Vigtig topkamp

Om FC Midtjylland og Black Wolves
footballchief

Vigtig topkamp

Indlæg af footballchief »

Vil lige minde om topkampen på Ikast Stadion i morgen. Dette opgør kræver en sejr ellers begynder det at se lidt mørkt ud mht. oprykning.
Derfor synes jeg i skulle støtte op om det, det er trods alt jeres 2. hold der har muligheder for at komme i 2. division.
Yellow Drunken Bastards er klar, omend vi ikke bliver så mange.
Senest rettet af footballchief 29. apr 2006, 19:45, rettet i alt 1 gang.

Vinjets

Re: Vigtig topkamp

Indlæg af Vinjets »

ENIG STØT OP OM DE GULE OG BLÅ!!!!!!
Ikast FS er sagen.. superliiiga landspokalen...når vi stormer frem på banen til farer fest og "fjams" rejser yellow flames jo "pikken" gang på gan... :-D
Det var sgu tider...
Den gyldne Stjerne på brystet vil altid ligge i hjertet på en gammel IFS dreng som mig!!!

footballchief

Så syns jeg da du skulle møde op og opleve en ikast fraktion der holder tradiotionerne omkring ikast stadion i live.

# 0 Kjær

Indlæg af # 0 Kjær »

Mødes man inden kampen i Herning eller Ikast?

footballchief

vi plejer bare at mødes nede i kantinen i Ikast Hallen eller på selve stadion.

Takito

Det endte 2 - 2

Indlæg af Takito »

Det blev en meget rodet kamp. Hvor FCM havde et par gode chancer i starten af første halvleg. Fik et mål annuleret for Off-side, da Sivebæk sparkede den i mål selvom den var gået ind uden hans berøring.

Da der var gået ca 22 min fik nick Ragus direkte rødt kort, for en kendelse som var til gult, men det røde kort kan i mine øjne sagtens forsvares.

Vi kommer derefter bagud 0 - 1 men får fightet os tilbage til 1 - 1 ved pausen ved et selvmål 1 min inde i overtiden.

2. Halvleg bliver en noget roddet forestilling, hvor vi kommer bagud 2 - 1 men igen får vi kæmpet os tilbage og nicolai Jørgensen udligner fortjent til resultatet 2 - 2. Højdepunktet var da Simon Poulsen og en Birkerød slår hovederne sammen og begge får en flænge. Dog værst for deres spiller som bliver skiftet ud med det samme med en flænge ved det ene øje.

Kent

Re: Det endte 2 - 2

Indlæg af Kent »

Hvordan spillede Simon ellers? - det må vel være hans første kamp efter skaden.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han blev ikke skadet !

Han ville bare så gerne ligne Nik & Jay !

Peter Ross - Sum, sum, sum !

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han var ude af form, for at sige det pænt.

Han var ikke decideret dårlig, men hans gode aktioner kan samtidig tælles på en hånd.

Peter Ross - Nik & Jay alé !

Kent

Indlæg af Kent »

OK - tak for info. Det er nok meget naturligt.

Men ift hans chance for at komme med til U21-EM, saa skal han nok ind og spille i hvert fald de 2 sidste SASliga kampe. Dvs at han skal vaere med allerede naeste soedag, og det lyder ikke helt realistisk....

Kent

Besvar