Næste sæsons målsætning
-
casper89
Næste sæsons målsætning
Hej...
Jeg har gået lidt og tænkt over hvad målsætningen for FCM i næste sæson bliver. Personligt tror jeg at det resultatmæssigt bliver at komme i top 4 i SAS-Ligaen og derudover at nå et godt stykke ind i pokalturneringen (måske en finale).
Spillemæssigt er målsætningen vel at give alle de unge talenter noget rutine samtidig med at der bliver spillet fodbold som der mest er baseret på offensive kvaliteter.
Hvad tror i??
Jeg har gået lidt og tænkt over hvad målsætningen for FCM i næste sæson bliver. Personligt tror jeg at det resultatmæssigt bliver at komme i top 4 i SAS-Ligaen og derudover at nå et godt stykke ind i pokalturneringen (måske en finale).
Spillemæssigt er målsætningen vel at give alle de unge talenter noget rutine samtidig med at der bliver spillet fodbold som der mest er baseret på offensive kvaliteter.
Hvad tror i??
Senest rettet af casper89 21. jun 2006, 08:11, rettet i alt 1 gang.
-
BW - 665
Re: Næste sæsons målsætning
Jeg er for så vidt enig med dig, med undtagelse af målsætningen for den konkrete placering.
Tvivler på at folkene i de dyre stole realistisk set tror på en top-4 placering, især når man tænker på truppens rutine og niveau i forhold til tidligere år.
Tror til gengæld at en målsætning om top-6 er realistisk, og det ville overraske mig meget hvis ulvefar melder ud at målsætningen for næste sæson er meget mere end det...
Tvivler på at folkene i de dyre stole realistisk set tror på en top-4 placering, især når man tænker på truppens rutine og niveau i forhold til tidligere år.
Tror til gengæld at en målsætning om top-6 er realistisk, og det ville overraske mig meget hvis ulvefar melder ud at målsætningen for næste sæson er meget mere end det...
-
kopien
Jeg tror man melder ud med henblik på en top 6 placering da truppen vel realistisk set ikke er bedre pt..
Men igen man ved vel aldrig med Fcm..
Men igen man ved vel aldrig med Fcm..
-
jj
Jeg tror hverken på top 4 eller pokalfinale. Vores trup er ikke til mere end top 7. Der skal markante forstærkninger til, hvis top 4 skal opnås.
Jeg mener der skal en spiller til i hvert i hver kæde, gerne stamspillere.
Så tror på endnu en mellemsæson, vores økonomi er ikke til andet pt.
Jeg mener der skal en spiller til i hvert i hver kæde, gerne stamspillere.
Så tror på endnu en mellemsæson, vores økonomi er ikke til andet pt.
-
Altoriso
Næste sæson er jo pokalfinalesæson igen
, så den tror jeg på !
Hvis Randers kan komme i finalen, så kan vi også godt komme det igen
Derudover kan jeg heller ikke umiddelbart se mere end en top 6 målsætning, og så må man tage den derfra
Hvis Randers kan komme i finalen, så kan vi også godt komme det igen
Derudover kan jeg heller ikke umiddelbart se mere end en top 6 målsætning, og så må man tage den derfra
-
jakob88
Jeg tror også på at en pokalefinale er mulig. Men så skal vi altså ikke møde BIF igen. Jeg er bange for, at vi har opbygget et pokalfinalekompleks mod dem.
Jeg tror top 6 er muligt. Vi skal undgå de slemme skader, for så skal vi nok præstere noget acceptabelt!
Jeg tror top 6 er muligt. Vi skal undgå de slemme skader, for så skal vi nok præstere noget acceptabelt!
-
RedeTeZ
Det er kun guldet der tæller! Intet mindre, ellers blive det endnu en skuffende særson 
-
Cee-Jay
Det bliver en hård sæson tror jeg... Mere lige end den hidtil har været med 2 stærke oprykkere, og kampen om 4. pladsen kommer nok til at gå mellem FCM, AaB og Esbjerg...
