Jeg kan godt se det åbenlyse i at sætte Frank ned på DS i en kamp eller to for måske at give ham selvtillid ved at score. Men hvorfor tage Akeem Agbetu med i truppen når han alligevel først bliver skiftet ind i 81. minut - et kvarter efter FCM kollapset var en kendsgerning?
Det må da være fordi ER alligevel ikke tror på Agbetu, eller hvad?
Jeg forventer måske ikke at få et svar fra ER, men måske er der en eller anden der kan være med til at forklare?
Hvorfor var Agbetu med i går?
-
Denis Egebæk
Hvorfor var Agbetu med i går?
Senest rettet af Denis Egebæk 15. apr 2006, 13:24, rettet i alt 1 gang.
-
Brian
Re: Hvorfor var Agbetu med i går?
Den fornemmelse jeg sad med, var at Claus skulle gi´ fuld gas i 60-65 min., og derefter erstattes med Akeem. Men ligesom Claus begyndte at se mør ud, blev der jo vendt lidt op/ned på sagerne, og taktikken blev ødelagt.
Efter Bak røg ud, var det jo ren overlevelse.
Efter Bak røg ud, var det jo ren overlevelse.
-
evaldo
HEJ Dennis.
Jeg tror kun det var for at lade ham få lov til at snuse til atmosfæren...han er jo kun en knægt. Selvfølgelig tror ER på ham for ellers ville han vel ikke være med? Havde vi stadig været foran tror jeg han ville være god at få på banen så han i kraft af sin hurtighed og driblestyrke kunne slå til i kontra fasen eftersom FCK havde måttet kaste mere frem.....ak, ja men sådan gik det jo desværre ikke.
Jeg tror kun det var for at lade ham få lov til at snuse til atmosfæren...han er jo kun en knægt. Selvfølgelig tror ER på ham for ellers ville han vel ikke være med? Havde vi stadig været foran tror jeg han ville være god at få på banen så han i kraft af sin hurtighed og driblestyrke kunne slå til i kontra fasen eftersom FCK havde måttet kaste mere frem.....ak, ja men sådan gik det jo desværre ikke.
-
RRathe
Vel for at sende et signal til de unge spillere der står i anden række om at med en god indsats på ds, kan blive belønnet med en tur op på sas. Han scorede jo trods alt hattrick sidste lørdag i ds. Men ja det er håbløst at give ham 9 minutter når det hele var afgjort. Men hvorfor han kun får 9 minutter kan vi jo kun gisne om. Men lad os se om han er med igen mandag eller frank er tilbage.
-
Mose
Jeg synes det er fint at give ham 9 min.
Han bliver mere og mere fortrolig med alt omkring holdet og SAS arena, og han får rystet de værste nerver af sig.
Forestil jer at løbe ind foran 10.000 mennesker som 18 årig. En af Eriks bedste egenskaber som træner er netop at give de unge drenge chancen.
Han bliver mere og mere fortrolig med alt omkring holdet og SAS arena, og han får rystet de værste nerver af sig.
Forestil jer at løbe ind foran 10.000 mennesker som 18 årig. En af Eriks bedste egenskaber som træner er netop at give de unge drenge chancen.
-
AndreasBøge
hmm efter midtjyllands kollaps midt i anden halvleg var det ren overlevelse og det var nok også derfor Reid blev skiftet ind og vi trak os tilbage..
Jeg syntes at det var fint han ikke fik mere end de 10 min. Det var jo ikke meningen at han skulle ind og tage en fast plads i angrebet endnu.. Erik regner nok med at Agbetu skal vænne sig til superligafodbolden lige så stille.. der er trods alt pænt med forskel på ds fodbold og så superligaen.. Se bl.a. på Frank og Poku som bomber når de spiller ds men specielt Poku har det meget svært i superligaen!!!
Jeg syntes at det var fint han ikke fik mere end de 10 min. Det var jo ikke meningen at han skulle ind og tage en fast plads i angrebet endnu.. Erik regner nok med at Agbetu skal vænne sig til superligafodbolden lige så stille.. der er trods alt pænt med forskel på ds fodbold og så superligaen.. Se bl.a. på Frank og Poku som bomber når de spiller ds men specielt Poku har det meget svært i superligaen!!!
-
Mose
Selvfølgelig er der MEGET forskel på DS og SASligaen, men Poku og Franks mål på DS fortæller ikke i sig selv noget om forskellen.
Frank spillede en god kamp i onsdags, men de to mål han scorer kunne en halvsløj serie 5 spiller have scoret. Ligeså har flere af Poku's mål været et spørgsmål om at trille bolden den sidste halve meter ind over stregen.
Frank spillede en god kamp i onsdags, men de to mål han scorer kunne en halvsløj serie 5 spiller have scoret. Ligeså har flere af Poku's mål været et spørgsmål om at trille bolden den sidste halve meter ind over stregen.
-
Sir Lago
Men et mål er et mål.... Og det giver selvtillid... Jeg har nu også set flere forsøg i sasligaen som alm. boldflyttere kunne ha scoret på! Men som "farlige", David og Kærgård ikke har scoret på....