiv back med god ballkontroll og (som dere har sett) et godt skudd!I morgen spiller vi cup-kamp mot Pors og håper på nye scoringer fra "Ralle", som vi kaller han.
-
BW - 665
Din vurdering af ham lyder meget som den der generelt eksiterede af ham da han var FCM spiller. Er sikker på han nok skal give jer nogle gode og stabile præstationer i sin tid som Lyn spiller!