Godt eller dårligt VM?
-
Sir Lago
Godt eller dårligt VM?
Hvad syntes i?
Har det været et godt eller dårligt VM indtil videre?
Undertegnede syntes sgu det har været sløjt med det flotte spil...
Kampene har generelt været skæmmet af dårlige dommere, svinestreger ( og mange af dem ), film ( og ikke kun Italien, Portugal er en ynk på den front ) samt manglende lyst til angrebsfodbold!
Bare lige min mening... Hvad er jeres?
P.S. Talestrøm hold nu kæft med den Argentinerdribling.....! Eller bare hold kæft...!
Har det været et godt eller dårligt VM indtil videre?
Undertegnede syntes sgu det har været sløjt med det flotte spil...
Kampene har generelt været skæmmet af dårlige dommere, svinestreger ( og mange af dem ), film ( og ikke kun Italien, Portugal er en ynk på den front ) samt manglende lyst til angrebsfodbold!
Bare lige min mening... Hvad er jeres?
P.S. Talestrøm hold nu kæft med den Argentinerdribling.....! Eller bare hold kæft...!
Senest rettet af Sir Lago 15. aug 2006, 23:32, rettet i alt 1 gang.
-
Jan
Re: Godt eller dårligt VM?
Jeg er enig i at dommerne har været for svingende, synes italienerne har været heldigst, med hensyn til straffen mod Australien.
Synes slutkampene har været langt under standard. Alt for meget respekt for hinanden, og for mange hold spiller kun med 1 angriber.
-
Kent
Jeg synes det har været et meget skuffende vm. Kan ikke på stående fod komme på en eneste god kamp mellem 2 hold, der ville spille fodbold.
Kvartfinalerne har været meget taktiske affærer, hvor ikke en eneste af dem har været i stand til at fastholde min opmærksomhed.
Lige nu har jeg ikke noget godt bud på en mester. Synes ikke at nogen af holdene har vist noget, der gør de fortjener at vinde. Det værste der kan ske, er at italienerne vinder med deres defensive spillestil.
Kent
Kvartfinalerne har været meget taktiske affærer, hvor ikke en eneste af dem har været i stand til at fastholde min opmærksomhed.
Lige nu har jeg ikke noget godt bud på en mester. Synes ikke at nogen af holdene har vist noget, der gør de fortjener at vinde. Det værste der kan ske, er at italienerne vinder med deres defensive spillestil.
Kent
-
Ravnen
Det har næsten været ligeså ringe som VM 1990 i Italien, det minder ihverfald om en tangering.
Så dukker diskusionen op igen, spiller spillerne for mange kampe om året, og derfor er "færdige" når de når VM?
Skær ned på CL kampene, og lad det kun være mestrene som deltager, 1 land 1 hold færdigt arbejde. Det ville da hjælpe lidt!
Så dukker diskusionen op igen, spiller spillerne for mange kampe om året, og derfor er "færdige" når de når VM?
Skær ned på CL kampene, og lad det kun være mestrene som deltager, 1 land 1 hold færdigt arbejde. Det ville da hjælpe lidt!
-
Peter Ross
Jeg mener det var UEFA som for 1 måneds tid siden, foreslog at alle ligaer maksimalt måtte have 18 hold, for at skære ned på antallet af kampe, men det forslag kom de så med, efter de selv havde indført flere landskampe, flere CL-kampe, flere UEFA-cup kampe, og jeg ved ikke hvad. Confederations Cup for den sags skyld, selvom det er FIFA som står for den.
Det eneste de 2 forbunds tænker på, er at tjene penge, hvilket også tydeligt ses under dette VM, hvor det kun er officielt "VM-merchandise", som er tilladt i en stor zone rundt om stadion, hvor næsten halvdelen af pladserne er besat af pressen, sponsorer og samarbejdspartnere, som totalt dræber al stemning, og der er garanteret flere eksempler. De brillerede så også med, at udelukke den mest fanatiske argentinske gruppe, af forskellige årsager, hvilket også har kunnet mærkes på stemningen under Argentinas kampe.
Sepp Blatter skal bare væk. Manden er fuldstændig ligeglad med fodbolden, men tænker kun på profitten. At manden udtaler, at dette VM er det bedste hidtil, er fuldstændig useriøst. Måske profit-mæssigt, men ellers ikke. Det er i hvertfald det ringeste VM jeg mindes at have set.
Peter Ross
Det eneste de 2 forbunds tænker på, er at tjene penge, hvilket også tydeligt ses under dette VM, hvor det kun er officielt "VM-merchandise", som er tilladt i en stor zone rundt om stadion, hvor næsten halvdelen af pladserne er besat af pressen, sponsorer og samarbejdspartnere, som totalt dræber al stemning, og der er garanteret flere eksempler. De brillerede så også med, at udelukke den mest fanatiske argentinske gruppe, af forskellige årsager, hvilket også har kunnet mærkes på stemningen under Argentinas kampe.
