Vurdering af de enkelte spillere.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Vurdering af de enkelte spillere.

Indlæg af Mose »

Jeg har ikke set kampen, men folk kan jo kommentere disse karaktere fra BT. På den måde kan vi måske få et overblik og de enkelte spilleres kamp.

Fra BT:

7 Anders Rasmussen
8 Rasmus Daugaard
7 Winston Reid (84)
9 Magnus Troest
7 Ulrik Lindkvist
8 Dennis Sørensen (30)
6 Ajilore Oluwafemi (46)
7 Christian Traore
8 Mikkel Thygesen
5 David Nielsen (73)
9 Akeem Agbetu (71)

8 Claus Madsen (46)
Rasmus Hansen (84)

Senest rettet af Mose 20. apr 2006, 10:03, rettet i alt 1 gang.

jakob88

Re: Vurdering af de enkelte spillere.

Indlæg af jakob88 »

Mine karakter

6 Anders Rasmussen
7 Rasmus Daugaard
8 Winston Reid (84)
9 Magnus Troest
7 Ulrik Lindkvist
8 Dennis Sørensen (30)
7 Ajilore Oluwafemi (46)
7 Christian Traore
7 Mikkel Thygesen
6 David Nielsen (73)
10 Akeem Agbetu (71)

8 Claus Madsen (46)
Rasmus Hansen (84)

Kommentering af rettelser

-Anders havde en dårlig dag, ligesom mod FCK.
-Synes Winston skal have en bedre karakter. Han spillede en fin kamp.
-Jeg forstår ikke hvorfor Femi blev udskiftet, og 6 til ham, er for lidt.
-Jeg synes Thyghe havde mange dumme boldtab idag, hvilket gør han falder i karakter
-David spillede ikke godt, men at dumpe ham, er lige i overkanten.
-Akeem var klart den bedste FCM'er idag, ingen tvivl om det. Han udfordrede, kæmpede for sagen, og krydrede den gode præstation med et energisk mål.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ud fra de korte sammendrag på onside, så ser det virkelig ud til at Anders er ved at spille sig af målmandsposten. Lad os prøve Heinze igen :-)

LyNeT-DK

Indlæg af LyNeT-DK »

Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Ud fra de korte sammendrag på onside, så ser det
> virkelig ud til at Anders er ved at spille sig af
> målmandsposten. Lad os prøve Heinze igen :-)
>
> Ravnen
>
> --- Happines is not a station you arrive at, but a
> manner of travelling ---

Hvad er der da galt med Ola ? :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

> 7 Anders Rasmussen - Tjaa, gør det vel egentlig okay, men ser ikke helt heldig ud ved FCNs 2. mål, 7-8
> 8 Rasmus Daugaard - Okay kamp, uden at være prangende. Havde mange skæverter ud over sidelinien, men intet kom i gennem hos ham, 8
> 7 Winston Reid - Kugle-knuseren ! Han får 8. Udemærket kamp, og så fik han lige knust kuglerne på Heath Pearce ! Av !
> 9 Magnus Troest - Stor kamp igen igen, 9
> 7 Ulrik Lindkvist - Var okay med de første 10 minutter, men så var han også død. Fuldstændig væk resten af kampen, men han får 7
> 8 Dennis Sørensen - Scorer et mål, og det er vist det ? Ikke særlig god kamp, 7-8
> 6 Ajilore Oluwafemi - Ikke specielt god kamp for ham, men han får 7, fordi han trods alt ikke klokkede helt i det.
> 7 Christian Traore - Anonym kamp, hverken god eller dårlig, 7-8
> 8 Mikkel Thygesen - Havde nogle gode afslutninger i 2. halvleg, og ellers var han også pænt aktiv på venstrekanten. Okay kamp, uden at være specielt fremtrædende, 8
> 5 David Nielsen - Du skylder fucking 2000 mål ! Verdens mest uskarpe angriber. Men han manglede vel en 100 % chance ? Han kan få 5 og en omgang skudtræning !
> 9 Akeem Agbetu - Løb konstant, og lagde et godt pres. Vores klart bedste offensive spiller i dag, 9-10
> 8 Claus Madsen - Får ikke meget ud af det, men det er sgu heller ikke let, når han konstant bliver klodset ned af FCNs højreback, der ikke leverede mange rene tacklinger på Claus Madsen, 8.

