Thomas Røll til FCM!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
HauG

Re: Hvorfor?

Indlæg af HauG »

Nej ikke helt u rimeligt i at spekulere i en spiller er på vej væk. Men det kan jo også være at man mener der skal noget mere rutine ind på midten. i efteråret var både svenne og m hansen også i truppen så vel heller ikke helt urimeligt at tro man sender to ud af truppen og henter en ind, vel meget fair at man ønsker at holde en trup i samme strøørelsesorden som sidste sæson. Selv om denne betragtning heller udelukker at der skal ske et salg, det vil jeg ikke gøre mig klog på.

- en enkelt back til truppen så er der to med liganiveau til alle pladser på banen.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Jeg tror også det handler om den manglende rutine.

Spillere som Mikkel Thygesen, simonaldo, traore er jo gode spillere. Men jeg synes ofte vi har set, at når det går dårligt, starter det en kædereaktion.

De spillere mangler simpelthen noget rutine, eller en rutineret spiller at læne sig op ad. Her er Thomas Røll jo en glimrende spiller, til at sætte ro på inde midt på banen.

Cee-Jay

Re: Thomas Røll til FCM!

Indlæg af Cee-Jay »

Kan kun være enig... Men så skal vi nok sælge en spiller MEGET dyrt, hvis vi skal hente en ikke transferfri profil til klubben...

Hvis vi får en angriber bliver det sandsynligvis en spiller, som er tilovers i en klub, eller en spiller i en klub fra de lavere divisioner...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

En forstærkning til DS!

/Damsgaard - Svenne P d. 2.

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror også det handler om den manglende
> rutine.
>
> Spillere som Mikkel Thygesen, simonaldo, traore er
> jo gode spillere. Men jeg synes ofte vi har set,
> at når det går dårligt, starter det en
> kædereaktion.
>
> De spillere mangler simpelthen noget rutine, eller
> en rutineret spiller at læne sig op ad. Her er
> Thomas Røll jo en glimrende spiller, til at sætte
> ro på inde midt på banen.

Jeg synes Thyge fighter det han kan, men det er rigtig hvis finterne ikke lige lykkes så virker han opgivende, og sådan er det for så vidt også med de andre unge... Røll skal nok blive en gevinst, og en indpisker der vil være med til at løfte spillet...

Glæder mig over at vi har fået en ny mand til det midtjyske... Velkommen til vores nye nr. 8!

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Ja velkommen til Røll...

Jeg synes det er en fornuftig signing, Røll viste i sin tid i Silkeborg og inden hans skade i FCK at han er en klassespiller.

Hans rutine, kan måske også være medvirkende til at vi bliver bedre til at spille i modgang. Tag kampen mod FCK som eksempel, efter deres udligning var vi jo vidner til et kollektivt kollaps.
Netop her har den unge trup vist svagheder efter min mening, og Røll vil være en af dem som kan tage noget af "presset".

Ege

jakob88

Kolja Afriyie = Venstre back?

Indlæg af jakob88 »

Kolja Afriyie kunne hentes i Esbjerg. Jeg ved godt, at han er en højre-benet spiller, men jeg tror han vil kunne besætte vores venstre back!

Hvad siger i andre?

Martin

Johan Absalonsen

Indlæg af Martin »

Når vi nu alligevel er i Agurk tiden, kunne han så ikke være en mulighed...

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=8919

johnnynielsen

Re: Johan Absalonsen

Indlæg af johnnynielsen »

JA TAK.. Jeg var så misundelig, da BIF hentede ham i B1913.. Forstår stadig ikke at han ikke har fået mere spilletid derovre, helt klart en klasse spiller, som vi kunne bruge i front, hvor jeg mener at vi mangler en KLASSE spiller..

Jesper BW1100

Re: Kolja Afriyie = Venstre back?

Indlæg af Jesper BW1100 »

Manden har ikke gjort det videre godt på hans favoritplads på højre back. Så hvad får dig til at tro at han skulle klare en uvandt venstre back meget bedre?

jakob88

Re: Kolja Afriyie = Højre back? Lindkvist = Venstre back!

Indlæg af jakob88 »

Jeg synes han har klaret sig fint.

Men en anden løsning kunne så være, at lade Lindkvist spille venstre back, og derved lade Kolja Afriyie spille højre backen.

Jeg tror Kolja Afriyie har brug for en ny klub, for at komme op på et højere niveau. Jeg ser ham i hvert fald meget gerne i FCM truppen, og nærmere præciseret på højrebacken, eftersom Lindkvist før har bevist, at han kan spille venstrebacken på en tilfredsstillende/god måde.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg tror ikke, folk skal forvente at se Lindkvist på venstreback igen.
Han har eftersigende fået lovning på højreback-pladsen, da han ellers ville søge væk. Denne "garanti" kom forøvrigt mens Ørgaard forhandlede kontrakt med Daugaard... Ikke videre smart at love en plads til en anden, mens man stadigt forhandler med den normale højre back, hvis man spørger mig, men sådan er der jo så meget...

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror ikke, folk skal forvente at se Lindkvist
> på venstreback igen.
> Han har eftersigende fået lovning på
> højreback-pladsen, da han ellers ville søge væk.
> Denne "garanti" kom forøvrigt mens Ørgaard
> forhandlede kontrakt med Daugaard... Ikke videre
> smart at love en plads til en anden, mens man
> stadigt forhandler med den normale højre back,
> hvis man spørger mig, men sådan er der jo så
> meget...
>
> Peter Ross

Det må vel også være det bedste at få Lindkvist ud på hans gamle backplads, så at sige

Det er andet er jo nok bare noget forhandlingstaktik, og det er jo nok lidt svært at vide hvad der helt præcist har været snakket om mellem parterne
Det er jo klart at hvis man føler, at det ikke går så godt med den ene part, må man jo prøve at "please" den anden part så meget som muligt :-)

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Men er der ikke enighed om, at Kolja Afriyie er en dygtigt spiller, der ville kunne tilføre FCM kvaliteter i defensiven?

Arff

Re: Johan Absalonsen

Indlæg af Arff »

Det ville ofså personligt glæde mig at se ham i Ulve dragten !
- Men jeg forstår ikke at klubben lavede akademiet,
og så gå ud og hente så 'mange' spillere,i stedet for at satse på nogle af dem.
- Det forstår jeg ikke rigtigt.
Jeg ved godt det er et langsigtet projekt, men hvis spilleren ikke får chanchen, så nytter det ikke meget efter min mening.
For f.eks. en spiller som Nick Ragus ville jo ikke kunne gå ind og slå f.eks. en Johan Absalonsen af holdet, og så fordi han ikke får spilletid finder han en ny klub, og går gratis.
Så har det jo været penge ud af vinduet?

Besvar