Kim Milton
-
jakob88
Kim Milton
Det er virkeligt ærgerligt at dommeren endnu en gang skal have indflydelse på kampens udfald.
Claus Mandens bliver i starten af 2. halvleg bremset på ulovligvis af en nordsjællænder der er sidste mand. Det er klart rødt kort, hvilket kommentatoren på viasat faktisk også påpegede.... (utroligt)
Det er fandme frustrende at dommerne så ofte er imod os.... Det føles i hvert fald sådan...
Jeg tror kampen ville have set helt anderledes ud, hvis vi spillede en mand i overtal i næsten en hel halvleg.... Men vi er jo snart vant til at blive snydt.
Ellers en udemærket indsats af drengene idag, og især af Akeem....
Claus Mandens bliver i starten af 2. halvleg bremset på ulovligvis af en nordsjællænder der er sidste mand. Det er klart rødt kort, hvilket kommentatoren på viasat faktisk også påpegede.... (utroligt)
Det er fandme frustrende at dommerne så ofte er imod os.... Det føles i hvert fald sådan...
Jeg tror kampen ville have set helt anderledes ud, hvis vi spillede en mand i overtal i næsten en hel halvleg.... Men vi er jo snart vant til at blive snydt.
Ellers en udemærket indsats af drengene idag, og især af Akeem....
Senest rettet af jakob88 18. apr 2006, 16:23, rettet i alt 1 gang.
-
LyNeT-DK
Re: Kim Milton
Sket er sket. Men det er selvfølgelig ærgeligt hvis det har påvirket kampen i sådan grad at det gælder en udvisning eller mål !
-
Kasper_Nielsen
Vi kan godt blive enige om, at vi blev snydt i den episode. Men samtidig kan man så sige, at vores første mål skulle have været annuleret, da Agbetu klokkeklart havde hånd på bolden.
-
Aaes
Jeg vil sige vi var MEGET heldige ! Vil nu hellere ha et tvivlsomt mål end et tvivlsomt rødt kort til modstanderne !
-
YahooSeeker [Bot]
jakob88 skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er virkeligt ærgerligt at dommeren endnu en
> gang skal have indflydelse på kampens udfald.
>
> Claus Mandens bliver i starten af 2. halvleg
> bremset på ulovligvis af en nordsjællænder der er
> sidste mand. Det er klart rødt kort, hvilket
> kommentatoren på viasat faktisk også påpegede....
> (utroligt)
>
> Det er fandme frustrende at dommerne så ofte er
> imod os.... Det føles i hvert fald sådan...
>
> Jeg tror kampen ville have set helt anderledes ud,
> hvis vi spillede en mand i overtal i næsten en hel
> halvleg.... Men vi er jo snart vant til at blive
> snydt.
>
> Ellers en udemærket indsats af drengene idag, og
> især af Akeem....
DOMMEREN IGEN IGEN
man må sommetider pudse brillerne og ikke være for enøjet i sin vurdering
syntes sq FCM efterhånden spiller for meget PIGEFODBOLD, det mindste modstand og vi hyler, ser man få år tilbage kæmpede man mere som et hold, i øjeblikket er der alt for meget ego på holdet. Træk nu i arbejdstøjet og gå på banen som et HOLD der tør bruge hinanden. Pt. spiller man kun for at løse billet i startopstillingen det rækker ikke til en topplacering
kom nu FCM
> Det er virkeligt ærgerligt at dommeren endnu en
> gang skal have indflydelse på kampens udfald.
>
> Claus Mandens bliver i starten af 2. halvleg
> bremset på ulovligvis af en nordsjællænder der er
> sidste mand. Det er klart rødt kort, hvilket
> kommentatoren på viasat faktisk også påpegede....
> (utroligt)
>
> Det er fandme frustrende at dommerne så ofte er
> imod os.... Det føles i hvert fald sådan...
>
> Jeg tror kampen ville have set helt anderledes ud,
> hvis vi spillede en mand i overtal i næsten en hel
> halvleg.... Men vi er jo snart vant til at blive
> snydt.
>
> Ellers en udemærket indsats af drengene idag, og
> især af Akeem....
DOMMEREN IGEN IGEN
man må sommetider pudse brillerne og ikke være for enøjet i sin vurdering
syntes sq FCM efterhånden spiller for meget PIGEFODBOLD, det mindste modstand og vi hyler, ser man få år tilbage kæmpede man mere som et hold, i øjeblikket er der alt for meget ego på holdet. Træk nu i arbejdstøjet og gå på banen som et HOLD der tør bruge hinanden. Pt. spiller man kun for at løse billet i startopstillingen det rækker ikke til en topplacering
kom nu FCM
-
Thomas Lund
Nu har jeg ikke set situationen, men man får jo ikke rødt kort for at bremse sidste mand (som mange fejlagtigt tror), men kun hvis man fratager ham en oplagt målchance. Det må så være en vurdering dommeren foretager.
Lund
Lund
-
Altoriso
Han bremsede jo helt klart en oplagt målchance - men bare ikke i hans øjne 
Synes nu generelt Milton gør det fint, men denne gang så han måske forkert, men shit happens
Synes nu generelt Milton gør det fint, men denne gang så han måske forkert, men shit happens
-
Altoriso
Kasper_Nielsen skrev:
> Vi kan godt blive enige om, at vi blev snydt i den
> episode. Men samtidig kan man så sige, at vores
> første mål skulle have været annuleret, da Agbetu
> klokkeklart havde hånd på bolden.
Er lidt i tvivl om den skal annulleres !
Er det ikke noget med at man snakker om "hånd på bolden" kontra "bold på hånden" ?
For jeg synes måske godt man kan sige at det var den sidste mulighed i dette tilfælde, og derved korrekt at han ikke dømte den !
> Vi kan godt blive enige om, at vi blev snydt i den
> episode. Men samtidig kan man så sige, at vores
> første mål skulle have været annuleret, da Agbetu
> klokkeklart havde hånd på bolden.
Er lidt i tvivl om den skal annulleres !
Er det ikke noget med at man snakker om "hånd på bolden" kontra "bold på hånden" ?
For jeg synes måske godt man kan sige at det var den sidste mulighed i dette tilfælde, og derved korrekt at han ikke dømte den !
-
caspersm
mener også at det var en oplagt scorings chance, men jeg haved også en bedre position en milton havde (FCMs fans stop lige uden for) mange af jer som har set det i fjernsynet, har jo også set det fra en bedre vinkel.! Mener det er ok at han ikke gir rødt kort, da hans vinkel ikke var god..
Efter han har set den igen ville han jo nok også have gjordt det men det er jo for sent.
Efter han har set den igen ville han jo nok også have gjordt det men det er jo for sent.
-
Kent
Så har han mulighed for at revanchere det i weekenden:
http://www.netsuperligaen.dk/VisNyhed.php?ID=2738
Kent
http://www.netsuperligaen.dk/VisNyhed.php?ID=2738
Kent
-
jakob88
Lad os komme videre...
Men det kunne være rart, om vi ikke inden alt for lang tid, skulle få en dommer, der kunne dømme uden stor slinger i valsen...
Lad os håbe Milton revancerer sig på søndag!!!
Men det kunne være rart, om vi ikke inden alt for lang tid, skulle få en dommer, der kunne dømme uden stor slinger i valsen...
Lad os håbe Milton revancerer sig på søndag!!!