Det mest skandaløse nogensinde...
-
Martin
Det mest skandaløse nogensinde...
Senest rettet af Martin 17. apr 2006, 12:26, rettet i alt 1 gang.
-
Krankos
Re: Det mest skandaløse nogensinde...
Har aldrig været tilhænger af spillere der stiller sig op og giver dommeren skylden for et nederlag. Det kan godt være manden har dømt en katastrofe af en kamp, men det nytter jo ikke noget at bitche over, det bliver kampen jo ikke spillet om af. Og af alle spillere der nok skal overveje sådanne udtalelser må David sq være blandt toppen, for man skal da lede længe efter en spiller kan skabe sig så meget på en fodboldbane som ham... Jo han har hjerte, hvilket jo på ingenmåde er en dårlig ting, kunne han da bare skille sig af med 75% af sit temperament så var vi nok ved at være der...
Krankos
Krankos
-
casper89
Jeg giver David fuldstændig ret...
Desuden fandt jeg dette på FCk's hjemmeside:
"Der bliver dommerdebut i forbindelse med en FCK-kamp for torsdagens oppasser på SAS Arena. Henrik Nystrup Kragh skal dømme opgøret mellem F.C. København og FC Midtjylland torsdag klokken 15.00 på SAS Arena."
Det viser sig altså nu at det var en debutant vi fik at se. Men hvad tænker man på når man giver en debutant et så stort opgør til at starte med. Hvorfor ikke sende ham til Sønderjyske - Silkeborg? Der betyder fejlene da ikke så meget som her. Det kunne jo også have været negativt for fck hvis hr. kraghs begyndernerver gik udover deres chancer for at få mesterskabet i hus.
Skandaløst at give en så dårlig dommer debut i en kamp med så meget intensitet og fight.
Desuden fandt jeg dette på FCk's hjemmeside:
"Der bliver dommerdebut i forbindelse med en FCK-kamp for torsdagens oppasser på SAS Arena. Henrik Nystrup Kragh skal dømme opgøret mellem F.C. København og FC Midtjylland torsdag klokken 15.00 på SAS Arena."
Det viser sig altså nu at det var en debutant vi fik at se. Men hvad tænker man på når man giver en debutant et så stort opgør til at starte med. Hvorfor ikke sende ham til Sønderjyske - Silkeborg? Der betyder fejlene da ikke så meget som her. Det kunne jo også have været negativt for fck hvis hr. kraghs begyndernerver gik udover deres chancer for at få mesterskabet i hus.
Skandaløst at give en så dårlig dommer debut i en kamp med så meget intensitet og fight.
-
piaget
Har aldrig været tilhænger af spillere der stiller sig op og giver dommeren skylden for et nederlag. Det kan godt være manden har dømt en katastrofe af en kamp, men det nytter jo ikke noget at bitche over, det bliver kampen jo ikke spillet om af. Og af alle spillere der nok skal overveje sådanne udtalelser må David sq være blandt toppen, for man skal da lede længe efter en spiller kan skabe sig så meget på en fodboldbane som ham... Jo han har hjerte, hvilket jo på ingenmåde er en dårlig ting, kunne han da bare skille sig af med 75% af sit temperament så var vi nok ved at være der...
Krankos
Jeg er overhovedet ikke enig selvfølgelig skal david da ha lov til at ytre sig om den mest skandaløse optræden af dommeren.
Og siden hvornår har du lige set david der "skaber" sig på banen du ytre dig vel også hvis du er utilfreds med noget eller er du bare medløber???
kan slet ikke forstå din kritik Krankos du er vel ikk FCKèr
Og jeg er rimlig sikker på hvis david ikke havde den fandenivoldskhed så var han ikke den spiller han er idag.
Bare min mening
Krankos
Jeg er overhovedet ikke enig selvfølgelig skal david da ha lov til at ytre sig om den mest skandaløse optræden af dommeren.
Og siden hvornår har du lige set david der "skaber" sig på banen du ytre dig vel også hvis du er utilfreds med noget eller er du bare medløber???
kan slet ikke forstå din kritik Krankos du er vel ikk FCKèr
Og jeg er rimlig sikker på hvis david ikke havde den fandenivoldskhed så var han ikke den spiller han er idag.
Bare min mening
-
Krankos
> Jeg er overhovedet ikke enig selvfølgelig skal
> david da ha lov til at ytre sig om den mest
> skandaløse optræden af dommeren.
