Busforbistring!
-
YahooSeeker [Bot]
Busforbistring!
Jeg kan se der er mange der prøver at byttesig til en ordenlig billet, og det er da forståeligt at folk gerne vil med, sammen med dem de plejer at følges med.
Nu er det jeg spørger, om SPAR busserne kun køre fra stadion? Jeg kan nemmelig ikke se noget nogen steder om hvor og hvornår de køre længere, den nyhed er vist slettet.
Jeg ved bare at BW busserne køre noget senere fra Herning og ha den sædvanlige opsamlingsrute.
Hvornår kører Sparbusserne?
Hvor er der opsamling?
/Hekler
Ham som at det er der bestemmer i BW bus 1!
Nu er det jeg spørger, om SPAR busserne kun køre fra stadion? Jeg kan nemmelig ikke se noget nogen steder om hvor og hvornår de køre længere, den nyhed er vist slettet.
Jeg ved bare at BW busserne køre noget senere fra Herning og ha den sædvanlige opsamlingsrute.
Hvornår kører Sparbusserne?
Hvor er der opsamling?
/Hekler
Ham som at det er der bestemmer i BW bus 1!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 10. mar 2005, 16:04, rettet i alt 1 gang.
-
Jannick
Re: Busforbistring!
opsamling i Ikast ca 8:30, hvorefter den bussen kører til SAS-Arena. Afgang herfra kl.9.
-
YahooSeeker [Bot]
Vil det sige at der IKKE er opsamling på stationen?
-
Jannick
Det kan jeg ikke huske, men Mikkel snakkede om at de ikke gør. Mener også der var andre herinde der var inde på at de var nødt til at tage en taxa ud til stadion.
Jannick
Jannick
-
Thor/TWC
Kommer busserne til at køre samlet derover? og sammen med busserne fra BW?
-
Amby
Re: O.T. Busforbistring!
Bare rolig... Det er kun SPAR-bus nr. 7, som har lov til at holde pause på McD i Nyborg.. 
/Amby - Sjovt nok er det mig, der står for bus nr. 7...
/Amby - Sjovt nok er det mig, der står for bus nr. 7...
-
Peter Ross
Jeg tror nu nok også den bus Schou og jeg skal stå for skal forbi Nyborg 
Peter Ross
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Thor/TWC skrev:
-------------------------------------------------------
> Tak for svaret. Hekler du må hellere snart til at
> true nogen.
Jeg er ikke så kræsen, jeg tager bare dem der lige er i nærheden
-------------------------------------------------------
> Tak for svaret. Hekler du må hellere snart til at
> true nogen.
Jeg er ikke så kræsen, jeg tager bare dem der lige er i nærheden
-
Peter Ross
Spar busserne kører samtidigt, men de følges nok ikke lige efter hinanden 
Og nej, de kører ikke sammen med BWs busser, da de starter en time tidligere end BW...
Peter Ross
Og nej, de kører ikke sammen med BWs busser, da de starter en time tidligere end BW...
Peter Ross
-
Kopi
Så er jeg ved at være nervøs for at sælge øl i din bus Hekler:-) jeg laver rationer på dine øl så det ikke går helt galt:-)
/kopi nu med bare lidt sjov i sine indlæg...
/kopi nu med bare lidt sjov i sine indlæg...
-
Altoriso
Trine tilhører BWEast ( O.T. )
NU stopper I !!!
Trine er en BWEast opfindelse og tilhører derfor os herovre fra og vi stopper næste gang søndag d. 20. marts, så hvis I kører forbi har I bare at opføre jer pænt...........
Jan / sjællænderen
Trine er en BWEast opfindelse og tilhører derfor os herovre fra og vi stopper næste gang søndag d. 20. marts, så hvis I kører forbi har I bare at opføre jer pænt...........
Jan / sjællænderen
-
faurby (Fcm)
Opsamling efter kamp
Hejsa
Jeg ville lige spørge om hvor busserne holder i forhold til parken når vi skal hjem ????Vis der er nogen som kan hjælpe mig med det
?
Mvh.Michael
Jeg ville lige spørge om hvor busserne holder i forhold til parken når vi skal hjem ????Vis der er nogen som kan hjælpe mig med det
Mvh.Michael