Såfremt du af en eller anden grund endnu ikke har fået dig tilmeldt til forårspremieren - som bliver ganske heftig - på søndag, kan du stadig nå dette indtil til torsdag aften, hvor der er deadline!
Men gå ind på http://www.black-wolves.com/busture.htm
Eller ring til mig på bus tlf. 22 37 99 32 hvor jeg såvidt mulig vil lade tlf. stå åben for personlig vejledning og tilmelding (bedst i aftentimere, men prøv bare løs - ellers ringer jeg dig op)
Så det er da bare om at komme i gang, det blir en super tur med rekord stor opbakning til vore drenge til en SAS-liga kamp !!!
/Kasper Madsen
Stadig mulighed for at komme i Parken søndag!
-
Crasher
Stadig mulighed for at komme i Parken søndag!
Senest rettet af Crasher 9. mar 2005, 09:09, rettet i alt 1 gang.
-
BW#3340
25 T i Parken søndag
Ja, det bliver en fantastisk dag, da FCK's første hjemmekamp indledes med aktionærbilletter. Det vil sige gratis billetter til alle aktionærer. Man regner med 25.000!
Skal vi overdøve dem? Ja det skal vi!!!!! Kan vi det? Næh, men vi vil forsøge....
Hilsen BW#3340
Skal vi overdøve dem? Ja det skal vi!!!!! Kan vi det? Næh, men vi vil forsøge....
Hilsen BW#3340
-
Peter Ross
Re: 25 T i Parken søndag
Selvfølgelig kan vi overdøve dem !
Hvis alle synger af deres lungers fulde kraft, så skal det nok række !
Peter Ross
Hvis alle synger af deres lungers fulde kraft, så skal det nok række !
Peter Ross
-
Crasher
Stadig mulighed for at komme i Parken søndag - MEN NU HASTER DET !!!!
I skrivende stund er der nøjagtigt 20 pladser tilbage i BW-busserne, og så gælder det bare om at være hurtigst ude efter først til mlle-princippet!
Uagtet at tilmeldingsfristen nødvendigvis ikke er udløbet ved en tilmelding ex. torsdag eftermiddag som nummer 28 i denne sammenhæng er ligegyldig, da det af planlægningsmæssige årsager er nødvendigt med dette udspil.
Derfor opfordrer jeg de sidste (sløve!!) folk til at komme ud af busken og få sig meldt til denne tur, da der nu ikke længere kan stilles nogen garanti for at alle kan komme med, men vi strækker os selvfølgelig så langt som overhovedet muligt for alle.
Og som en afsluttende bemærkning skal det da lige uddybes, at hvis jeg inden aftenen er omme har modtaget 50 tilmeldinger, skal jeg nok skaffe en 5. bus til søndag
God tilmeldingslyst...
/Kasper Madsen
Uagtet at tilmeldingsfristen nødvendigvis ikke er udløbet ved en tilmelding ex. torsdag eftermiddag som nummer 28 i denne sammenhæng er ligegyldig, da det af planlægningsmæssige årsager er nødvendigt med dette udspil.
Derfor opfordrer jeg de sidste (sløve!!) folk til at komme ud af busken og få sig meldt til denne tur, da der nu ikke længere kan stilles nogen garanti for at alle kan komme med, men vi strækker os selvfølgelig så langt som overhovedet muligt for alle.
Og som en afsluttende bemærkning skal det da lige uddybes, at hvis jeg inden aftenen er omme har modtaget 50 tilmeldinger, skal jeg nok skaffe en 5. bus til søndag
God tilmeldingslyst...
/Kasper Madsen
-
Jesper - BW415
Re: 25 T i Parken søndag
Og i øvrigt har Down-C da ikke været specielt imonerende de par gange jeg har været derovre... Om det måske er pga. uafgjort og nederlag det ved jeg ikke...;o)
/Jesper - Det blir stort...
/Jesper - Det blir stort...
-
BW#3340
Re: Stadig mulighed for at komme i Parken søndag - MEN NU HASTER DET !!!!
Er det muligt at købe to pladser i bussen hjemad?
Jeg sender dig lige en privat meddelelse.
BW#3340
Jeg sender dig lige en privat meddelelse.
BW#3340
-
Crasher
Re: Stadig mulighed for at komme i Parken søndag - MEN NU HASTER DET !!!!
Hmm jeg har ikke modtaget en privat meddelelse, men hvis du lige ringer på bus tlf. i stedet for, træffer du med sikkerhed mig i løbet af dagen 
/Kasper Madsen
/Kasper Madsen