Peter Ross

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

LyNeT-DK skrev:
> Ravnen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ud fra de korte sammendrag på onside, så ser
> det
> > virkelig ud til at Anders er ved at spille
> sig af
> > målmandsposten. Lad os prøve Heinze igen :-)
> >
> > Ravnen
> >
> > --- Happines is not a station you arrive at,
> but a
> > manner of travelling ---
>
>
> Hvad er der da galt med Ola ? :-)

Intet, og det er nok hip som hap hvem man i så fald skulle vælge. Men eftersom Ola har fået en del kampe at vise sig frem i, var det måske passende at Heinze fik lidt flere også :-)

Altoriso

Akeem !!!

Indlæg af Altoriso »

Det var en kæmpe fornøjelse at følge denne megalille spiller, som må blive så stor engang :-)

Han er som en lille terrier der render rundt imellem benene på en doberman

I dag kunne man feks se ham gøre det mod normalt ret sikre Ribers fra FCN - hold op hvor blev han rundtosset nogle gange, og da de satte Thomas Andreasen ind gik det bare samme vej for ham !

Akeem - vi glæder os til at se dig de næste kampe, og vi kan jo passende lige kigge på notitsen fra den anden dag på fcm.dk

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

"Akeem Agbetu beskriver sig selv som en hurtig spiller, der er god med bolden. Og han er ikke i tvivl om, hvor på banen han hører til.

- Jeg kan bedst lide at spille oppe foran, for det er der, jeg er bedst."

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Peter Ross skrev:
> > 7 Anders Rasmussen - Tjaa, gør det vel
> egentlig okay, men ser ikke helt heldig ud ved
> FCNs 2. mål, 7-8
> > 8 Rasmus Daugaard - Okay kamp, uden at være
> prangende. Havde mange skæverter ud over
> sidelinien, men intet kom i gennem hos ham, 8
> > 7 Winston Reid - Kugle-knuseren ! Han får 8.
> Udemærket kamp, og så fik han lige knust kuglerne
> på Heath Pearce ! Av !
> > 9 Magnus Troest - Stor kamp igen igen, 9
> > 7 Ulrik Lindkvist - Var okay med de første
> 10 minutter, men så var han også død. Fuldstændig
> væk resten af kampen, men han får 7
> > 8 Dennis Sørensen - Scorer et mål, og det er
> vist det ? Ikke særlig god kamp, 7-8
> > 6 Ajilore Oluwafemi - Ikke specielt god kamp
> for ham, men han får 7, fordi han trods alt ikke
> klokkede helt i det.
> > 7 Christian Traore - Anonym kamp, hverken
> god eller dårlig, 7-8
> > 8 Mikkel Thygesen - Havde nogle gode
> afslutninger i 2. halvleg, og ellers var han også
> pænt aktiv på venstrekanten. Okay kamp, uden at
> være specielt fremtrædende, 8
> > 5 David Nielsen - Du skylder fucking 2000
> mål ! Verdens mest uskarpe angriber. Men han
> manglede vel en 100 % chance ? Han kan få 5 og en
> omgang skudtræning !
> > 9 Akeem Agbetu - Løb konstant, og lagde et
> godt pres. Vores klart bedste offensive spiller i
> dag, 9-10
> > 8 Claus Madsen - Får ikke meget ud af det,
> men det er sgu heller ikke let, når han konstant
> bliver klodset ned af FCNs højreback, der ikke
> leverede mange rene tacklinger på Claus Madsen,
> 8.
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> -----------
> "If you can accept losing you can't win. If you
> can walk you can run. No one is ever hurt. Hurt is
> in your mind."
> Citat: Vince Lombardi