-
BW - 665
Ja du har helt ret!
Alt det bronze, UEFA Cup og Royal League kan da være revnende ligegyldigt... Kun guldet der tæller!
*Ruller med øjnene*
Alt det bronze, UEFA Cup og Royal League kan da være revnende ligegyldigt... Kun guldet der tæller!
*Ruller med øjnene*
-
Arff
Ja , top 6 er mulig hvis klubben holder på de nuværdende spillere.
Hvis vi går ud og sælger Thyge er det nærmere 'top' 8 som er realistisk.
Og jeg ser da ogsp meget gerne en angriber som kan score mere end 10 mål i 33 kampe.
Ærligtalt synes jeg sgu ikke det er godt nok.
Og hvem af vores angribere skulle kunne score mere end 10 mål?
- INGEN !
Hvis vi går ud og sælger Thyge er det nærmere 'top' 8 som er realistisk.
Og jeg ser da ogsp meget gerne en angriber som kan score mere end 10 mål i 33 kampe.
Ærligtalt synes jeg sgu ikke det er godt nok.
Og hvem af vores angribere skulle kunne score mere end 10 mål?
- INGEN !
-
Altoriso
Arff skrev:
-------------------------------------------------------
> Og jeg ser da ogsp meget gerne en angriber som kan
> score mere end 10 mål i 33 kampe.
> Ærligtalt synes jeg sgu ikke det er godt nok.
> Og hvem af vores angribere skulle kunne score mere
> end 10 mål?
> - INGEN !
Nu er det så også første gang at FCM ikke har et målscorer i den absolutte top..
2000/1 Allan Bak Jensen nr. 4 med 16 mål
2001/2 Morten Skoubo nr. 3 med 19 mål
2002/3 Frank Kristensen nr. 3 med 13 mål
2003/4 Zidan delt nr 1 med 19 mål + Frank Kristensen nr. 6 med 16 mål !
2004/5 Zidan nr 10 med 11 mål på en ½ sæson
2005/6 Frank Kristensen nr 20 med 7 mål .....
Kilde netsuperligaen.dk
Så måske skulle man sætte sin lid til at FCM trods denne dårlige sæson stadig har evnerne til at skabe topscorere
Derudover kan man tage en kig på denne liste http://www.netsuperligaen.dk/VisTopscorerAlltime.php som viser den samlede liste fra 1998-2006
Bid lige mærke i Jesper Mikkelsen som ligger ret pænt
-------------------------------------------------------
> Og jeg ser da ogsp meget gerne en angriber som kan
> score mere end 10 mål i 33 kampe.
> Ærligtalt synes jeg sgu ikke det er godt nok.
> Og hvem af vores angribere skulle kunne score mere
> end 10 mål?
> - INGEN !
Nu er det så også første gang at FCM ikke har et målscorer i den absolutte top..
2000/1 Allan Bak Jensen nr. 4 med 16 mål
2001/2 Morten Skoubo nr. 3 med 19 mål
2002/3 Frank Kristensen nr. 3 med 13 mål
2003/4 Zidan delt nr 1 med 19 mål + Frank Kristensen nr. 6 med 16 mål !
2004/5 Zidan nr 10 med 11 mål på en ½ sæson
2005/6 Frank Kristensen nr 20 med 7 mål .....
Kilde netsuperligaen.dk
Så måske skulle man sætte sin lid til at FCM trods denne dårlige sæson stadig har evnerne til at skabe topscorere
Derudover kan man tage en kig på denne liste http://www.netsuperligaen.dk/VisTopscorerAlltime.php som viser den samlede liste fra 1998-2006
Bid lige mærke i Jesper Mikkelsen som ligger ret pænt
-
smørtyven
.. og med en god sæson kan Frank faktisk skyde sig op på en samlet 5. plads over alle tiders bedste målscorere i superligaen.
Keep the faith
Smørtyven - Tror på en FARLIG sæson.
Keep the faith
Smørtyven - Tror på en FARLIG sæson.