Daugaard forlader FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Daugaard forlader FCM

Indlæg af Kent »

Den nye klub afsløres i morgen:

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=8570

Erik beklager afgangen, men umiddelbart skal der ikke hentes erstatning:

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=8571

Det var ærgerligt at vi ikke kunne holde på ham, men det lyder til, at det er økonomien, der har været afgørende. Hvis Lindkvist kan holde sig skadesfri er han vel den naturlige erstatning, med Leon på venstrekanten.

Kent
Senest rettet af Kent 7. jun 2006, 21:33, rettet i alt 1 gang.

Chap - FCM4EVER

Re: Daugaard forlader FCM

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Ah det var da noget pis. Hvem faen skal vi have på højre-back så :S ?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

For pokker da, først Pimpong og nu Daugaard..

Martin

Indlæg af Martin »

Chap - FCM4EVER skrev:
-------------------------------------------------------
> Ah det var da noget pis. Hvem faen skal vi have på
> højre-back så :S ?

Ulrik Lindkvist...

Det er ærgelig, hvis man skal være ærlig overfor sig selv og klubben, hvem er der så tilbage som man kan kalde rigtige profiler ??? Thyge - Bak - Dennis - Simon - alle er unge, og Dennis er nok solgt inden længe også, så det begynder at se lidt uerfaren ud...

Held og lykke til Daugård, du har gjort det godt på det sidste, men du skylde os, hvis en ny kontrakt for dit første stykke tid i klubben...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ja det er fandme bittert.. Manden har jo været eminent i denne sæson.. Typisk hans kontrakt udløber efter en super sæson. Manden spillede jo mildt sagt ikke godt før denne sæson.. Men hvad fanden.. Det er der intet at gøre ved.. Held og lykke til Daugaard og tak for hans indsats i den sorte trøje!

Harder

Indlæg af Harder »

1000kr på den nye klub er OB :(

FUCK NOGET MØJ! Kræmmer Ørgaard er fandme ved at være lige lovlig nærig synes jeg, Daugaard var fandme en klasse spiller!

/Harder - Håber Ronaldinho holder sig skadesfri næste år...

jj

Indlæg af jj »

Tror måske også at geografi har noget med sagen at gøre.

Det har været nævnt, at han gerne ville bo på Sjælland igen. Det kan jo lade sig gøre, hvis man spiller i Odense.

OB har vel også flere penge end os for tiden.

Men nu burde økonomien også snart hænge sammen, vi har mistet en masse løntunge spillere. David Nielsen, Michael Hansen, Rasmus Daugaard, Pimpong, Søren Skriver m.fl.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvis jeg gætter Tyskland hvad siger i så?

YahooSeeker [Bot]

Jeg siger Norge..

Kent

Indlæg af Kent »

At det er tidligt du er fuld på en torsdag ;-)

Kent

Kim

Indlæg af Kim »

Ahh... Pimpong var da vist ikke løntung - i starten rendte han rundt på en elevløn da han kom til klubben - sidenhen var han dårlig betalt, først her til sidst, hvor han forlangte kassen kan man tale om at han VILLE være blevet godt betalt...

Søren Skriver.. skrev for 100år og en madpakke siden en langtidskontrakt, SS har været i klubben altid og jeg tror helt ærlig ikke han var løntung i forhold til Thomas Frandsen, Michael Hansen og David Nielsen, som jo er hentet til klubben og som tidligere har været profiler andre steder...

BW #456

PS: Men er ellers enig i din liste...

Morten_VB

Indlæg af Morten_VB »

Tror han kommer til Vejle.

YahooSeeker [Bot]

Så bliver jeg sku overrasket, for det tror jeg simpelthen ikke VB har pengene til.

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Rigtig, rigtig træls. Det er jo nærmest som en mavepumper i vores forsvar. Tusinde tak for den rigtige gode tid. Du har været en fantastisk spiller for os. Vi kommer til at savne dig. Held og lykke fremover! :-)

M. Lissau

Indlæg af M. Lissau »

Er satme ked af at se Rasmus smutter... har klart været en af de(hvis ikke den) bedste i sæsonen...

Men held og lykke i din nye klub. Mon du gør som så mange andre og tager op i fjeldene?

Besvar