Nye spillere i truppen....største ønsker

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lars EC

Re: Nye spillere i truppen....største ønsker

Indlæg af Lars EC »

Det eneste logiske vil være, at vi forlænger med Troest. Det må være det vigtigste. Ellers mangler vi kun en ny målmand. Det må være prioritet nr. 2. Dernæst skal vi have en ny højre back, hvis vi ikke forlænger med Daugaard. Ulrik er super god, men hvis han ikke kan holde til at spille de mange kampe, som Daugaard var med i, så er der ingen grund til ikke at hente en ny.

Ørgaard kan ikke forvente, at vi ender højere oppe næste år, hvis vi ikke forstærker os til næste år. Det er da logik. Men jeg vil blive glad, hvis bare vi får en ny målmand. For det er i hvert fald en absolut nødvendighed. Ellers ender vi igen i midten af rækken.

Jeg håber på mere til næste år, men jeg har da mine tvivl med de nuværende udsigter.

jacsoe

Indlæg af jacsoe »

Nu kan man læse, at Lindrup er til salg for 0 kr. I mine øjne er han langt bedre end Svenne...var det ikke noget???

Kent

Indlæg af Kent »

Han er vel en billig garderingsspiller, men spg er hvor meget han skal have i løn. Men bevares, hvis han hellere vil spille i kval.rækken for GF, så lad ham dog det.

Mener dog at det har været fremme, at han gerne ville tilbage til Kbh, så Farum er nok en mulig destination.

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Lindrup ville nok heller ikke nøjes med at være back-up for Simon P. Selvom han ikke ville være andet på vores hold, end en god back-up.

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Største ønske? Forlæng med Daugaard og hent Sennels.

Det ku være guld, med en kæde der så sådan her ud:

Daugaard - Bak - Troest - Sennels

Claus (BW#1145)

Re: Nye spillere i truppen....en mulighed ?

Indlæg af Claus (BW#1145) »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=177297

Hvad med denne herre? Rutineret målscorer. Godt nok ikke topscorertypen, men stadigvæk en slider.
Med David på vej væk, og Franks evige uheld med skader ville det være rart med en gammel ræv oppe foran.

Kent

Re: Nye spillere i truppen....en mulighed ?

Indlæg af Kent »

Med et angreb bestående af Frank, Kærgaard, Poku og Akeem, er vi rigeligt dækket ind på de pladser, både i antal og typer. Til foråret er Baba desuden også spilleklar, så jeg tror ikke det er på den position, vi henter nogen.

Kent

Besvar