Vi har snakket om mange angribere, og vi er jo nødt til at se på de "gratis", når vores økonomi ser ud som den gør...
Nu er Nordstrand, jo desværre udelukket, som følge af sit skifte til FCN...
Hvis han ikke er god nok til GF's førstehold er han bestemt heller ikke god nok til vores. Desuden tror jeg ikke han er interesseret i at skifte til et andet dansk hold, virker til han gerne vil sydpå igen så hurtigt som muligt...
Jeg sys personligt at det kunne super spændende med en spiller som Danilo... Han er en knivskarp og hurtig kantspiller, ved godt at de fleste sys vi har for mange, som også kan gå ind og spille "10'er" pladsen. Han er jo trodsalt ung stadigvæk, og bare fordi AGF ikke kan bruge, så er det ikke ensbetydning med at vi ikke kan. De har jo ikke ligefrem altid været super kloge til det med spillerkøb.
Så jeg sys det kunne være en god mand at få ind i truppen og jeg tror at Midtjylland er et af de steder han sagtens kunne finde på at tage til, fordi han jo godt stadig kan blive boende i Århus. Men lad os prøve at få ham med til noget prøvetræning så vi kan se hvad han kan...
Ja det er rigtigt nok... men men men... Vi må jo kun bruge 3 ikke eu-spillere... Femi tager højest sandsynligt den ene det meste af sæsonen, Akeem tager nok også en det meste af sæsonen og så er der plads til en til som Baba nok tager efter vinterpausen... Og hvis vi sælger, Simon P, Thyge eller Dennis, så vil jeg ihvertfald mene at det ville være smart at hente en ny som kan træde ind på deres plads og der ser jeg ham som en super mulighed... Et "evigheds talent" som har masser af teknik, speed og god spilforståelse... Og ikke for at glemme, så er han super skarp til at udfordre...
jeg tror grunden til at han ikke har slået til i Agf og Valencia er, at han simpelthen ikke har kunne klare det pres der har været på ham.... Han blev jo hentet til AGF som en frelser, og det er jo et kæmpe pres for en så ung spiller i en klub med ekstrem krævende fans...
Men alt i alt, super spiller som vil passe kanon i vores spilsytem....
Efter hvad rapporterne fra GF siger, så er han ikke den mest disciplinerede spiller, og giver sig ikke nok til træning - hvilket er nogle af hovedårsagerne til at han er uønsket af Ove P.
Jeg synes han er en spændende spiller, der helt sikkert har et stort talent, men spørgsmålet er om FCM vil få noget ud af ham. Eriks stil er jo baseret på at spillerne selv tager et ansvar, og det lader ikke til at DA er en type, der af sig selv gør noget.Jeg er derfor ikke sikker på at DA passer til ER's trænerstil. På den anden side kan man jo så sige, at han heller ikke passer til Ove Ps.
Det virker som om, der er lidt for meget primadonna over ham, og at han ikke har den rette mentalitet til for alvor at slå igennem på topplan - ligesom fx Peter Degn og Kern Lyhne.
Hmmm manden har jo også været i spanien og har heraf sikkert nogle idéer om sin kunnen som han måske er frustreret over ikke lader sig realisere. Jeg er sikker på at Danilo ville være en god signing for klubben, såfremt han kan finde en indstilling der egner sig til "at skulle starte forfra". Han har uden tvivl et stort talent og bliver han en smule mere voksen i sin omgang med holdet og med bolden, så bliver han sgu guld værd - det er jeg sikker på!