Tifo billeder

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Søren Ross

Re: Tifo billeder

Indlæg af Søren Ross »

Okay Sherlock Holmes..

Den version var jeg jo ALDRIG nogensinde selv kommet frem til :)

Jeg takker Alto for din venlige hjælp i denne situation ;)
Og jeg håber da også meget af der er en der melder sig som filmmand til Tifogruppen :)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det var jo også elementært "min kære Ross" :-) hehe..

Jeg synes det er det bedste hvis der findes en der 100 % kan koncentrere sig om tifoen, sålænge det er det tifogruppen og fansene ønsker, og ellers er det jo bare om for alle andre at nyde det flotte arbejde :-)

kopien

Indlæg af kopien »

jeg tror nu også vi er ved at være der efterhånden.. vi har fundet en frivilig der gerne vil klare jobbet, nu skal vi bare have kamera situationen på plads.. så det lysner folkens.. :O)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Søren Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> En bedre ide ville vel være at fotograferne selv
> opsøgte lidt information omkring hvad der
> planlægges som tifo. Og måske interesserer síg
> knap så meget for maskotter og små børn.
>
> bare et forslag.. Brug det eller lad være :)

Har ofte fået besked fra kopi når der sker noget, men der er jo travlt før en kamp, så går ud fra det er derfor det svipser indimellem.

Det kan ikke være min opgave at skulle skrive rundt, for at minde folk om at skrive til mig, med hvad tifoen bliver. Men ved alm. tifoer kun på Nordea er det jo heller ikke knap så nødvendigt at give mig besked hver gang, det er mest når der er noget særligt i vente, hvor de andre tribuner også bliver inddraget, så er det jo en fordel at jeg placerer mig optimalt til det.

Men nu var det jo heller ikke til kampene Hekler mente, så vidt jeg forstod, bare generel dokumentation, og det var årsagen til forslaget. Det optimale ville jo være om tifogruppen havde et kamera så de kunne tage en masse billeder af grejet inden brug, så det kan fremvises efter brug (eller noget ligende;-)

Besvar