Nicolajs fremtid
-
evaldo
Nicolajs fremtid
Jeg synes det undrer mig at Nikolaj Jørgensen affinder sig med sin position i klubben for med hans alder kan det under ingen omstændigheder være tilfreds stillende kun at være marginal spiller og der kan vel ikke være tvivl om at hverken han eller klubben har fået det ud af samarbejdet som de havde forventet.
Jeg tror det bedste for hans karriere ville være en ny start i en ny klub, da hans situation synes noget fastlåst. Blev købt som offensiv kantspiller med det sigte at han skulle sælges videre, men er nu placeret som venste back uden den helt store succes
Jeg tror det bedste for hans karriere ville være en ny start i en ny klub, da hans situation synes noget fastlåst. Blev købt som offensiv kantspiller med det sigte at han skulle sælges videre, men er nu placeret som venste back uden den helt store succes
Senest rettet af evaldo 18. jun 2006, 10:56, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Nicolajs fremtid
Men hvad skal han gøre?
Han spiller jo ikke, så det er mere end svært at spille sig til en kontrakt med en anden klub.
Hvem ønsker at skrive kontrakt med en spiller, der er meget skadet, og ikke har spillet fast førsteholdsfodbold i 2-3 år?
Jeg ville også gerne af med ham, men vi må nok afvente kontraktudløbet næste år.
Kent
Han spiller jo ikke, så det er mere end svært at spille sig til en kontrakt med en anden klub.
Hvem ønsker at skrive kontrakt med en spiller, der er meget skadet, og ikke har spillet fast førsteholdsfodbold i 2-3 år?
Jeg ville også gerne af med ham, men vi må nok afvente kontraktudløbet næste år.
Kent
-
jakob88
Der er ikke så meget at gøre. Men det ændrer ikke på, at NJ's ophold i FCM, har været skandaløst.
Var det ikke omkring 5 mio han kostede. Hvis det stemmer overens med det faktiske beløb, er det da til at få det dårligt over.
Hvad kunne vi ikke have brugt de penge til!!!
Det er dumt at græde over spildte penge, men det er nu engang svært at lade være!
Var det ikke omkring 5 mio han kostede. Hvis det stemmer overens med det faktiske beløb, er det da til at få det dårligt over.
Hvad kunne vi ikke have brugt de penge til!!!
Det er dumt at græde over spildte penge, men det er nu engang svært at lade være!
-
Altoriso
Jeg tror nu godt at vi kan nå at få lidt glæde ud ham i den kommende sæson !
Jeg synes at han har set ganske fit ud i de sidste kampe, og det kunne jo godt tænkes at den fysiske træner kan være med til at få ham helt op på et bedre niveau
Det kan jo også tænkes at han er en af de spillere der har et positivt og godt indtryk/aftryk på de helt unge spillere, og så ser man måske lidt igennem med den pt lidt dårlige spilleform
Men som sagt så tror jeg at han med den rette træning, og lidt mere selvtillid, godt kunne blive en god spiller for os i den kommende sæson
Jeg synes at han har set ganske fit ud i de sidste kampe, og det kunne jo godt tænkes at den fysiske træner kan være med til at få ham helt op på et bedre niveau
Det kan jo også tænkes at han er en af de spillere der har et positivt og godt indtryk/aftryk på de helt unge spillere, og så ser man måske lidt igennem med den pt lidt dårlige spilleform
Men som sagt så tror jeg at han med den rette træning, og lidt mere selvtillid, godt kunne blive en god spiller for os i den kommende sæson
-
jakob88
Måske, men hvor kan han spille! Venstre back får han sikkert ikke lov til.
Så det er vel egentligt kun hvis Simon Poulsen bliver skadet, at han har mulighed for at spille venstre kant!
Så det er vel egentligt kun hvis Simon Poulsen bliver skadet, at han har mulighed for at spille venstre kant!
-
HauG
Hvorfor får han ikke lov til at spille venstre back? er Leon eller Jesper J foran ham? Jeg syntes han er vores pt bedste bud på en venstre back.
