Ny kontrakt til Heinze og Rasmussen...
-
Cee-Jay
Re: Ny kontrakt til Heinze og Rasmussen...
Nu må vi da sælge Ola. Hvis AR har fået lidt mere i løn posen, er der bestemt ikke nogen grund til at beholde en dyr 2. målmand. Ola har vi intet at bruge til, hvis der på sigt, også skal være plads til Heinze.
Havde håbet på en ny målmand, men med en forlængelse af ARs kontrakt, må vi håbe at der bliver hentet en topspiller for de penge en evt. ny målmand ville have kostet.
Havde håbet på en ny målmand, men med en forlængelse af ARs kontrakt, må vi håbe at der bliver hentet en topspiller for de penge en evt. ny målmand ville have kostet.
-
Lars EC
Det var så årets dårligste nyhed. Det betyde således, at vi igen kommer til at kæmpe, for ikke at rykke ned. Med Ørgaards udmelding om, at han forventer en bedre placering næste år, så kan man kun ryste på hovedet over forlængelsen med Anders. Han er simpelthen ikke god nok. Sådan er det bare. Dog dejligt at forlænge med Heinze. Så kan vi kun håbe, at han hurtigst muligt kan blive 1. valg, og så på bænken med Anders. Det må vel være den eneste logiske forklaring på forlængelsen med Anders. Så har vi en rutineret mand, der kan hjælpe Heinze frem til at blive en klassemålmand.
Hvad har Ørgaard givet os i år:
Gode ting: Simon Poulsen (kanon spiller med en stor fremtid foran sig), Magnus Troest (godt set men forlæng nu med manden).
Dårlige ting: KONTRAKTFORLÆNGELSER. Hvordan kan han forvente, at vi bliver bedre og bedre, hvis Ørgaard ikke investere i spillerne. Det kan godt være, at det er dyrt at forlænge med nogle spillere. Men hvis vi i stedet for nr. 8 ender som nummer 3, så er pengene vist godt givet ud.
Forlængelse med Anders (ligaens dårligste keeper), Pimpong til FCK (jeg er stadigvæk sikker på, at vi kunne have beholdt ham, hvis vi havde været hurtigere ude), Svenne Poulsen (glasben er uden sin største force = hurtighed), farcen med Frandsen (direkte tåbeligt og nok aldrig set før), måske: ingen forlængelse til Daugaard (fast mand hver gang. Hvem skal erstatte ham? Ligaens bedste offensive back.)
Der er sikkert flere gode og dårlige ting i år. Men lad os håbe, at vi til næste år kan blomstre med Agbetu og Poku (ja, Poku) som nye stjerner. Faktisk tror jeg ikke vi får brug for en ny angrebsstjerne. Frank skal nok klare det. Jeg har selv været usikker på det, men der er ingen grund til panik køb. Så vi skal kun slå til, hvis vi kan sikre os Lyngbys angrebsbomber Morten Nordstrand.
Hvad har Ørgaard givet os i år:
Gode ting: Simon Poulsen (kanon spiller med en stor fremtid foran sig), Magnus Troest (godt set men forlæng nu med manden).
Dårlige ting: KONTRAKTFORLÆNGELSER. Hvordan kan han forvente, at vi bliver bedre og bedre, hvis Ørgaard ikke investere i spillerne. Det kan godt være, at det er dyrt at forlænge med nogle spillere. Men hvis vi i stedet for nr. 8 ender som nummer 3, så er pengene vist godt givet ud.
Forlængelse med Anders (ligaens dårligste keeper), Pimpong til FCK (jeg er stadigvæk sikker på, at vi kunne have beholdt ham, hvis vi havde været hurtigere ude), Svenne Poulsen (glasben er uden sin største force = hurtighed), farcen med Frandsen (direkte tåbeligt og nok aldrig set før), måske: ingen forlængelse til Daugaard (fast mand hver gang. Hvem skal erstatte ham? Ligaens bedste offensive back.)
Der er sikkert flere gode og dårlige ting i år. Men lad os håbe, at vi til næste år kan blomstre med Agbetu og Poku (ja, Poku) som nye stjerner. Faktisk tror jeg ikke vi får brug for en ny angrebsstjerne. Frank skal nok klare det. Jeg har selv været usikker på det, men der er ingen grund til panik køb. Så vi skal kun slå til, hvis vi kan sikre os Lyngbys angrebsbomber Morten Nordstrand.
-
jj
Personligt mener jeg ikke at der skulle være forlænget med AR.
Men, jeg håber at forlængelsen ikke kostede det store...
AR er ingen klassemålmand, der findes efter min mening en del gode alternativer rundt omkring.
Men nu er forlængelsen i hus, håber bare at han bliver bedre...
