Tifo billeder

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Sebdk

Tifo billeder

Indlæg af Sebdk »

http://s6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php
Her er en god side hvor man kan se Tifo billeder fra hele verden. God side hvis man keder sig eller vil grine lidt af VFF's udueligheder ; -)
Senest rettet af Sebdk 14. maj 2006, 00:44, rettet i alt 1 gang.

Kasper_Nielsen

Re: Tifo billeder

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Det viser jo bare med tydelighed, hvor overlegne BW Tifo er i forhold til Tifogruppen fra Viborg fB.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det største problem i forhold til at andre får øjnene op for hvad der sker på tifofronten i Midtjylland, er at der er dokumentation.

Der mangler konsekvent billeder af arbejdet, således at selv os der står og holder bannerne ikke ved hvad der står på dem.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der plejer da at være masser af "dokumentation" fra kampene ;-)

kopien

Indlæg af kopien »

jeg tror Hekler mener dokumentation fra selve produktionen af arbejdet.. kan informere om at vi har en del fra arbejdet til Viborg tifoen men disse kan vi ikke så godt lægge på hjemmesiden tifoen er brugt...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nej jeg mener ikke produktionen, selvom det ville være dejligt også, og jeg mener slet ikke kampene.
Jeg mener Billeder og video af tifoerne.

Jeg vidste ikke hvad der stod på det banner som jeg selv stod og holdt, før flere dage efter da der endeligt kom et lille billede.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Okay, så må I evt. ligge det hele frem til skue oppe på Nordea, måske 30 min før kampen, så kan jeg da sagtens lige gå over og tage nogle billeder af det inden det skal i brug.

kopien

Indlæg af kopien »

det mener du ikke seriøst vel??

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvorfor skulle jeg ikke mene det seriøst?

Men lader da bare være, det var blot et forslag, brug det eller lad vær.

kopien

Indlæg af kopien »

Jeg mener det er lidt useriøst at afvikle tifoen en halv time før kickoff blot pga et par billeder, og så er hemmelighedsvædien i det jo ligesom også ret så kraftigt afsløret..

Desuden bliver det temmelig svært rent praktisk at få ført ud i livet...

Men ja forslaget var der da..

Jeg vil bare mene at vi i tifogruppen skal have fundet en med et digitalt videokamera som kommer HVER gang og står på midtbanktribunen de 5 minutter vores tifo nu engang tager...

Men det er da helt sikkert noget vi skal arbejde videre på..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvem snakker om at afvikle den? - Min ide var blot om I lagde sagerne frem, ikke holdte dem op eller noget. Men kom gerne med en bedre ide ;-)

kopien

Indlæg af kopien »

altså med mindre det er et banner giver det jo minus effekt.. hvor fedt er det at der ligger 40 2-pindsflag sammenrullet på en tribune eller 2000 ark papir der intet mønster danner.. ??

Søren Ross

Indlæg af Søren Ross »

En bedre ide ville vel være at fotograferne selv opsøgte lidt information omkring hvad der planlægges som tifo. Og måske interesserer síg knap så meget for maskotter og små børn.

bare et forslag.. Brug det eller lad være :)

Jannick

Indlæg af Jannick »

Har BW ikke stadig et digitalkamera? For så kunne det jo være at tifogruppen selv kunne klare opgaven. Det er da åndsvagt, hvis der ligger et kamera, der ikke bliver brugt samtidig med, at der er et ønske om at få flere billeder af tifo på nettet.

Jannick

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Et forslag kunne jo også være den modsatte version, hvor BW-Tifo henvender sig til fotograferne, hvis de mener de har noget specielt at byde på ...

Men nu har BW-Tifo jo så også eftersøgt en der kan koncentrere sig specifikt om tifoerne, så det må vel det optimale

Besvar