Kom igen Ørgaard...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

Re: Kom igen Ørgaard...

Indlæg af Arff »

Har du det ?
- NEJ det har du da vist ikke !!!!!
Han skulle have forlænget med ham laaaaang tid inden han overhovedet vat et emne i FCK !
Og nu får han ikke ret meget spilletid derovre , efter de har købt Grønkjær!

Kent

Indlæg af Kent »

Kontraktforhandlingerne med Pimpong startede i foråret 2005, ca 1 år før Pimpongs kontrakt udløb. Dvs før Pimpong måtte forhandle med andre. Det er vist standardprocedure i alle klubber, når vi taler om spillere, der ikke umiddelbart har interesse for andre klubber.

At foråret 2005 så samtidig var det eneste tidspunkt frem til dags dato Pimpong har holdt et højt niveau over længere tid, gjorde så at han blev interessant for FCK. Men vi tilbød ham omkring 100.000 om måneden, hvilket jeg personligt mener var alt for meget. Og set i bakspejlet, er det vist ikke FCM, der har dummet sig i den handel.

Og savner du egentlig Pimpong? - er det Dennis, Simon P eller Thyge du vil have han skal spille i stedet for?

Pimpong valgte selv bænken i FCK - det kan jeg sgu ikke få ondt af ham over.

Kent

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

Jeg tror også at vi skal huske at Pimpong reelt kun har haft en halv rigtig god sæson i FCM, (halvsæsonen efter Zidan). forinden var han som regel marginalspiller der kom ind fra bænken. Så vidt jeg erindrer så overvejde Ørgaard slet ikke at forlænge med Pimpong, også fordi han havde større forhåbninger til Poku's evner.

Kim

NME

Indlæg af NME »

Hvis Ghanas landstræner kan udtage en fra Randers kunne han vel også have udtaget en fra FC Midtjylland....

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nu var Issah Ahmed så også fast mand i Ghanas bruttotrup, inden han skiftede til Randers, hvilket ikke ligefrem kan siges om Pimpong, inden han skiftede til FCK.

Men who gives a fuck ?

Peter Ross

NME

Indlæg af NME »

Men det viser vel også bare at det ikke gør den store forskel hvor man spiller ? (bare det er i udlandet :)

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Hvis Issah Ahmed var landsholdspiller inden han kom til Randers som Peter siger, så forstår jeg ikke hvad du mener med den sætning eftersom han iflg http://en.wikipedia.org/wiki/Issah_Ahmed spillede i Ghana inden han kom hertil.

Men iøvrigt er det da klart at der er større chancer for at komme på et landshold i en af de to store klubber. Der er meget mere fokus på dem og det er nemmere at følge en spiller i dem når man sidder i Ghana eller hvornu!

Jesper BW1100

Re: Isaah Ahmed...

Indlæg af Jesper BW1100 »

Sagaen om Isaah Ahmed og hans udtagelse til det ghanesiske landshold er svær at tage seriøs. At landstræneren hellere udtager en spiller, som spiller på Randers Danmarksseriehold (som forresten rykkede ned!), istedet for Francis Dickoh der er profil i Superligaen, kan kun være fordi træneren har sine favoritter. Dermed mener jeg ikke at dette eksempel kan bruges til ret meget!
Dog skal det nævnes at Ahmed tabte sin plads i startopstillingen da han skiftede til Randers og ikke komme på hold!

Besvar