Hvis du mener der er nogen foran ham må det vel være ulrik lindkvist, men hvis han er på venstre hvem vogter så højre back.
Har vi reelt ikke kun tre backs? Leon, Ulrik og nikolai? Med dette i betragtning syntes jeg da ikke Nikolais chancer for at komme til at spille fast næste sæson er langt væk i FCM.
Hvis du mener der er nogen foran ham må det vel være ulrik lindkvist, men hvis han er på venstre hvem vogter så højre back.
Har vi reelt ikke kun tre backs? Leon, Ulrik og nikolai? Med dette i betragtning syntes jeg da ikke Nikolais chancer for at komme til at spille fast næste sæson er langt væk i FCM.
-
jakob88
Har du set NJ spille venstre back? Han er rystende ringe på den position.
Jeg ser PT Leon som værende foran NJ. Ydermere er JM også bedre end NJ!
F.eks spillede NJ som en pose lort i Viasat Cup
*Til alle NJ forsvarere: "Der er ingen undskyldning for at spille så ringe, når modstanderne ikke er bedre"
Jeg ser PT Leon som værende foran NJ. Ydermere er JM også bedre end NJ!
F.eks spillede NJ som en pose lort i Viasat Cup
*Til alle NJ forsvarere: "Der er ingen undskyldning for at spille så ringe, når modstanderne ikke er bedre"
-
Takito
Og så er den debat lukket..?
Tror der er alt for mange som ligger alt for meget i Viasat Cuppen. Den turnering er det mest ligegyldige skidt jeg nogensinde har set.
Hvis du vil bruge den som en vurdering af spillerne.. Så kan du lige så godt sælge hele holdet. For der var jo ingen som spillede op til niveau. De fleste så trætte ud og lignede folk der bare gerne ville have sommerferie.
Dermed ikke sagt at jeg syne Nikolai er min foretrukne back på holdet. Men mener dog at han er bedre på Back pladsen en Jesper Mikkelsen.
Tror der er alt for mange som ligger alt for meget i Viasat Cuppen. Den turnering er det mest ligegyldige skidt jeg nogensinde har set.
Hvis du vil bruge den som en vurdering af spillerne.. Så kan du lige så godt sælge hele holdet. For der var jo ingen som spillede op til niveau. De fleste så trætte ud og lignede folk der bare gerne ville have sommerferie.
Dermed ikke sagt at jeg syne Nikolai er min foretrukne back på holdet. Men mener dog at han er bedre på Back pladsen en Jesper Mikkelsen.
-
Martin
Takito skrev:
-------------------------------------------------------
> Og så er den debat lukket..?
>
> Tror der er alt for mange som ligger alt for meget
> i Viasat Cuppen. Den turnering er det mest
> ligegyldige skidt jeg nogensinde har set.
>
> Hvis du vil bruge den som en vurdering af
> spillerne.. Så kan du lige så godt sælge hele
> holdet. For der var jo ingen som spillede op til
> niveau. De fleste så trætte ud og lignede folk der
> bare gerne ville have sommerferie.
>
> Dermed ikke sagt at jeg syne Nikolai er min
> foretrukne back på holdet. Men mener dog at han er
> bedre på Back pladsen en Jesper Mikkelsen.
>
>
Om det er Viasat eller suppen, så spiller han som en sæk kartofler... Han skulle være det helt store hit, men talentet blev væk
Det må vi bare konstatere, og iøvrigt er han sikkert en af vores bedst betalte spillere kunne jeg forestille mig, med den sum vi gav for ham, har han sikkert fået en pæn slat også... Gad vide om kommer op og koster os 10 millioner ialt...
> Og så er den debat lukket..?
>
> Tror der er alt for mange som ligger alt for meget
> i Viasat Cuppen. Den turnering er det mest
> ligegyldige skidt jeg nogensinde har set.
