Næste sæson
-
Vinding
Næste sæson
Hvordan ser i på holdet ang. næste sæson?
Efter kampen i går imod Aab tror jeg at vi får en svær sæson, specielt hvis vi ikke får mere styr på midtbanen. Vores kære målmand smed også alt for mange lette bolde væk ved at sparke bolden ud over sidelinien gang på gang.
Jeg ved også godt at holdet manglede det sidste held i går.
Vinding
Efter kampen i går imod Aab tror jeg at vi får en svær sæson, specielt hvis vi ikke får mere styr på midtbanen. Vores kære målmand smed også alt for mange lette bolde væk ved at sparke bolden ud over sidelinien gang på gang.
Jeg ved også godt at holdet manglede det sidste held i går.
Vinding
Senest rettet af Vinding 9. maj 2006, 20:23, rettet i alt 1 gang.
-
LyNeT-DK
Re: Næste sæson
Jeg kunne godt forestille mig at næste sæson ender vi midt i tabellen, eller lidt over midten. Det ser ud til at Farlige er i form igen, og hvis det holder i næste sæson, så ser det lovende ud for vores målscore. Og til næste sæson kommer Baba i SAS Ligaen! 
Vores angreb ser fornuftigt ud, men jeg er stadig ikke helt tilfreds med målmandsposten. Jeg synes tit det sker for AR at han spark bolden ud til indkast når han har målspark, det skal han træne lidt med.
Vores angreb ser fornuftigt ud, men jeg er stadig ikke helt tilfreds med målmandsposten. Jeg synes tit det sker for AR at han spark bolden ud til indkast når han har målspark, det skal han træne lidt med.
-
Kent
Før det er muligt at udtale sig om næste sæson, er det nødvendigt at vide hvordan holdet ser ud. Umiddelbart ser det ud til at der godt kan ryge et par spillere, og lidt afhængig af hvor vigtige de er, skal der nok hentes erstatninger.
Alt efter udfaldet af kontraktforhandler, præstationer ved U21-em og købstilbud kan vi jo i værste fald miste følgende fra A-kæden: AR, Daugaard, David, KBN, Dennis, Simon P og Thyge. I så fald skal vi bygge et helt nyt hold op.
Alternativt mister vi kun David, og så skal vi måske bare supplere holdet lidt.
Spørg igen når transfervinduet lukker
Kent
Alt efter udfaldet af kontraktforhandler, præstationer ved U21-em og købstilbud kan vi jo i værste fald miste følgende fra A-kæden: AR, Daugaard, David, KBN, Dennis, Simon P og Thyge. I så fald skal vi bygge et helt nyt hold op.
Alternativt mister vi kun David, og så skal vi måske bare supplere holdet lidt.
Spørg igen når transfervinduet lukker
Kent
-
Hoff
Vi besider mange talenter, og jeg tror at flere af dem går en stor fodboldkariære i møde. Det er faktisk både i målet, forsvaret, midtbanen og i angrebet, at jeg ser store talenter.
Problemet kan blive stabilitet. Jeg frygter, at de kommer til at mangle erfarne kræfter at læne sig op ad. Skriver, Thomas Frandsen og Michael Hansen er eksempler på den type spillere, jeg savner. Jeg er faktisk ligeglad med, at de ikke er hurtige, det er deres erfaring og lederevner jeg vil ha'.
Hvis vi ikke får mindst én spiller af denne type, tror jeg vi ender midt i tabellen.
Problemet kan blive stabilitet. Jeg frygter, at de kommer til at mangle erfarne kræfter at læne sig op ad. Skriver, Thomas Frandsen og Michael Hansen er eksempler på den type spillere, jeg savner. Jeg er faktisk ligeglad med, at de ikke er hurtige, det er deres erfaring og lederevner jeg vil ha'.
Hvis vi ikke får mindst én spiller af denne type, tror jeg vi ender midt i tabellen.
