Vores backs?!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nielsen

Re: Vores backs?!

Indlæg af Nielsen »

Kan se han har spillet en del kampe for FCK´s andet hold og spillede også deres viasat cup kampe. Men svært at vurdere hans niveau.

Men kan da se han har spillet kampe for U-16 og U-20 landsholdet.

http://www.dbu.dk/lbase/playerInfo.aspx?playerid=4839

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Han har faktisk også spillet U-15 landsholdskampe, da han spillede for B93 kan jeg se.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

At der ingen grund er til at hente en 2. divisionsspiller som substitut, når vi selv har en krig af forsvarsspillere på "venteliste".
Jeg vil umiddelbart ikke tro, at Hestehaves niveau ligger nævneværdigt over vores nuværende reservers, og begge parter kræver udvikling, før de er klar til 1. holdet, så hvorfor hente udefra ?

Peter Ross

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

enig det ville være fuldstændig perspektivløst at hente en der ikke en gang er reserve i FuCK.

Kim

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det var da ufattelig at du ALTID ser negativ på tingene.
Det er fandme lige til at blive pisse irriteret over.
Se dog lidt positivt på det hele.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Er det at se negativt på tingene, at jeg konstaterer, vi selv har spillere som er på niveau med Hestehave, og det derfor vil være nonsens at hente nye ?

Peter Ross

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Jeg synes da det er fint at hente en back-up ind... Det må jo helt klart tyde på at Lindkvist bliver førstevalg... Det bliver spændende, for han gjorde det godt på venstre-back...

Vidste ikke at Indridi Sigurdssons kontrakt udløb 30/6... Synes virkelig Ørgaard skulle se nærmere på ham....!

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Nu er han jo også bare til prøvetræning. Desuden kunne det nemt være at han er meget bedre end hvad vi nu selv har som backup til Lindkvist, og derfor ville være en forstærkning af truppen. Røll sad jo heller ikke på bænken i FCK.

Kent

Indlæg af Kent »

Og netop det at han er til prøvetræning gør jo, at man formentlig må regne med at der er et godt grundlag at bedømme ham på. Så er han jo i direkte konkurrence med vores egne talenter, og kan vise om han er værd at satse på i stedet for dem.

Under alle omstændigheder er han nok ikke ligefrem super-dyr. Må gå ud fra at vi kan få ham kvit og frit, samt at han ikke koster det store i løn. På den vis kan det være udmærket, hvis han altså kan overbevise trænerne om, at han er bedre end dem vi har i forvejen.

Kent

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeppe Hestehave får ingen kontrakt, efter hans prøveophold.
"Han er en udmærket spiller, men han kan ikke gå ind og forstærke vores trup", som Thomasberg siger det.

Kilde: Herning Folkeblad

Peter Ross

Besvar