Aben....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sir Lago

Aben....

Indlæg af Sir Lago »

Fanme et klassemål af Steinlein.....

God stil at vise FCM flaget under VM, når nu vi ikke er til stede på andre måder!
Senest rettet af Sir Lago 17. jun 2006, 16:39, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Aben....

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvad skulle det abe-halløj til for?

Men cool nok at se..

/Damsgaard - Stein har en klasse stemme, ik' Mini? :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg tror reelt Steinlein er i Tyskland, for at følge sit sande hjemland, Sverige.

Bornholm har alle dage været en syd-svensk ø ! Vi gider ikke eje det lort !

Men jo, jeg ved sgu heller ikke hvad der er med Steinleins stemme. Svensk/bornholmsk blandet med lidt jysk, det går man aldrig galt i byen med :-)

Peter Ross

schou

Indlæg af schou »

hvad snakker I om?

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Steinlein og nogle af hans venner ( fodboldtosser ) er i Tyskland for at se bold. De blev så interwieved af DR. Steinlein havde et abekostume på, det havde de vist egentligt alle sammen, og en Werder Zidan trøje på. Man ser lige et klip, hvor Steinlein placerer bolden i trekanten på et håndboldmål!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Sandheden er at det var en invitation til en julefrokost.

Stein, og hans holdkamerater fra et gammelt AaB hold, har en tradition for at ham der indkalder til årets julefrokost skal gøre det på en måde som ikke kræver invitationer sendes ud.

Alle mand har et abekostume, og det var en måde at invitete Peter Møller som også spillede på holdet på, lagde i ikke mærke tl at han ike anede hvad det handlede om da han introducerede indslaget?

Det mål som Stejn lavede var på den ægte ZDF Thorwand "Målvæg" og det er ikke klippet det er i første hug.

Det er historien sådan som jeg har fået den refereret fra en troværdig kilde tæt på akademidirektøren.

icebox

Indlæg af icebox »

Er det et klip man kan se her på nettet?

Besvar