Multimedie fra i går!?
-
Chap - FCM4EVER
Multimedie fra i går!?
Jeg så der var en masse, der havde gang i noget billedtagning/filming i går i Viborg. Men er der nogen, der har bikset noget sammen, som de evt. kunne lægge op på nettet? - For jeg vil sq gerne se noget, nu hvor stemningen var så god
!
Senest rettet af Chap - FCM4EVER 16. maj 2006, 13:55, rettet i alt 1 gang.
-
jakob88
Re: Multimedie fra i går!?
Jeg optog en lille video.... Men hvilken adresse skal den sendes til, for at blive lagt på www.black-wolves.com
PS. det var desværre en halv times tid før kick off, så det var langt fra den optimale stemning, der blev optaget
PS. det var desværre en halv times tid før kick off, så det var langt fra den optimale stemning, der blev optaget
-
Chap - FCM4EVER
Du kan bare uploade den på http://www.rapidshare.de hvis det er - Det fungerer sq fint 
-
jakob88
Det tager 42 minnutter, og kan man føle sig helt tryg ved det
-
Chap - FCM4EVER
Skal jeg ikke kunne sige. Ved bare at der er rigtig mange, der bruger det derinde.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg har kun lidt video fra mobilen da Hekler fører an, og vi andre synger med bagefter. Men aner ikke hvordan jeg får det overført videre fra mobilen til nettet?
-
Peter Ross
Mobil -> via Bluetooth til computer -> Upload det på en eller anden side, hvor der er gratis upload 
Peter Ross
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Okay, men kræver det ikke, at man har sådan et stik ? For jeg kan da ikke sende den til min computer uden ?