> Og siden hvornår har du lige set david der
> "skaber" sig på banen du ytre dig vel også hvis du
> er utilfreds med noget eller er du bare
> medløber???
> kan slet ikke forstå din kritik Krankos du er vel
> ikk FCKèr
> Og jeg er rimlig sikker på hvis david ikke havde
> den fandenivoldskhed så var han ikke den spiller
> han er idag.
>
> Bare min mening
Er på ingen måde medløber, og syntes da oxo man skal have lov til at ytre sin utilfredshed, siger bare der er mange måder at gøre det på, og at jeg ikke syntes David altid vælger den bedste. Og nej, er bestemt ikke FCK mand, FCM er mit hold og vil altid være det. Og til det du skriver med hans fandenivoldskhed kan du da til dels have ret, men syntes bare han scorer mange dumme kort på det og det kan jo på ingen måde være en god egenskab at have som spiller.
Krankos
> david da ha lov til at ytre sig om den mest
> skandaløse optræden af dommeren.
> Og siden hvornår har du lige set david der
> "skaber" sig på banen du ytre dig vel også hvis du
> er utilfreds med noget eller er du bare
> medløber???
> kan slet ikke forstå din kritik Krankos du er vel
> ikk FCKèr
> Og jeg er rimlig sikker på hvis david ikke havde
> den fandenivoldskhed så var han ikke den spiller
> han er idag.
>
> Bare min mening
Er på ingen måde medløber, og syntes da oxo man skal have lov til at ytre sin utilfredshed, siger bare der er mange måder at gøre det på, og at jeg ikke syntes David altid vælger den bedste. Og nej, er bestemt ikke FCK mand, FCM er mit hold og vil altid være det. Og til det du skriver med hans fandenivoldskhed kan du da til dels have ret, men syntes bare han scorer mange dumme kort på det og det kan jo på ingen måde være en god egenskab at have som spiller.
Krankos
-
Krankos
Syntes til dels du har ret, men så alligevel ikke helt. På det tidspunkt i sæsonen som vi er i nu, er det de færreste kampe som er uden betydning, så et sted skal han jo starte. Selvfølgelig er det dybt beklageligt at det går ham som det gør, men det kan man bare ikke ændre på nu...
Krankos
Krankos
-
hviid
Tror du misforstår det - det var første gang han skulle dømme en FCK-kamp i SAS Ligaen...
-
Denis Egebæk
LOL
OK, kampen i går var den 9. kamp han dømte i sin karriere som SAS-liga dommer ;o)
OK, kampen i går var den 9. kamp han dømte i sin karriere som SAS-liga dommer ;o)
-
Harder
Ja, amatøren blev rykket fra 1. division inden denne sæson, præcis som Anders Hermansen (collina-wannabe) blev det inden sidste sæson. Formentlig for at rode bod på alle de rutinerede dommere der snart falder for aldersgrænsen...
-
Glen
Ja - Han´s 8 og forrige kamp var, Sønderjyske mod FCM som endte 0-2 der blev sejren slået fast efter et indrekte frispark. I den kamp var han åbenbart en ok dommer - Ligesom han var 20-11 i kampen 3-4 mod Horsens - hvor han uddelte 1 rødt kort til Horsens samt 2 straffespark til FCM
) Faktisk er 50% af Henrik Kraghs straffe spark dømt til fordel for FCM, 50% af de røde kort han har uddelt er også i favør til FCM. Så I har vist ingen grund til at føle jer snydt.
-
evaldo
Nej nu må han da også være kvalificeret til at dømme inde i parken efter sådan en pragtkamp. Nu må Hellige Holstrøm og Don Ø vel have fået øjnenen op for hans kvaliter så Fisker kan få fri i ny og næ....forstår iøvrigt godt Holmstrøm er ked af at Fisker snart går på pension. Kan faktisk også godt huske Hellige Holmstrøm stod og tudede på Ikast stadion fordi dommerne i Jylland var uretfærdige imod hans hold.....de tider er forlængst forbi.
Men lidt mere dommer modgang herhjemme kunne måske være en fordel for FCK når de skal ud i europa.....det er jo et kultur chok for deres spillere når en dommer pludselig peger i to retninger......som da Messias kom til København.
Men lidt mere dommer modgang herhjemme kunne måske være en fordel for FCK når de skal ud i europa.....det er jo et kultur chok for deres spillere når en dommer pludselig peger i to retninger......som da Messias kom til København.
-
FCMadZ
Ja da.! Manden har før dømt til fordel for FCM! Så kan han umuligt være dårlig i kampen i går. Godt argument!