Men, jeg håber at forlængelsen ikke kostede det store...
AR er ingen klassemålmand, der findes efter min mening en del gode alternativer rundt omkring.
Men nu er forlængelsen i hus, håber bare at han bliver bedre...
-
David
Hvilke alternativer med sas liga niveau, kan vi få gratis??
Mvh.
David
-
Takito
Du har vist ikke læst godt på lektien inden du skrev dit indlæg - Rasmussen ligaens dårligste keeper..? hvad begrunder du lige den udtalelse med..?
Til andre der siger at det er Forsvarets skyld at vi ikke har lukket flere mål ind. Det kræver også en god målmand. Det kunne måske være at netop fordi Anders er kommet på kassen at de måske føler sig mere trygge.. At de har en bedre spil forståelse når det er ham der står på stregen og dirregerer.
Til andre der siger at det er Forsvarets skyld at vi ikke har lukket flere mål ind. Det kræver også en god målmand. Det kunne måske være at netop fordi Anders er kommet på kassen at de måske føler sig mere trygge.. At de har en bedre spil forståelse når det er ham der står på stregen og dirregerer.
-
Lars EC
Du har vist ikke set alle FCMs kampe i år. Ellers vil du ikke skrive sådan mht. en Anders der styrer forsvaret. Anders er usikker ved udspark og usikker ved dødbolde. En målmand skal ikke bedømmes efter hvor mange fantastiske redninger han har haft, men efter hvor sikker han er i målet. Det kunne jo være, at Magnus Troest, har gjort en forskel på holdet.
Dermed ikke være sagt, at Anders har gjort fremskridt. Men han kan da aldrig blive en god målmand. Det kan enhver da svare ja til. Hvorfor kan vi ikke være ærlige og sige, at sådan er det bare. Peter Skov kan han selvfølgelig ikke sammenlignes med. Vi får måske aldrig så god en målmand igen. Og det er også fair nok. Men man kan vel forlange af en målmand, at han ikke sparker den til udkast næsten hver eneste gange, bolden bliver spillet tilbage til ham. Det ser man ikke engang ved bundholdenes målmand. Jeg tror heller ikke, jeg er den der mener, at Anders er usikker ved dødbolde.
Dermed ikke være sagt, at Anders har gjort fremskridt. Men han kan da aldrig blive en god målmand. Det kan enhver da svare ja til. Hvorfor kan vi ikke være ærlige og sige, at sådan er det bare. Peter Skov kan han selvfølgelig ikke sammenlignes med. Vi får måske aldrig så god en målmand igen. Og det er også fair nok. Men man kan vel forlange af en målmand, at han ikke sparker den til udkast næsten hver eneste gange, bolden bliver spillet tilbage til ham. Det ser man ikke engang ved bundholdenes målmand. Jeg tror heller ikke, jeg er den der mener, at Anders er usikker ved dødbolde.
-
YahooSeeker [Bot]
Lars EC skrev:
-------------------------------------------------------
> En målmand skal ikke
> bedømmes efter hvor mange fantastiske redninger
> han har haft, men efter hvor sikker han er i
> målet.
Undskyld men hvad fande andet end hold buret ret tæller???
> En målmand skal ikke
> bedømmes efter hvor mange fantastiske redninger
> han har haft, men efter hvor sikker han er i
> målet.
Undskyld men hvad fande andet end hold buret ret tæller???
-
Peter Ross
Re: Ny kontrakt til Heinze og Rasmussen... OT
"Hvis det var Ola..." Du ved nok 
Peter Ross
Peter Ross
-
Peter Ross
Jeg ved ikke, om du så den statistik, som var i Ekstra Bladet for nogle uger siden, men den viste, at modstanderne kun scorer på 5,2 % af deres chancer mod os.
Er dette udelukkende forsvarets skyld, eller tror du faktisk Anders Rasmussen har taget nogle bolde ?
Så kan du nok sige, han ikke er sikker ved dødbolde, men hvor tit er der scoret mod os efter frispark/hjørnespark i dette forår ?
Peter Ross
Er dette udelukkende forsvarets skyld, eller tror du faktisk Anders Rasmussen har taget nogle bolde ?
Så kan du nok sige, han ikke er sikker ved dødbolde, men hvor tit er der scoret mod os efter frispark/hjørnespark i dette forår ?
Peter Ross
-
jj
Ved ikke om de alle er gratis, men har en lille liste:
Sønderjyske:
- Ipsen: bundstabil
- Drejs: stabil med et ok potentiale
Agf:
- Hyldgaard: Stod fast i coventry(mener jeg), før økonomi tvang dem til at slippe ham.