>
> Hvis du vil bruge den som en vurdering af
> spillerne.. Så kan du lige så godt sælge hele
> holdet. For der var jo ingen som spillede op til
> niveau. De fleste så trætte ud og lignede folk der
> bare gerne ville have sommerferie.
>
> Dermed ikke sagt at jeg syne Nikolai er min
> foretrukne back på holdet. Men mener dog at han er
> bedre på Back pladsen en Jesper Mikkelsen.
>
>
Om det er Viasat eller suppen, så spiller han som en sæk kartofler... Han skulle være det helt store hit, men talentet blev væk
-
Peter Ross
Du tror vel ikke, at NJ tjener ca. 1 mio. om året ?
Så kan du vist godt tro om igen. Nok var NJ dyr, da han blev købt, men det var også inden at transfermarkedet gik fløjtens, og priserne faldt helt utroligt. Jeg tror umiddelbart ikke, at NJ tjener mere end +60.000 kr. pr. måned, eftersom han trods alt var et "ungt talent", da han kom til klubben.
Peter Ross
Så kan du vist godt tro om igen. Nok var NJ dyr, da han blev købt, men det var også inden at transfermarkedet gik fløjtens, og priserne faldt helt utroligt. Jeg tror umiddelbart ikke, at NJ tjener mere end +60.000 kr. pr. måned, eftersom han trods alt var et "ungt talent", da han kom til klubben.
Peter Ross
-
Martin
Peter Ross skrev:
> Du tror vel ikke, at NJ tjener ca. 1 mio. om året
> ?
>
> Så kan du vist godt tro om igen. Nok var NJ dyr,
> da han blev købt, men det var også inden at
> transfermarkedet gik fløjtens, og priserne faldt
> helt utroligt. Jeg tror umiddelbart ikke, at NJ
> tjener mere end +60.000 kr. pr. måned, eftersom
> han trods alt var et "ungt talent", da han kom til
> klubben.
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> -----------
> "If you can accept losing you can't win. If you
> can walk you can run. No one is ever hurt. Hurt is
> in your mind."
> Citat: Vince Lombardi
Jeg tror han tjener omkring de 70-80 i måneden, og så har han sikkert fået en fin sign da han skiftede også... Og han har vel efterhånden være her nogle år nu, og mangler en mere, så 10 millioner ialt bliver formentlig ikke helt ved siden af, hvis man så lægger den løn til som lægerne og alle de behandlinger han har fået i tiden også, så tør jeg ikke længe tænke på, hvad han har kostet...
Min holdning er ihvertifald, at han er FCM's største fejlkøb, og hver gang han får chancen spiller han som en sæk kartofler... Eller ihvertifald når han er venstre back... Måske kunne man rykke ham frem med succes???
> Du tror vel ikke, at NJ tjener ca. 1 mio. om året
> ?
>
> Så kan du vist godt tro om igen. Nok var NJ dyr,
> da han blev købt, men det var også inden at
> transfermarkedet gik fløjtens, og priserne faldt
> helt utroligt. Jeg tror umiddelbart ikke, at NJ
> tjener mere end +60.000 kr. pr. måned, eftersom
> han trods alt var et "ungt talent", da han kom til
> klubben.
>
> Peter Ross
>
> -----------
> "If you can accept losing you can't win. If you
> can walk you can run. No one is ever hurt. Hurt is
> in your mind."
> Citat: Vince Lombardi
Jeg tror han tjener omkring de 70-80 i måneden, og så har han sikkert fået en fin sign da han skiftede også... Og han har vel efterhånden være her nogle år nu, og mangler en mere, så 10 millioner ialt bliver formentlig ikke helt ved siden af, hvis man så lægger den løn til som lægerne og alle de behandlinger han har fået i tiden også, så tør jeg ikke længe tænke på, hvad han har kostet...
Min holdning er ihvertifald, at han er FCM's største fejlkøb, og hver gang han får chancen spiller han som en sæk kartofler... Eller ihvertifald når han er venstre back... Måske kunne man rykke ham frem med succes???
