Alle er åbenbart ude efter AGF:
http://www.galehusetagf.dk/forum/viewtopic.php?t=5382
Synes egentlig det er ret pinligt at den slags laves for licensmidler...
DR - sviner til AGF
-
Altoriso
Re: DR - sviner til AGF
Hvordan forstår DU den ?
Jeg ser det mest som om at Kurt Andersen IKKE kunne finde på at sende dem til en løgnedetektor...
Men hvorfor AGF skal blandes ind i det forstår jeg ikke helt, udover at det må være fordi at journalisten er "skuffet" over at AGF rykker ned
Jeg ser det mest som om at Kurt Andersen IKKE kunne finde på at sende dem til en løgnedetektor...
Men hvorfor AGF skal blandes ind i det forstår jeg ikke helt, udover at det må være fordi at journalisten er "skuffet" over at AGF rykker ned
-
Møller(AGF)
Som AGF-fan kan jeg ikke rigtig blive stødt af sådan en ret mærkelig indskudt bemærkning.
Det er halv dårlig humor, som der i den grad florerer omkring AGF's nedrykning. Ikke at der også er god humor i mellem også (jf. de 20 positive ting ved nedrykning)
Fra BT bliver det meget værre:
http://www.bt.dk/sport/haandbold/artikel:aid=434130/
Ok, AGF er et galehus, men vi går ikke så langt som at snyde vores spillere for løn - det er vores adskillige ræverøde regnskaber et klart bevis på
Synes også lige det er grovt nok at skrive det som appetitvækkeren under overskriften. Sagen har jo intet med AGF at gøre.
I Jydske Vestkysten elsker de også at skrive om os (De lokale fra EFB er åbenbart ikke interessante nok):
Her skriver de efter sidste runde i Superligaen:
(citat)
Steffen Rasmussen 11
Han er godt nok modig, ham AGF-keeperen. I steder for bare at sige det som det var - at han ikke orkede at spille for århusianerne længere, når de er så ringe - så tog han en køkkenkniv og skar sig selv så dybt i fingeren, at han ikke kunne spille....
Det er fandme dårlig humor, og elendig journalistik...
Gad godt vide, hvad journalisterne skulle skrive om, hvis vi forsvandt. Tror ikke nedrykningen vil fjerne de "smarte" journalistkommentarer, selvom omtalen bør blive mindre.
-
jakob88
Møller(AGF) skrev:
-------------------------------------------------------
> I Jydske Vestkysten elsker de også at skrive om os
> (De lokale fra EFB er åbenbart ikke interessante
> nok):
>
> Her skriver de efter sidste runde i Superligaen:
>
> (citat)
> Steffen Rasmussen 11
> Han er godt nok modig, ham AGF-keeperen. I steder
> for bare at sige det som det var - at han ikke
> orkede at spille for århusianerne længere, når de
> er så ringe - så tog han en køkkenkniv og skar sig
> selv så dybt i fingeren, at han ikke kunne
> spille....
>
> Det er fandme dårlig humor, og elendig
> journalistik...
>
>
>
>
> Gad godt vide, hvad journalisterne skulle skrive
> om, hvis vi forsvandt. Tror ikke nedrykningen vil
> fjerne de "smarte" journalistkommentarer, selvom
> omtalen bør blive mindre.
Ja det er fandme latterligt af Jyske Pæstkysten... Men EFB er jo åbenbart røv kedelige at skrive om, så de er nødt til at rette fokus andet steds.
Der vil nok stadig forekomme smarte kommentarer fra diverse journalister, men hvem ved om AGF vender tilbage endnu stærkere end nogensinde. Det vil tiden vise, og mon ikke det medfører at journalisterne påtager sig en mere ydmyg rolle over for AGF, istedet for at komme nedladende "jokes"
-------------------------------------------------------
> I Jydske Vestkysten elsker de også at skrive om os
> (De lokale fra EFB er åbenbart ikke interessante
> nok):
>
> Her skriver de efter sidste runde i Superligaen:
>
> (citat)
> Steffen Rasmussen 11
> Han er godt nok modig, ham AGF-keeperen. I steder
> for bare at sige det som det var - at han ikke
> orkede at spille for århusianerne længere, når de
> er så ringe - så tog han en køkkenkniv og skar sig
> selv så dybt i fingeren, at han ikke kunne
> spille....
>
> Det er fandme dårlig humor, og elendig
> journalistik...
>
>
>
>
> Gad godt vide, hvad journalisterne skulle skrive
> om, hvis vi forsvandt. Tror ikke nedrykningen vil
> fjerne de "smarte" journalistkommentarer, selvom
> omtalen bør blive mindre.
Ja det er fandme latterligt af Jyske Pæstkysten... Men EFB er jo åbenbart røv kedelige at skrive om, så de er nødt til at rette fokus andet steds.
Der vil nok stadig forekomme smarte kommentarer fra diverse journalister, men hvem ved om AGF vender tilbage endnu stærkere end nogensinde. Det vil tiden vise, og mon ikke det medfører at journalisterne påtager sig en mere ydmyg rolle over for AGF, istedet for at komme nedladende "jokes"
-
Ravnen
Må indrømme jeg troede det var fabrikeret af Galehuset, det kunne jo have lignet dem!
Spøjs bemærkning at indsætte når det var journalisten selv...
Spøjs bemærkning at indsætte når det var journalisten selv...