BIF:
Ankergren eller ZAZA, begge gode målmænd
Horsens:
Jochumsen - manden er på halvtid....
Der er også et par målmand i første division som jeg umiddelbart har mere fidus til end AR. Men som jeg skrev før, nu er forlængelsen i hus og jeg håber på at han bliver bedre, meget bedre....
Sønderjyske:
- Ipsen: bundstabil
- Drejs: stabil med et ok potentiale
Agf:
- Hyldgaard: Stod fast i coventry(mener jeg), før økonomi tvang dem til at slippe ham.
BIF:
Ankergren eller ZAZA, begge gode målmænd
Horsens:
Jochumsen - manden er på halvtid....
Der er også et par målmand i første division som jeg umiddelbart har mere fidus til end AR. Men som jeg skrev før, nu er forlængelsen i hus og jeg håber på at han bliver bedre, meget bedre....
-
Altoriso
Lars EC skrev:
>
> Dermed ikke være sagt, at Anders har gjort
> fremskridt. Men han kan da aldrig blive en god
> målmand. Det kan enhver da svare ja til. Hvorfor
> kan vi ikke være ærlige og sige, at sådan er det
> bare.
Jeg kan da umuligt sige JA til dit postulat om at han ikke kan blive en god målmand...
hvor pokkerfår du sådan en idé fra ?
Selvfølgelig kan han da det, og han HAR da forbedret sig i dette forår, og han KAN da forbedre sig endnu mere
Valdez fra Barcelona har fået masser af kritik i løbet af sæsonen - iaften står han en fantastisk kamp i CHL finalen - Han HAR altså OGSÅ forbedret sig, så det kan jo lade sig gøre..
>
> Dermed ikke være sagt, at Anders har gjort
> fremskridt. Men han kan da aldrig blive en god
> målmand. Det kan enhver da svare ja til. Hvorfor
> kan vi ikke være ærlige og sige, at sådan er det
> bare.
Jeg kan da umuligt sige JA til dit postulat om at han ikke kan blive en god målmand...
hvor pokkerfår du sådan en idé fra ?
Selvfølgelig kan han da det, og han HAR da forbedret sig i dette forår, og han KAN da forbedre sig endnu mere
Valdez fra Barcelona har fået masser af kritik i løbet af sæsonen - iaften står han en fantastisk kamp i CHL finalen - Han HAR altså OGSÅ forbedret sig, så det kan jo lade sig gøre..
-
Lars EC
Jo. Det er helt sikkert. Og selvfølgelig er det en vurderingssag, hvor god eller dårlig Anders er. Jeg mener bare, at hvis man ser på hvordan han spiller, så laver han nogle gange nogle mærkelige ting f.eks. når han er presset.
-
Lars EC
Statistik er en ting. Og ja, han har da helt sikkert forbedret sig. Det vil jeg helt sikkert tage hatten af for. Men i stedet for at se på statistik, så se på hvordan han spiller ved udspark i pressede situationer f.eks. Der ser han ikke alt for god ud.
-
Møller
Og udsparkene må bare ikke gå ud til indkast... Så er det sgu bedre han lukker et par ekstra mål ind...
Ironi kan være anvendt....
Møller
Ironi kan være anvendt....
Møller
-
Lars EC
Han kan ikke blive meget bedre hans alder taget i betragtning. Han er jo ikke lige frem et naturtalent. Valdez er med sine 24 år også væsentlig yngre end Anders på 29. Men jeg håber da helt sikkert, at jeg tager fejl, og Anders bliver en super målmand. Så vil jeg blive nøjagtig lige så glade som jer.
Jeg har min mening om Anders, som jeg deler med mange andre. Og der er mange andre, der har en anden mening. Fodbold handler jo også mange gange om følelser og meninger og ikke statistik. Men ja, jeg vil da igen give jer fuldstændig ret i, at hvis man ser fuldstændig matematisk på det, så har Anders spillet mange gode kampe. Men jeg håber dog ikke, at vi får amerikanske tilstande i Danmark, hvor alt skal analyseres ned til sidste centimeter (lidt som Drillo gjorde i Norge). Så bliver det ikke sjovt at se fodbold.
Jeg har min mening om Anders, som jeg deler med mange andre. Og der er mange andre, der har en anden mening. Fodbold handler jo også mange gange om følelser og meninger og ikke statistik. Men ja, jeg vil da igen give jer fuldstændig ret i, at hvis man ser fuldstændig matematisk på det, så har Anders spillet mange gode kampe. Men jeg håber dog ikke, at vi får amerikanske tilstande i Danmark, hvor alt skal analyseres ned til sidste centimeter (lidt som Drillo gjorde i Norge). Så bliver det ikke sjovt at se fodbold.