Tag en kiks

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Den Sønderjydske Københavner

Tag en kiks

Indlæg af Den Sønderjydske Københavner »

Jeg syntes det var pinligt at se Ørgaard skabe sig på åben skærm i onside, man skulle tror at den store dreng i klassen havde taget hans madpenge. Han manglede bare at sige "min far er stærkere end din far" så ville indslaget være fuldendt. Manden er direktør og bør tænke over hvordan han fremstår i medier. Han har travlt med hvordan spillerne opfører sig i medierne, så han bør også selv tænke over dette.

Han burde koncentrere sig mere om hvad vi gør for at ændre tingene til næste sæson. Nye spillere (angribere) osv.

Når det er sagt, er det selvfølgelig frustrerende, når tingene ikke falder ud til vores fordel, men sådan er fodbold - Nogle gange går kendelserne også vores vej.

Det er bare min menig.

Mvh

Per

Senest rettet af Den Sønderjydske Københavner 14. apr 2006, 21:36, rettet i alt 1 gang.

Eklund

Re: Tag en kiks

Indlæg af Eklund »

Helt klar pinligt at se Dum Ø skabe sig efter kampen, var ikke værdigt. I øvrigt mener jeg at alle kendelserne kan forsvares.
I mine øjne lavede Dennis Sørensen også frispark ved fcvs 1-0 mål, han havde lige rigeligt fat i trøjen på en fck'er..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Eklund skrev:
-------------------------------------------------------
> Helt klar pinligt at se Dum Ø skabe sig efter
> kampen, var ikke værdigt. I øvrigt mener jeg at
> alle kendelserne kan forsvares.
> I mine øjne lavede Dennis Sørensen også frispark
> ved fcvs 1-0 mål, han havde lige rigeligt fat i
> trøjen på en fck'er..
>
> Viborg F.F. Af 1896

Det kan du da ikke mene! Det er da så tydeligt at han bruger armen til at spille bolden videre med og derfor hands! Hvordan vil du forsvare den?

Jeg mener heller ikke Dennis laver frispark, for at rive lidt i trøjen, så kunne dommeren jo ikke lave andet end at dømme frispark.

Derimod synes jeg han overså et rødt kort til Brede Hangeland, i en duel mod Akeem får Akeem en albue lige i hovedet.

/Damsgaard - Godt arbejde TIFOgruppen mm.

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Der var sgu kun en pinlig ting i den kamp, DOMMEREN. 2 kæmpefejl og et rødt kort som du ikke kan bilde mig ind at en FCK'er havde fået, men det kunne forsvares.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Jeg er enig. På fcm.dk udtaler han: "Normalt er jeg neutral omkring dommerpræstationerne, men dette var slemt". Men i går var jo ikke første gang han lader sine frustrationer gå ud over en dommer. Der var også noget med en pinlig optræden ved banketten efter den tabte pokalfinale - hvor vi jo også kun tabte fordi dommereren var efter os.

Glen

Indlæg af Glen »

Skal vi tage fejlene fra en ende af

David Nielsen lader sig falde i feltet, uden grund.
Ingen fejl, overhovdet ikke straffe.

Bolden rammer Allback på skulderen. I kan på TV billederne se at den rammer ham på Kappa logoet, som sidder på skulderen.
Ingen fejl!

AR hopper ud og rammer Santo i baghoved UDEN mulighed for at ramme bolden, da bolden er i bryst højde på Alvaro.
Ingen fejl!

KBN kommer ALT for sent i den takling, som I kan se på tv billederne har bolden passeret Traore som står 5 meter væk da KBN rammer Silverbauer. En hjerneblødning af KNB. Det er et dommerskøn som kan give Gult eller Rødt. Måske Lidt hårdt dømt men ingen decideret fejl.

Jeg mener faktisk at FCK bliver snydt for et klokkeklartstraffe da AR taget fat i Silverbauers knæ og skinneben og overhoved ikke går efter bolden.
Stor fejl - den største i kampen efter min mening.!

Se kampen idag på VS1 kl. 14.45

Martin

Indlæg af Martin »

Glen skrev:
> Skal vi tage fejlene fra en ende af
>
> David Nielsen lader sig falde i feltet, uden
> grund.
> Ingen fejl, overhovdet ikke straffe.
>
> Bolden rammer Allback på skulderen. I kan på TV
> billederne se at den rammer ham på Kappa logoet,
> som sidder på skulderen.
> Ingen fejl!
>
> AR hopper ud og rammer Santo i baghoved UDEN
> mulighed for at ramme bolden, da bolden er i bryst
> højde på Alvaro.
> Ingen fejl!
>
> KBN kommer ALT for sent i den takling, som I kan
> se på tv billederne har bolden passeret Traore som
> står 5 meter væk da KBN rammer Silverbauer. En
> hjerneblødning af KNB. Det er et dommerskøn som
> kan give Gult eller Rødt. Måske Lidt hårdt dømt
> men ingen decideret fejl.
>
> Jeg mener faktisk at FCK bliver snydt for et
> klokkeklartstraffe da AR taget fat i Silverbauers
> knæ og skinneben og overhoved ikke går efter
> bolden.
> Stor fejl - den største i kampen efter min
> mening.!
>
> Se kampen idag på VS1 kl. 14.45

Hvad med Madsen - alle de ofside der var på ham... ??? Tvivl skal gå til angrebet ikke forsvaret, det kan man ikke sige...

All... tager den jo med hånden, det er der ingen tvivl om..

