Poker aften?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
caspersm

Poker aften?

Indlæg af caspersm »

Har hørt nogen snakke om det tidligere herinde på graven men kan ikke lige finde det så nu skriver jeg det.

Kunne det ikke være en ide for BW at lave en poker aften, man kunne kræve 100-200 kroner i buy in og så skaffe nogle sponsor præmiep til top 10, dette kunne give gode penge til BW.

Ved ikke om det er muligt at skaffe så mange sponsor præmier, men det kunne da være fedt.!
Senest rettet af caspersm 19. jun 2006, 19:30, rettet i alt 1 gang.

Jesper BW1100

Re: Poker aften?

Indlæg af Jesper BW1100 »

En fremragende idé.. Hvis det altså er tilladt ifølge loven vedrørende "hasard"-spil? Er ikke så meget inde i det.

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Tror ikke I skal bralre alt for meget op om sårn en aften på et åbent forum, der har med FCM/BW at gøre.

# 0 Kjær

Indlæg af # 0 Kjær »

Det er ikke lovligt, men praktiseres i stor stil i en lang række danske cafeer. Måske var det værd at undersøge, om det var lovligt at spille om sponsorgaver. Det er vist lovligt, hvis det er gratis at deltage. Så kunne BW jo håbe på lidt ekstra ølsalg sådan en aften.

Men normalt spiller man turneringer, som fx. kaldes 150 + 15 kr. Man spiller om de 150 kr. mens de 15 kr. går til arrangørerne. Disse beløb kan man jo ændre på som man har lyst, så de fx. gives større overskud til arrangørerne.

Tatiana

Re: Poker aften -go idé

Indlæg af Tatiana »

Jeg synes det lyder som en god idé, såfremt det kan gøres på lovlig vis.
Jeg vil tage det op på næste arrangements-udvalgs-møde :-)

Tatiana

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Måske man kunne lave det som en slags turnering, hvor vinderne kunne mødes i finale mod nogle spillere/ FCM-ansatte

Jeg er sikker på at der også ville være interesserede fra BWEast, der kunne tænke sig at være med - vi kunne så ligeledes have et kvalifikationsstævne med sigte på finalen på en bestemt dato

Tatiana

Indlæg af Tatiana »

Endnu en rigtig god idé. Det vil vi arbejde videre på...

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Hvis indskuddene nu bliver forvandlet til præmier, så mener jeg at situationen er en anden. Så er det jo ikke hasard længere.
Hvis det når så langt at det bliver planlagt kunne man jo evt kontakte Dansk Poker forbund på http://www.pokerforbundet.dk/ om en korrekt afholdelse af en sådan turnering.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Simon Poulsen og Mikkel Thygesen skulle ifølge rygterne fra U/21-EM jo være ganske habile pokerspillere ;)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg synes det er usædvanlig uheldig udvikling at folk vil have BW involveret i hasard. ALT der indvolvere penge tager jeg stærkt ansvar fra, og hvis ingen andre vil så skal jeg nok melde det.

Det er helt i orden hvis folk vil lave noget hvor man spiller for sjov, men hvis penge er involveret er det efter min bedste overbevisning ikke blot ulovligt men også umoralsk.

Søren

Indlæg af Søren »

Ellers kunne dette måske være en mulighed:
http://pokerskole.bet24.com/signup/gruppe.php

LarsK

Indlæg af LarsK »

Ro på Hekler!

Hele snakken om pokerturnering har drejet sig om en turnering med sponsorpræmier, eller med indkøb af præmier.

Og så længe turneringen kun er for BW`s medlemmer skulle det være lovligt nok, uanset om man betaler 100 eller 200 kroner for at deltage....

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg er enig i at man ikke skal spille om penge, og for mig som kommende finaledeltager og vinder, ville det store incitament da også være at spille mod feks en eller to af spillerne, og evt Ørgaard :-)

Mener da også at det er nok, at vi laver det som et medlemsarrangement med al den hygge og sjov som dette kan medføre

Derfor kunne man jo godt lade det koste en eller anden sum, som så feks kunne give en bid brød og en øl, for på den måde at have sikret at de deltagere der melder sig også kommer...

bruno

Indlæg af bruno »

Ideen var min som jeg forslog for 14 dages tid siden, tænkt som en hyglig aften med bla nogle habile pokerhajer i spillertruppen og med fans og selvfølig ikke en aften hvor nogle bliver blanket af, inden de forlader lokalerne det skulle jo helst værre ligeså hamløs som hvis man gik til bingo.
Jeg har i de sidste måneder undersøgt alt om regler osv fordi vi har en lands dæknet koncept klar.
justitsministeren er på trapperne på en ny lovforslag om at gøre turneringspoker lovlig da en enig folketingesrestudvalg lige fra SF til DF var enig om at det er ganske harmløs http://ekstrabladet.dk/poker/article196304.ece
jeg ved at politiet vil se igennem finger med det, indtil det er vedtaget.
Til Hekler poker ikke hasardspil, der det ikke er tilfældighed der afgør hvem der vinder om det er morelsk rigtig i BW er ikke mig der afgør det, men bare et forslag som tidligere var efterlyst
Det vil ikke gavne at kontakte dansk poker forbund da de er forbund der er kunud på at etabler poker klubber.
Jeg håber ikke på hvis det bliver til noget at det bliver i august der er jeg til WSOP (VM) i Vegas ;-) og husk at passe på bak`s bluff jeg er røgen på en af dem.
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,292 ... #msg-29344
Jeg menner også barer der skal spilles om premier og æren.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg kan fortælle at jeg også har undersøgt sagen, og som reglerne er nu, så må INGEN tjene på at der afholdes poker. Det betyder at man fx ikke må afholde en pokerturnering i BW´s lokaler og så samtidigt sælge øl og vand. Det vil nemlig betyde at BW tjener på arrangementet hvilket er forbudt.

Det eneste tilladte senarie er hvis alle mand der vil deltage laver en forening sammen og afholder en turnering. Ingen person må i den sammenhæng tjene noget.

Besvar