Nordstrand

Om FC Midtjylland og Black Wolves
HauG

Nordstrand

Indlæg af HauG »

kunne se på onside at Morten Nordstrand som er topscore i Lyngby og divisionen ønsker at forlade klubben. Det er vel sandsynligvis til en klub i den bedste række...

Efter vi har ladet David gå og Baba som jeg syntes har gjort en god figur i viasat cuppen først kan spille om ½år er Nordstrand så en supplering til vores trup? eller skal vi i højere grad have en ældre styrmand til holdet?

Altid godt med spillere der score mål, selvom han jo ikke har bevidst at han kan gøre det samme i ligaen endnu...

Hvad mener folket, er han en mand for os?
Senest rettet af HauG 9. jun 2006, 16:34, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Nordstrand

Indlæg af Altoriso »

Ved ikke om man kan kopiere ind fra "søg" funktionen, men her kan du se nogle af kommentarerne fra den sidste måneds tid omkring ham

http://www.ulvegraven.dk/search.php?1,s ... ,subject=1

Men en topscorer i 1. division KAN jo godt være et emne for os, og han banker kasser ind hele tiden :-)

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg vil tro at stort set samtlige superligaklubber er ude efter Nordstrand. En transferfri ung topscorer kan alle bruge.

Jeg tror derfor ikke vi er den mest interessante klub for ham. OB og Aab har flere penge end os og mangler begge angribere. Det er for mig at se de mest sandsynlige klubber for ham.

Kent

aalborg

Indlæg af aalborg »

Vores sportsdirektør Lynge Jacobsen har udtalt Nordstrand ikke er noget for os, da vi leder efter rutinerede kræfter + 1-2 unge brasilianere mere.

Så OB bliver nok hans næste klub...

/Aalborg

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Ob er tæt på Mads Timm, og signer de ham tror jeg ikke på Nordstrand til OB...

Det er gisninger..

Ege

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Jamen Mads timm og Nordstrand spiller ik samme plads og OB har meldt ud flere gange at de skal have flere nye spillere. Så jeg tror stadig at de stribede er et godt bud på Nordstrands nye klub. Husk på Miti er væk og Søren Berg er måske osse på vej væk.
Mads timm er klart mere en type ala Grahn god på den offensive midt og på kanten.
Nordstrand er decideret en spydsspids, med en udviklet næse for mål. En lille Goalgetter. Minder måske en smule om Lundberg

Darly

Indlæg af Darly »

Ja så¨gjorde han det lige igen... 4 kasser mod Brønshøl i dagens kamp... han er sgu giftig.. Tror han ryger til (min klub) Vejle B.. kunne være lækkert..

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det tvivler jeg sq på han gør... Han er vidst ret eftertragtet hos en del etablerede superligaklubber så kunne ikke se grunden til at han skulle vælge at rejse til Jylland og spille for en oprykker

Martin

Indlæg af Martin »

Jesper BW1100 skrev:
-------------------------------------------------------
> Det tvivler jeg sq på han gør... Han er vidst ret
> eftertragtet hos en del etablerede
> superligaklubber så kunne ikke se grunden til at
> han skulle vælge at rejse til Jylland og spille
> for en oprykker

Per Bjerregaard var en af de få der så kampen idag... Men Lyngby kan også nå op endnu, hvis de gør det, så fortsætter han nok for dem...

Men giftig, det er han nu... Kender ham ikke, men han kan finde nettet...

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Det ville være synd, hvis han tog til Brøndby for at stå i skyggen af Duncan, og den nyindkøbdte David Williams... Kom nu Ørgaard, der skal handles og vi vil have Nordstrand...

emueN

Indlæg af emueN »

Læste på tekst-tv at Nordstrand nu også er kommet i udenlandsk søgelys.. Derfor tvivler jeg på Ørgård får ham til heden..

Pacman

Indlæg af Pacman »

Inden på brøndby forumet mener de at Bjerregaard mødtes med Aron Winter under kampen. Så det var måske ikke så meget Nordstrand han kiggede på.

Altoriso

Re: Nordstrand til FCN ?

Indlæg af Altoriso »

Det virker åbenbart til at FCN kunne være det bedste bud

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=56750

Det er jo et ganske åbenlyst bud, da han på den måde tager springet lidt gelinde, og med en stadig god muligehed for både at komme på 1. holdet, samtidig med at han ikke behøver at flytte..

Kent

Re: Nordstrand til FCN - Nu officielt!

Indlæg af Kent »

Absolut en gevinst for FCN, og en belønning for deres satsning på unge talenter i 1 .div.

Det virker som et meget godt valg for Nordstrand, da han er næsten sikker på spilletid. Jeg tror dog også, at det har været meget vigtigt for ham at blive i Kbh-området, for ellers må der have været mere attraktive klubber inde i billedet. Spændende om FCN laver en Junker med ham.

Kent

Besvar