Kampe af interesse for DS

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Kampe af interesse for DS

Indlæg af Mose »

Vi skal have DS op i 2. div.

Vi kan ikke selv afgøre det, men vi kan måske få en ekstra plads at spille om, hvis Kalundborg ikke overhaler Dalum og B1909 i 2. div. vest.

Her kl. 13.00 spiller disse hold og Dalum er netop kommet foran i deres kamp mod Hobro, mens B1909 spiller mod netop Kalundborg, hvor der stadig står 0-0.

I øvrigt kan det også få stor betydning hvis Vejle ikke rykker op. Vejle spiller i aften mod Køge. Lyngby, som er interessant i denne sammenhæng, spiller nu mod Skjold.
Senest rettet af Mose 21. maj 2006, 21:01, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Kampe af interesse for DS

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jammen hvis du bare holder os opdateret, så vil jeg i hvert fald se med interesse på det når jeg kommer hjem fra bold

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Lyngby er foran Vejle nu efter 6-1 mod Skjold. På søndag har Lyngby Vejle hjemme (1 div ) som deres sværeste af de resterende kampe. Kan Lyngby bare vinde de sidste fire så kan vi nøjes med at blive nummer 3 (ds), for så kan vejle ds ikke rykke op.

Alternativt kan vi jo holde med Viborg som velje ds møder i de næste to kampe.

Alt i alt er det hele dog bedøvende ligegyldigt hvis vi fcm ds ikke vinder resten af kampene.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Køge er foran ved pausen i Vejle, så indtil videre ser det fint ud :-)

Peter Ross

Kim

Indlæg af Kim »

Hvor ville det egentlig være fedt at få Lyngby op...

Også for os sjællændere så vi kunne få en ekstra eller to kampe herovre...

Og hvor ville jeg gerne se Vejle bliver sorteper, både hvad angår oprykning til suppen, men også oprykningen til 2. division..
Vi skal tænke på at Vejle ligger tæt på "os" så derfor bliver der endnu større kamp om sponsorkronerne... vi har rigeligt i regionen med Silkehår, Vibår og nu snart Randers....

BW #456

PS: Jeg tror Morten Nordstrand ville kunne gøre det godt på vores kommende 2. divisions hold (FCM2) :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Argh, elendig møg-import !

Takken for at bringe Lawal her til landet er åbenbart, at han skal score på straffespark i overtiden mod Køge, så det ser ud til Vejle vinder 2-1.

Peter Ross

Besvar