-
jakob88
Martin skrev:
> Min holdning er ihvertifald, at han er FCM's
> største fejlkøb, og hver gang han får chancen
> spiller han som en sæk kartofler... Eller
> ihvertifald når han er venstre back... Måske kunne
> man rykke ham frem med succes???
Jeg er helt enig.
Problemet med at flytte ham frem på banen er, at Simon Poulsen og sikkert også Thomas Røll, står foran i køen til at spille på venstre kanten.
DVS, at NJ mere eller mindre er ubrugelig, desværre.
> Min holdning er ihvertifald, at han er FCM's
> største fejlkøb, og hver gang han får chancen
> spiller han som en sæk kartofler... Eller
> ihvertifald når han er venstre back... Måske kunne
> man rykke ham frem med succes???
Jeg er helt enig.
Problemet med at flytte ham frem på banen er, at Simon Poulsen og sikkert også Thomas Røll, står foran i køen til at spille på venstre kanten.
DVS, at NJ mere eller mindre er ubrugelig, desværre.
-
Martin
jakob88 skrev:
> Martin skrev:
> -----
> > Min holdning er ihvertifald, at han er FCM's
> > største fejlkøb, og hver gang han får
> chancen
> > spiller han som en sæk kartofler... Eller
> > ihvertifald når han er venstre back... Måske
> kunne
> > man rykke ham frem med succes???
>
> Jeg er helt enig.
>
> Problemet med at flytte ham frem på banen er, at
> Simon Poulsen og sikkert også Thomas Røll, står
> foran i køen til at spille på venstre kanten.
>
> DVS, at NJ mere eller mindre er ubrugelig,
> desværre.
>
>
Han må da bare være Danmarks dyreste danmarkseriespiller så... Ihvertifald pt.
Mener det var Silkeborg der vare lige så uheldige med en Bo Nielsen eller sådan noget, han var heller ikke helt skarp, og kostede også en formue...
> Martin skrev:
> -----
> > Min holdning er ihvertifald, at han er FCM's
> > største fejlkøb, og hver gang han får
> chancen
> > spiller han som en sæk kartofler... Eller
> > ihvertifald når han er venstre back... Måske
> kunne
> > man rykke ham frem med succes???
>
> Jeg er helt enig.
>
> Problemet med at flytte ham frem på banen er, at
> Simon Poulsen og sikkert også Thomas Røll, står
> foran i køen til at spille på venstre kanten.
>
> DVS, at NJ mere eller mindre er ubrugelig,
> desværre.
>
>
Han må da bare være Danmarks dyreste danmarkseriespiller så... Ihvertifald pt.
Mener det var Silkeborg der vare lige så uheldige med en Bo Nielsen eller sådan noget, han var heller ikke helt skarp, og kostede også en formue...
-
Cee-Jay
Vi har ikke brug for ham... Han kan spille venstreback og venstrewing, og er bestemt bag ved Leon, Jesper, Simon og Thomas Røll... Han har været et dyrt bekendtskab, og jeg håber vi ka få ham afsat her i sommeren, for han er sgu for dyr at have rendende på IFS...
-
Cee-Jay
HauG skrev:
> Hvis du mener der er nogen foran ham må det vel
> være ulrik lindkvist, men hvis han er på venstre
> hvem vogter så højre back.
Lige netop dette er et stort problem i mine øjne... Ulrik er klart førstevalg til højreback, for vi har vel ikke andre? Efter Daugaards exit, ser det sort ud hvis Ulrik skulle blive skadet... Det kunne jo ske

> Hvis du mener der er nogen foran ham må det vel
> være ulrik lindkvist, men hvis han er på venstre
> hvem vogter så højre back.
Lige netop dette er et stort problem i mine øjne... Ulrik er klart førstevalg til højreback, for vi har vel ikke andre? Efter Daugaards exit, ser det sort ud hvis Ulrik skulle blive skadet... Det kunne jo ske