-
Lars EC
Forhåbentlig har vi en ny målmand. Alt andet vil være tåbeligt. Hvorfor skal vi nøjes med Superligaens dårligste målmand? Det må derfor have højeste prioritet at skaffe ny målmand. Så er det mindre vigtigt at få en ny målmaskine. Frank kan jo stadigvæk 
-
BW # 163
Tobias Grahn ?
Var det en ide at købe denne spiller fra AGF ?.
Jeg ved godt han er lidt af en primadonna, og har visse nykker, samt at han har været meget svingende for AGF i denne sæson, men er det ikke netop en fanden-i-voldsk type vi har brug for til at styre slagets gang på midtbanen ?.
Og kunne han ikke tænkes at blomstre op igen i en klub som FCM hvor han straks kommer højt op i hierakiet, og hvor resultaterne må forventes at flaske sig bedre end de gjorde i AGF ?.
Hvad tror i en spiller som ham koster i hhv. transfer og løn ?. 4 mio. er blevet nævnt i overgangssum, men det kan AGF vel ikke få for ham ?.
BW # 163
Jeg ved godt han er lidt af en primadonna, og har visse nykker, samt at han har været meget svingende for AGF i denne sæson, men er det ikke netop en fanden-i-voldsk type vi har brug for til at styre slagets gang på midtbanen ?.
Og kunne han ikke tænkes at blomstre op igen i en klub som FCM hvor han straks kommer højt op i hierakiet, og hvor resultaterne må forventes at flaske sig bedre end de gjorde i AGF ?.
Hvad tror i en spiller som ham koster i hhv. transfer og løn ?. 4 mio. er blevet nævnt i overgangssum, men det kan AGF vel ikke få for ham ?.
BW # 163
-
Tapia
Re: Tobias Grahn ?
Tror ikke der er så meget at gøre med hensyn til prisen. Det er jo ikke AGF der ejer ham.
Jeg kan ikke huske prisen præcist, men jeg mener, det er 5 Mio og ikke 4.
Jeg kan ikke huske prisen præcist, men jeg mener, det er 5 Mio og ikke 4.
-
Peter Ross
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=55934
Grahn er ejet af de investorer, der også skaffede ham til klubben.
Men hvad skulle han tilføre ? Bevares, når det kører, er han rigtig god, men lige så god han er i medgang, lige så elendig er han i modgang.
Peter Ross
Grahn er ejet af de investorer, der også skaffede ham til klubben.
Men hvad skulle han tilføre ? Bevares, når det kører, er han rigtig god, men lige så god han er i medgang, lige så elendig er han i modgang.
Peter Ross
-
Harder
...og hvis der er noget vi ikke har brug for, er det flere spillere der slår op i banen ved den mindste modgang! Vi mangler fandme en rigtig jernmand på midtbanen, en spiller med David Nielsens intensitet, Thyges fightervilje og Nicolai Stokholms overblik og spilforståelse!
/Harder
/Harder
-
Glen
Ingen tvivl om at Tobis Grahn er en god fodbold spiller, men fanden i voldsk leder type er han ikke. Tobias Grahn er "medgangsspiller" som fungerede bedst i AGF da han havde Tøffe bag sig til at svinge pisken. Jeg tror det bliver svært at finde en hårdarbejdende defensiv ledertype for under 6 mill.
Lad istedet Traore rykke op på den defensive midtbane med Poku/Thygesen foran sig som offensiv midt. Det er en "billig" og mere langsigtet løsning. Da jeg mener FCM har mange unge spiller der i løbet at få år kan spille sig i toppen af dansk fodbold.
Lad istedet Traore rykke op på den defensive midtbane med Poku/Thygesen foran sig som offensiv midt. Det er en "billig" og mere langsigtet løsning. Da jeg mener FCM har mange unge spiller der i løbet at få år kan spille sig i toppen af dansk fodbold.
-
René
kan kun være meget meget enig i, at vi har ligaens suverænt dårligste målmand - jeg fatter simpelthen ikke noget af, at vi overvejer seriøst at forlænge med ham..........Derudover mangler vi nogle typer, der kan tage ansvar og højne vores (undskyld) meget lave bundniveau - og her tænker jeg ikke mindst på en ny venstre back