Sådan som jeg ser det straffe, jamen så er bolden jo væk, derved ingen straffe ren sammenstød..

Den sidste kunne måske forsvares, men dommeren skulle jø nødig vise for tydeligt, at han var købt... Så kunne der også dømmes et pr. gange...

Hangeland skulle ihvertifald også været direkte i bad, jeg væmmes ved at se sådan noget....

Men rart for FCK at få en sejr, de er jo ved at være vant til, at de ikke selv gør sig fortjent til det...

Glen

Indlæg af Glen »

Jeg vil give dig ret i at - Tvivl skal gå til angrebet og ikke forsvaret, men desværre dømmer alt for mange dommer stadig efter de "gamle" regler :o(

At allback tager den med hånden er noget bull - Var lidt i tvivl igår da jeg så det live - men TV billederne viser altså at den rammer ham på siden af kappa logoet som sidder på SKULDEREN - se onside, der viser de det i slow.

Nu ved jeg ikke hvilke staffe sammestød du skriver om, men jeg mener klart at der var 2 straffe til FCK igår, hvoraf kun det ene blev dømt :o(

Jeg så ikke den med Hangeland, da det må være i 2 halvleg, og jeg sad i den anden ende af stadion. Men som jeg forstår det er det noget med Akbetu? til Hangeland´s forsvar skal siges at hangelands albue er i hovedhøjde med Akbetu, så det vil være lidt svært at dømme for løftet albue, da den så ville være 40 cm over hovedhøjde på Akbetu.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Martin skrev:
> Hvad med Madsen - alle de ofside der var på ham...
> ??? Tvivl skal gå til angrebet ikke forsvaret, det
> kan man ikke sige...

Vil jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har set kampen

> All... tager den jo med hånden, det er der ingen
> tvivl om..

Jo, det er der jo åbenlyst stor tvivl om. Jeg mener IKKE han tager den med hånden, men derimod med skulderen i stil med Kim Vilfort i EM finalen i 1992. Det mål var der vist ikke ret mange danskere der gerne så annulleret.

> Sådan som jeg ser det straffe, jamen så er bolden
> jo væk, derved ingen straffe ren sammenstød..

Netop bolden er væk, og AR hopper dermed direkte ind i Santos. Det er ikke et hændeligt sammenstød når man hopper en halv meter op i luften og rammer ind i ryggen på en modstander. Desuden erkendte AR jo bagefter at der var klart straffespark, så måske er der noget om snakken?

> Den sidste kunne måske forsvares, men dommeren
> skulle jø nødig vise for tydeligt, at han var
> købt... Så kunne der også dømmes et pr. gange...

Hvis det er det ikke dømte straffespark til Silberbauer du hentyder til, så mener jeg det er en underdrivelse at sige at den måske kan forsvares. Der var tydeligt straffespark.

> Hangeland skulle ihvertifald også været direkte i
> bad, jeg væmmes ved at se sådan noget....
> Men rart for FCK at få en sejr, de er jo ved at
> være vant til, at de ikke selv gør sig fortjent
> til det...

Jep, det er en sammensværgelse. Alle er imod os, og det er meget synd for os. Og det hænger slet ikke sammen med vores mangel på evner at vi er placeret der hvor vi er. Det er ene og alene dommernes skyld!

YahooSeeker [Bot]

Haha, man skulle ikke tro i havde set kampen man. Hvis han tager den med skulderen så burde i få briller. Det er da så klokkeklart armen han bruger.

/Damsgaard

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

hvad har det med Ørgaards pinlige optræden i medierne at gøre???

YahooSeeker [Bot]

Det var så det første indlæg jeg svarede på.

Men hvis JØ er pinlig, hvad kalder du så JCH?

/Damsgaard

bruno

Indlæg af bruno »

Det var ikke de formøse 8 min der var de værste i hans prestacion men igennem hele kampen var han total på nakken af FCM spillerne på et tidspunkt bliver der begået 3 frispak et straffespark på ca 1 min og det var mindst til et et guld og et rødt kort da en FCKèr tager kvælertag på en spiller, 30 sek går han op og giver et guld kort til FCMér for ingen ting.
Jeg mener seriøs at dommeren skal undersøges for spil på FCK eller bestikkelse

B

Indlæg af B »

http://www.unisport.dk/products.asp?sea ... dItem=4592

Han spiller den med det yderste af Kappa-mærket sagde de på P3....det kalder jeg overarmen.

Derudover tror jeg der var offside inden situationen overhovedet opstod.

Der var ikke straffe til Silberbauer!, Anders Rasmussen spiller bolden. Sad lige ud for der hvor det skete - og har derfor ikke kun set onside/Kbh-TV's billeder.

Der var straffe til Alvaro, enig. Synes også der var til David, han falder muligvis let, men er der kontakt skal han da spille på det. Mener dommeren han filmer skal han have gult.......

Er egentlig ligeglad med at dommeren forærer jer sejren, vi kan ikke bruge pointene til noget. Men når Københavnere og wannabe Københavnere dukker op her på siden for at håne, kan jeg da ikke andet end at sende en venlig hilsen til Messias......træls når man kommer udenfor den lille andedam, hvor Don Ø ikke længere er øverste instans.

B

Indlæg af B »

Enig Damsgaard.

Ingen kan kalde tillade sig at kalde Ørgaard pinlig, uden at nævne JCH......han er da en skændsel - og ikke bare i går, men næsten hver eneste gang han udtaler sig.

Besvar