Sepp Blatter skal bare væk. Manden er fuldstændig ligeglad med fodbolden, men tænker kun på profitten. At manden udtaler, at dette VM er det bedste hidtil, er fuldstændig useriøst. Måske profit-mæssigt, men ellers ikke. Det er i hvertfald det ringeste VM jeg mindes at have set.
Peter Ross
-
Kasper_Nielsen
Jeg synes også, at årets turnering har været sløjt ren spillemæssigt. De hold som vi på forhånd havde regnet med, ville dominere har ikke vist det store.
De hold som jeg mener har præsteret ok er:
Tyskland
Argentina
Portugal
Ghana (Når man ser på deres spillemateriale)
Resten af holdene inklusive Brasilien, England, Italien, Frankrig(Med undtagelse af kampen mod brasilien) har været skuffende.
Det eneste positive ved dette VM er vel, at der er blevet scoret et hav af ekseptionelle mål. Mange flotte langskudsmål blandt andet.
De hold som jeg mener har præsteret ok er:
Tyskland
Argentina
Portugal
Ghana (Når man ser på deres spillemateriale)
Resten af holdene inklusive Brasilien, England, Italien, Frankrig(Med undtagelse af kampen mod brasilien) har været skuffende.
Det eneste positive ved dette VM er vel, at der er blevet scoret et hav af ekseptionelle mål. Mange flotte langskudsmål blandt andet.
-
Sir Lago
Nu vi snakker svinestreger.
http://ekstrabladet.dk/sport/landsholds ... 208485.ece
Man skulle sgu kunne give karantæne for meget åbenlyst film også...
http://ekstrabladet.dk/sport/landsholds ... 208485.ece
Man skulle sgu kunne give karantæne for meget åbenlyst film også...
-
Aaes
Mmh, udemærket VM. Men DR, lad nu TV2 klare det med sportsdækning ! I kan altså ikke finde ud af det. Og de kommentatorere, uha, jeg får kuldegysninger bare at tænke på Niels Chr. Holmstrøm sidde og sige:
"Ja, mange klubber er nok ude efter Riquelme da han er en højre midt som kan sparke med venstre ben!"
^ Flot konkluderet , spasser !
Og så Roald Poulsen, Morten Bruun og ikke mindst PETER MØLLER ! Nej, DR, stop med at leg sportskanal og send noget mere Før Søndagen ! Det er i sgu bedre til !
"Ja, mange klubber er nok ude efter Riquelme da han er en højre midt som kan sparke med venstre ben!"
^ Flot konkluderet , spasser !
Og så Roald Poulsen, Morten Bruun og ikke mindst PETER MØLLER ! Nej, DR, stop med at leg sportskanal og send noget mere Før Søndagen ! Det er i sgu bedre til !
-
Takito
Kunne ikke være mere Uenig i din betragtning.. Holmstrøm var da den med-kommentator som havde mest styr på sagerne. og rettede da kommentatoren et par gange. TV2 kørte i hvertfald absolut ikke med klatten. ER der kun kunne sige fantastisk, verdensklasse osv om ALT. En Flemming Toft som mente der kun fløjtes for alverdens ting efter hans egne hjemmebryggede regler.
-
Aaes
Point taken, men skifter ikke min mening
Jeg synes godt nok det var trist at sidde og høre på de aber i halvlegen ! Især Morten Bruun og Roald Poulsen synes jeg var slemme !
Og kan slet slet ikke forstå hvordan det er de har valgt dem som skulle komme deind ? Morten Bruun, eks. SønderjydskE træner; Roald Poulsen, FC Fyn træner ?
Og kan slet slet ikke forstå hvordan det er de har valgt dem som skulle komme deind ? Morten Bruun, eks. SønderjydskE træner; Roald Poulsen, FC Fyn træner ?
-
Peter Ross
For sjovs skyld sad jeg under kampen mellem Holland og Elfenbenskysten og lagde mærke til, hver gang ER brugte ord/udtryk som "fantastisk", "verdensklasse", "detaljer af en anden verden" osv.
Bare i 1. halvleg nåede jeg op på 17 (!) gange... 4 af udtrykkene kom dog også efter Elfenbenskystens mål til 1-1
Mht. til Flemming Toft, så er det nu også unfair, at dommerne ikke fløjer frispark, når bolden end ikke er sat i spil
Peter Ross - Det er verdensklasse, det der !
Bare i 1. halvleg nåede jeg op på 17 (!) gange... 4 af udtrykkene kom dog også efter Elfenbenskystens mål til 1-1
Mht. til Flemming Toft, så er det nu også unfair, at dommerne ikke fløjer frispark, når bolden end ikke er sat i spil
Peter Ross - Det er verdensklasse, det der !