Jeg er faktisk enig i dine karakter, pånær Anders Rasmussen, syntes ikke det bare var ved målet han ikke så godt ud i denne kamp. Samtidig føler jeg lidt at fejlen koster os sejren i kampen, så jeg mener ikke han har bestået, så et 5-tal ville jeg give ham.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nielsen skrev:

>
> Jeg er faktisk enig i dine karakter, pånær Anders
> Rasmussen, syntes ikke det bare var ved målet han
> ikke så godt ud i denne kamp. Samtidig føler jeg
> lidt at fejlen koster os sejren i kampen, så jeg
> mener ikke han har bestået, så et 5-tal ville jeg
> give ham.

Anders kom i usædvanligt mange trælse situationer, fordi FCN kunne spadsere igennem i vores venstre side, hvor Lindkvist overhovedt ikke havde timingen eller fysikken.

I flere situationer er det ham der skal lukke hullerne når FCN spillede den i dybden. Jeg synes han stod en god kamp på en rigtig vanskelig bane. Ok ikke fantastisk ved det ene mål. men man skal altså ikke prøve på at gribe nogen ud når det står ned i stænger.

Mose

Indlæg af Mose »

Din vurdering bakkes op af EB, der fælder en hård kritik af Lindkvist. De mener Danny Olsen kørte rundt med Lindkvist.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Jeg helt enig i at Lindqvist, var lagt fra det niveau som vi ved han kan levere. Og han på den måde giver Anders mere arbejde, men f.eks. bokser han bolden ned i jorden inde i feltet ved målet, en kæmpe fejl, den skal viftes ud til højrne spark. Han havde et par gange han tøvede lidt med at gå ud, men fik selv reddet situationerne så det er ok, så havde han et par spark ud over sidelinjen i upressede situationer, det kan skyldes banen så det er også ok, syntes han er blevet meget bedre i sine udspark i foråret. Der var et skud forsøg i første halvleg han valgte at slå ned i jorden, inden han tog den op, ikke smart når nu banen var vildt våd og pløret. Så 2 vitale fejl som koster 1 mål, derfor mener jeg ikke han består, og derfor er den højste karakter jo 5.

kludebold©

FISK ;o)

Indlæg af kludebold© »

hi all

ved ikke hvormange af jer der var på farum park ..??? men at bedømme anke til et 5 tal er jo helt ude i hampen ... vil til enhver tid medgive at det ikke var anke´s bedste kamp ;o( men skybrud ect ect 10 min før kamp start gør jo ikke betingelserne nemmere allerede da spillerne trådte ind på banen lignede deres støvler jo en juledekoration & at hele holdet vælger at spille som en poze søm & skruer hele første halveg er jo heller ikke ankes skyld alene ... den bold der bliver slået skråt ned i stedet for skråt op ... how hunde skulle den kunne slåes ud til hjørne ...??? boomerang style ..??? ;o) be real...

til slut vil jeg blot nævne ..rigtig tråd or not ... fandens flot vokal på udebane BWeast ... i var for seje ;O)

kludebold©

caspersm

Re: FISK ;o)

Indlæg af caspersm »

var du oppe og se den? jeg var oppe og se den og mener at der på stadion i hvertfald ikke var speciel god stemning. når vi sang var alle med men det var alt for sjældent at vi sang.. men en hyggelig tur blev det da..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja det blev ikke til så meget sang, vil jeg mene
Der er jo heller ikke den store steming på Farum Park, og nogle af de største jubelråb fra deres "tilhængere" var næsten når FCK scorede..............

caspersm

Indlæg af caspersm »

hehe det var lidt sjovt at høre... nu sad der jo også en masse små fck fans ved siden af os

Besvar