Play for FCM
-
Thomas M
Play for FCM
Den 5 juni starter en ny omgang i det populære internet fodboldspil ”play for your club” (www.playforyourclub.com) hvor man dyster med fans fra andre fodboldklubber.
Håber i vel være med til at give en hånd med at bringe et mesterskab til det midtjyske, hvis vi bare er en håndfuld ekstra mere der bruger tid på at spille point hjem for FCM skulle mesterskab eller i det mindste europacup være inde for rækkevide.
God skydelyst.
Thomas
Håber i vel være med til at give en hånd med at bringe et mesterskab til det midtjyske, hvis vi bare er en håndfuld ekstra mere der bruger tid på at spille point hjem for FCM skulle mesterskab eller i det mindste europacup være inde for rækkevide.
God skydelyst.
Thomas
Senest rettet af Thomas M 28. jul 2006, 10:59, rettet i alt 1 gang.
-
caspersm
Re: Play for FCM
vi er nr 3.. skal vi ikke lige se om vi kan nå op på anden pladsen så vi kan komme med i champions league..!
-
Thomas M
Så er vi nummer 1! Der er nu der skal ligges kræfter i hvis vi skal vinde mesterskabet...
-
Dahl Nielsen
Kom nu drenge..!
Vi ligger stadig nummer 1, men FCK har halet kraftigt ind på os de sidste par timer.
Kæmp for det!!!
Dahl Nielsen
Vi ligger stadig nummer 1, men FCK har halet kraftigt ind på os de sidste par timer.
Kæmp for det!!!
Dahl Nielsen
-
Dahl Nielsen
Puuhh... Nu har jeg sgu siddet halvdelen af natten og scoret point - kan oplyse at vi har rundet de 30 mio...
Håber der er et par andre der gider tage over lidt
Dahl Nielsen
Håber der er et par andre der gider tage over lidt
Dahl Nielsen
-
Chap - FCM4EVER
Jeg tror også jeg fik spillet et par timer i nat og så lidt her til morgen også 
-
Chap - FCM4EVER
# 0 Kjær skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvornår starter CL? Og er der nogen, der kan finde
> et link dertil?
>
> "Spild af tid, men hjernedød aktivitet er godt at
> stene til: "
Ved det ikke. Men ved bare det var nice at vi vandt mesterskabet
-------------------------------------------------------