Thomas Røll til FCM!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kranker

Re: Thomas Røll til FCM!

Indlæg af Kranker »

ja for fan'en da... 29 år og David er her ikke mere, så nu skal han sku vise damerne i Herning hwordan der scores... ;)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kranker skrev:
-------------------------------------------------------
> ja for fan'en da... 29 år og David er her ikke
> mere, så nu skal han sku vise damerne i Herning
> hwordan der scores... ;)

Hehe .. er han ungkarl? :-)

casper89

Re: Thomas Røll til FCM! Nu OFFICIELT

Indlæg af casper89 »

Dejligt med en rutineret forstærkning til truppen... Jeg tror bestemt at Thomas Røll kommer til at gøre en god figur på holdet. Og hvem ved det kan jo være han via en række klassepræstationer kan spille sig på landsholdet igen :-)

Kent

Indlæg af Kent »

hmmm

Det ved jeg sgu ikke helt hvad jeg skal sige til.

På plussiden er det, at vi får noget rutine til et meget ungt hold, og at Røll tidligere har været rigtig god.

På minussiden at det er længe siden Røll har vist noget, og det virker ikke som om han brænder for det mere. Fx var han ret negativ og ikke videre iøjnefaldende, da han blev lejet til SIF i sidste sæson.

Men ingen tvivl om at en skadesfri Røll i topform er en forstærkning af holdet. Så lad os håbe han bliver fit for fight.

Røll er nok ikke kommet for at spille 2. div, så umiddelbart ligner det at vi sælger en af vores midtbanespillere inden længe. Femi, Traore, Dennis, Simon P, Thyge og Røll er 6 gode spillere til 4 pladser (og så har vi både Claus M og Mikkelsen som gode reserver). Thygesen er mit bedste bud på den spiller, der ryger.

Kent

Arff

Indlæg af Arff »

Fint med nogle nye ansigter , og sultne spillere.
Han må da være sulten for at komme ud og vise sig igen , da det er lang tid siden han har spillet en kamp. Plus han er en meget rutineret spiller.
Hvis han kan komme i form igen , og holde sig skadesfri bliver han er vigtig spiller for FCM.

Men mangler vi ikke en angriber nu ?

LyNeT-DK

Indlæg af LyNeT-DK »

Tror ikk vi mangler en angriber. Vi har stadig Frank, (Dennis), Poku, Kærgård, Jungbloot, Akeem og så får vi Baba til December!

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

hvordan hænger det sammen med hans skader?

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Fantastisk med en rutineret spiller med store kvaliteter. Et rigtig godt indkøb. Han kan vise sig som en rigtig god spiller for os. Velkommen til Røll :-)

Lyrsholt

Indlæg af Lyrsholt »

Det er formidabelt at thomas Røll har valgt FCM - håber han kan genfinde stilen som han blev solgt til fck på i sin tid... omvendt må jeg erklære mig særdeles nervøs for udsigterne til at der nok ryger en af de nuværende inden vinduet lukker - en spiller som Thygesen, der er en mand som jeg nødigt vil se forlade klubben, han er simpelthen for vigtig!

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Jeg er helt enig og ville meget nødig se en rigtig god, ung spiller forsvinde - men omvendt må vi jo forholde os til fakta: et spillersalg er nødvendigt, og så er Røll en ganske fornuftig - gratis - erstatning.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Gratis og gratis.. Lur mig om han ik har fået et pænt stor Signon Fee og kan hæve en god stor løn

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, helt gratis er han nok ikke.

Han fik et sign-off fee i FCK da kontrakten udløb (kan ikke huske det, men mener det var 1 mio).

Spørgsmålet er hvor meget han har forlangt - hans forhandlingsposition har ikke været optimal. Han har ikke været stamspiller i de sidste 2 år, og har været meget skadet. Vel ikke det bedste udgangspunkt for at blive solgt.

Desuden kan det tænkes at han gerne vil tilbage til det midtjyske, da hans børn vel snart skal i skole, og et eventyr i Norge eller Sverige måske derfor ikke var så attraktivt. - og med de profiler, som norske klubber henter i DK i øjeblikket, så har hans chance for at komme derop måske heller ikke været særlig stor (Hvorfor hente en reservespiller, når man kan hente profiler).

Vores nærmeste konkurrent til ham har nok været SIF, der helt sikkert har fået budet før os, men åbenbart har takket nej - måske grundet hans præstation sidst han var der, men måske også grundet at de med Michael Hansen har den rutinerede spiller de har brug for.

Så alt i alt tror jeg ikke han har været alt for dyr - hverken i anskaffelse eller drift, men han er dog nok ikke på lærlingeløn ;-)

Kent

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Efter min mening mangler vi allermest en ny venstre back!!!! Men en angriber ville heller ikke skade!

VELKOMMEN TIL RØLL

YahooSeeker [Bot]

Hvorfor?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Når man køber en midtbanespiller til en FCM midtbane med Dennis, Femi, Thygesen, Simonaldo, Traoré. Så er det vel ikke helt urimeligt at spekulere i at en eller flere er på vej væk?

Ellers så kan det for mig at se ikke give nogen mening at købe en midtbanespiller??

Besvar