Mål nr. 300
-
Jan
Mål nr. 300
Læste i dagens avis udgave af tipsbladet, at FCM mangler 3 mål, fra at score mål nr. 300 i Superligaen (som den 13. klub).
Dem havde vi vel forlængst passeret, hvis vores angribere havde kendt deres besøgstid:-)
Senest rettet af Jan 12. apr 2006, 14:45, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Mål nr. 300
Er der ikke snart tærsket nok jysk langhalm på de angribere....
Se dog det positive i, at vi trods alt har scoret så mange mål
Det virker da meget flot at vi på så få år kan have scoret 300 mål, som kun den 13. klub i Danmark !
Se dog det positive i, at vi trods alt har scoret så mange mål
Det virker da meget flot at vi på så få år kan have scoret 300 mål, som kun den 13. klub i Danmark !
-
Altoriso
Det var jo det der var pointen ikk 
Folk er sgu så pisse negative altid...
Folk er sgu så pisse negative altid...
-
Jan
Faktisk har jeg været meget tilfreds med FCMs spil i år.
Det jeg mener med, at vi kunne have rundet de 300 mål allerede, var ikke de seneste mange kampe, men derimod kampen mod Silkeborg hvor vi burde have vundet 5/6-0.
Iøvrigt har vi Kun scoret 296 mål(en 2-1 sejr over AB blev ændret til 3-0 sejr), en kamp hvor Frank scorer begge mål(som ikke tæller i statistikken).
-
Denis Egebæk
og hvis vi skal gå et skridt videre, så har vores modstandere scoret 3 selvmål.
Så i alt har vi "kun" scoret 293 mål, men FCM er altså noteret for 297.
Så i alt har vi "kun" scoret 293 mål, men FCM er altså noteret for 297.
-
Altoriso
Jan skrev:
-------------------------------------------------------
> > Faktisk har jeg været meget tilfreds med FCMs
> spil i år.
>
> Det jeg mener med, at vi kunne have rundet de 300
> mål allerede, var ikke de seneste mange kampe, men
> derimod kampen mod Silkeborg hvor vi burde have
> vundet 5/6-0.
>
> Iøvrigt har vi Kun scoret 296 mål(en 2-1 sejr over
> AB blev ændret til 3-0 sejr), en kamp hvor Frank
> scorer begge mål(som ikke tæller i statistikken).
Jeg er enig i at det har fungeret ret fornuftigt med spillet i år, og det har bestemt frydet mig at vi har kunne holde til nul flere kampe nu (- RL)
Men det jeg godt kan lide ved FCM´s spillestil er faktisk, at vi som regel får scoret et ok antal mål ( igen - de sidste 2 kampe ) og derfor er det da lækkert at se på tryk at vi snart har scoret 300 mål - og så på SÅ kort en årrække
Hehe den omtalte kamp mod AB var der hvor vi i BWEast havde "glæde" af at have Baune fra Rockerne med på slæb, og selv om det ikke blev udsendt, så sagde jeg faktisk på TV at vi ville vinde 2-1, men det blev jo så ændret
-------------------------------------------------------
> > Faktisk har jeg været meget tilfreds med FCMs
> spil i år.
>
> Det jeg mener med, at vi kunne have rundet de 300
> mål allerede, var ikke de seneste mange kampe, men
> derimod kampen mod Silkeborg hvor vi burde have
> vundet 5/6-0.
>
> Iøvrigt har vi Kun scoret 296 mål(en 2-1 sejr over
> AB blev ændret til 3-0 sejr), en kamp hvor Frank
> scorer begge mål(som ikke tæller i statistikken).
Jeg er enig i at det har fungeret ret fornuftigt med spillet i år, og det har bestemt frydet mig at vi har kunne holde til nul flere kampe nu (- RL)
Men det jeg godt kan lide ved FCM´s spillestil er faktisk, at vi som regel får scoret et ok antal mål ( igen - de sidste 2 kampe ) og derfor er det da lækkert at se på tryk at vi snart har scoret 300 mål - og så på SÅ kort en årrække
Hehe den omtalte kamp mod AB var der hvor vi i BWEast havde "glæde" af at have Baune fra Rockerne med på slæb, og selv om det ikke blev udsendt, så sagde jeg faktisk på TV at vi ville vinde 2-1, men det blev jo så ændret